سوالات متداول

از سوالات متداول دربارهی سایت چشمه نور  میتوان به موضوعاتی مانند گزینه های زیر اشاره کرد   :

سوالات

 

 

سوالات متداول چشمه نور

در ادامه به سوالات پر تکرار میپردازیم ، در صورتی که سوالات مد نظر شما در این قسمت قرار نگرفته بود ، میتوانید با پشتیبان های سایت در ارتباط باشید.

آیا امکان پرداخت در محل برای خرید از چشمه نور وجود دارد ، نیز جزو سوالات پر تکرار میباشد ؟

بله، اما هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان چشمه نور به مشتری اعلام خواهد شد.

از دیگر سوالات مهم ؛ ارسال سفارش توسط چشمه نور به چه صورت است ، میباشد ؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند ، البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند البته برای سوالات بیشتر درباره ی این موضوع میتوانید از پشتیبان های سایت دکورشاپ کمک بگیرید .

پس از ثبت سفارش، ارسال بسته چند روز طول می کشد؟

زمان تحویل‌های سفارشات معمولا ۱ الی ۲ روز است در موارد خاص که زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل تغییر می‌کند، واحد پشتیبانی چشمه نور با شما تماس می‌گیرد و زمان تحویل سفارش را به ‌اطلاع شما می‌رساندو پاسخگوی سوالات شما میباشد .

آیا می توانم کالایی که خریداری کردهم را بازگردانم؟ در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

در صورت هرگونه ایرادی در زمان تحویل کالا بدون استفاده آن و عدم تصحیح ایراد پیش آمده با شماره های پشتیبانی که در سایت مشاهده میشود تماس حاصل نمایید و مشکل پیش آمده را مطرح کنید تا همکاری لازم صورت گیرد. در صورت تماس با پشتیبانی و اعلام بازگشت محصول آن را به چشمه نور و آدرس موجود در ارسال گردانید. www.chenco.ir در زمان بازگشت محصولی که از جانب شما خریدار دارای ایراد بوده، کارشناس فنی محصول را ارزیابی و کنترل می کند که عدم هر گونه ایرادی که به دست خود مشتری باشد، محصول را تحویل و محصول جدید دیگری به آدرس فرد خریدار ارسال گردیده می شود. هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش دکورشاپ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

گارانتی شامل چه شرایطی میشود ؟

شرایط گارانتی چشمه نور و سوالات مشابه آن برای محصولاتی که شامل گارانتی میشوند : محصولاتی که جنسیت آن فوم (اسفنج) می باشد پارگی یا برش و یا تغییر شکل مانند: (روبه رو شدن با حرارت – ریخته شدن مواد شیمیایی روی آن – قرار دادن آن در زیر بخاری و سیستم های حرارتی – فشار آوردن بیش از حد به محصول – قرار دادن در محیط با گردغبار بیش از حد ) شامل گارانتی نمی باشد. قرار دادن محصولاتی که جنسیت آن فوم (اسفنج) می باشد در زیر نور مستقیم خورشید شامل گارانتی نمی باشد. در صورت آتش گرفتن محصول شامل گارانتی نمی باشد. در صورت ریخته شدن یا وارد شدن آب و یا هر محلول مایعی به محصول از گارانتی خارج می شود. اضافه کردن هر چیز دیگری به محصول و قرار دادن بر روی آن محصول شامل گارانتی نمی باشد. از اولین الویت کارهای برنامه ریزی شده در چشمه نور رضایت مندی مشتریان و پشتیبانی از شما دوستان می باشد که خدمتی از چشمه نور به شما می باشد.

نکته ای که بهتر است به آن دقت کنید این است که :

محصولات چشمه نور دارای ۱۲ ماه گارانتی از تاریخ خرید شما و ثبت فاکتور در چشمه نور می باشد. همچنین توجه داشته باشید ضمانت نیار به استعلام و ثبت از سمت شما ندارد و پس از خرید محصول شما به مدت ۱۲ ماه دارای ضمانت می باشد.

آیا قیمت دکورشاپ نسبت به بازار کمتر است؟ چرا باید به چشمه نور اعتماد کنیم؟

برای پاسخ به این سوالات باید توجه باشید که سیاست قیمت‏ گذاری در دکورشاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است، به طور کلی قیمت‏‌ها در دکورشاپ کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دکورشاپ برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در دکورشاپ قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه دکورشاپ از قبیل “بن تخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در چشمه نور بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت چشمه نور امن است؟

این پرسش جزو سوالات مهم در زمینه ی پرداخت اینترنتی میباشد ؛ پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دکورشاپ که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید: با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلایی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

خرید به صورت قسطی از سوالات مکرر از چشمه نور میباشد بدین صورت که ؛آیا امکان خرید اقساطی از دکورشاپ وجود دارد؟ شرایط آن چیست؟

خوشبختانه دکورشاپ برای رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان و همراهان خود اخیرا فروش اقساطی را آغاز کرده تا خرید اکسسوری و لوازم لوکس منزل بیش از پیش برایتان لذت بخش و ساده شود! برای شروع خرید اقساطی از دکورشاپ ، لطفا اطلاعات خود را از طریق دکمه 'ثبت درخواست خرید اقساطی' تکمیل نمایید. برای دریافت شرایط و راهنمایی می توانید با شماره تلفن ۵۵۰۴۰۷۵۰-۰۲۱ تماس حاصل نموده و از کارشناسان فروش اقساطی، مشاوره لازم را دریافت نمایید .

چگونه می توانیم با دکورشاپ در ارتباط باشیم؟

آدرس مجموعه چشمه نور : تهران،خیابان لاله زار نو،بالاتر از منوچهری،کوچه صفامنش،شماره ۱۶ است ، همچنین برای مشاوره محصولات می توانید با شماره تلفن ۵۵۰۴۰۷۵۰ در تماس باشید ، همچنین می توانید از پشتیبانی دکورشاپ هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز برای پاسخ به سوالات بیشتر استفاده کنید.