فرآیند خرید اقساطی غیر حضوری:
- ثبت درخواست اعتبار
- اعتبار سنجی بانکی
- در صورت تایید اعتبار سنجی بانکی، ارسال پیامک به مشتری و ارسال مدارک مورد نیاز برای خرید نهایی
- مستندات هویتی شامل:
- تصویر کارت ملی
- صفحه توضیحات شناسنامه (در صورت وجود توضیحات)
- مستندات محل سکونت
- مستندات شغلی
- فرایند تنظیم قرارداد و تحویل مدارک:
- اعلام تاریخ و مبالغ چک به مشتری همراه مدارک مورد نیاز برای دریافت نهایی کالا
- ارسال تصویر چک های نوشته شده توسط مشتری و بررسی آن توسط کارشناس قرارداد
- در صورت مورد تایید بودن چک ها، عقد قرارداد
- دریافت مدارک و اعتبارسنجی نهایی ارسال کالا پس از تایید نهایی مدارک ارسال شده
- ارسال کالا برای تهران و حومه تا ۳ تا ۵ روز کاری بعد از تایید نهایی مدارک و چکهای تحویل گرفته شده از مشتری
- ارسال برای شهرستان ها ۵ تا ۷ روز کاری پس از تایید نهایی مدارک و چکهای تحویل گرفته شده از مشتری
توجه: در خرید اقساطی غیر حضوری پس از دریافت کلیه مدارک مشتری و چکها و تاییدیه نهایی، کالا برای مشتری ارسال خواهد شد