مطالب آموزشی

۷ ایده برای روشنایی اتاق خواب کوچک

روشنایی اتاق خواب

در این نوشته با هم ایده های روشنایی اتاق خواب کوچک برای خانه شما را بررسی می کنیم، روشنایی روی دیوار است و منتظر شما! در اینجا هفت ایده کاربردی برای روشنایی اتاق خواب برای خانه شما آورده شده است

اگر یک اتاق خواب کوچک دارید، ما می دانیم که با ایجاد تعادل بین طراحی و عملکرد فضا چقدر می توانید آن را درست انجام دهید ، یکی از رازهای طراحی هوشمندانه یک فضای کوچک، انتخاب نور مناسب و نور پردازی به شکل کاملا اصولی است ، نورپردازی بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی برای هر اتاق در هر اندازه است.

روشنایی اتاق خواب

نگرانی اصلی برای روشنایی در یک اتاق خواب کوچک این است که در حالی که می خواهید روشنایی داشته باشید، نمی خواهید نور به کل اتاق سرایت کند و نور زیاد می تواند چشم های شما را خسته کند و مثل یک سرسرای پر نور به نظر برسد و حس استراحت را القا کند ، اتاق های کوچک به نور کمتری و هوشمندانه نیاز دارند ، در اینجا هفت ایده برای روشنایی اتاق خواب کوچک برای خانه شما آورده شده است ، با چشمه نور همراه باشید!

ایده های روشنایی اتاق خواب کوچک شامل ترکیبی از چراغ ها

چراغ های LED تعبیه شده در سقف کاذب بهترین گزینه هستند زیرا هیچ فضایی از کف را اشغال نمی کنند ، بسته به اندازه اتاق خواب، می توانید سه تا چهار چراغ از این دست داشته باشید که اتاق را کاملاً روشن می کند بدون اینکه بر چشم ها خشن و دارای نور مستقیم و آزار دهنده باشد ، چراغ های کم ارتفاع کم نور آویز نزدیک میز کنار تخت، نور متمرکز اطراف تخت را فراهم می کنند.

کنار تخت خواب آویزان کردن دو چراغ LED کوچک برای اتاق خواب از سقف کاذب مدرن به نظر می رسد ترکیبی از چراغ های سقفی و آویزان برای فضاهای کوچک معجزه می کند! همچنین اگر به دنبال دکوراسیون داخلی خانه بدون دردسر هستید ال ای دی ها انتخاب درست و مناسبتان خواهند بود.

ایده های نورپردازی اتاق خواب کوچک شامل لامپ های روباز

لامپ های روباز پهن یک انتخاب روشنایی محبوب در خانه های مدرن است. اینها دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند. این چراغ عریض شش ضلعی به اندازه کافی برای روشن کردن کل اتاق و همچنین برای ایجاد نور متمرکز در اطراف تخت کافی است و ظاهری شیک دارد!

مطلب مرتبط  معرفی انواع لامپ ادیسونی

ایده های روشنایی اتاق خواب کوچک شامل چراغ های آویز هندسی

چراغ های آویز هندسی برای روشنایی اتاق خواب کوچک یکی از ایده های بسیار مورد توجه است. این چراغ ها زیبا، مدرن به نظر می رسند و نور متمرکز را در یک فضای کوچک فراهم می کنند. آن ها همچنین به خوبی با دکوراسیون مدرن اتاق خواب مطابقت دارند و می توانند به همان اندازه با طراحی سنتی تر ترکیب شوند. برای حداکثر تأثیر می توانید از آن ها در ترکیب با چراغ های سقفی استفاده کنید.

چراغ های هندسی در آن واحد می توانند به دلیل شکل خود مدرن باشند اما سادگی آن ها برای خانه های سبک روستایی و روستیک می تواند ایده آل باشد. مثلا دو روشنایی اتاق خواب کوچک که به شکل هندسی طراحی شده و از سقف آویزان شده اند، مدرن به نظر می رسند. از طرف دیگر منبع تغذیه این چراغ های آویز هندسی آسان است و تقریبا خودتان می توانید آن ها را در اتاق خود نصب کنید.

ایده های روشنایی اتاق خواب کوچک شامل چراغ های سقفی

یک چراغ سقفی طراح برای نورپردازی اتاق خواب کوچک به عنوان یک دکوراسیون زیبا عمل می کند در حالی که نیازهای کاربردی فضا را برآورده می کند. نور زیبا در ترکیب با نور طبیعی فراوان که از پنجره و در بالکن وارد می شود به خوبی کار می کند. چراغهای رومیزی در دو طرف تخت، نور خاموش و متمرکز مناسبی را برای برخی از زمان های خرابی فراهم می کند.

روشنایی دو چراغ خواب در یک اتاق خواب کوچک با طراحی منحصر به فرد جذابیت را به منطقه می بخشد. نور خیره کننده طراح جذابیت منحصر به فرد خود را به فضا می افزاید. منتظر چه هستید؟!

ایده های روشنایی اتاق خواب کوچک شامل چراغ های فرو رفته و LED برای سقف

چراغ های فرورفته یک گزینه مناسب برای روشنایی اتاق خواب کوچک هستند زیرا تقریباً هیچ فضایی را اشغال نمی کنند و به طرز درخشانی تمام اتاق را روشن می کنند. ترکیبی از نوارهای LED کوچک برای اتاق خواب در سقف، همراه با چراغ های اضافی در نزدیکی تخت و دیوار مقابل، به روشنایی کافی کل فضا کمک می کند. گزینه های نورپردازی لایه ای نیز به شما این امکان را می دهد که بر اساس نیاز خود به سراغ روشنایی حالت بروید. فضای رویایی را به اتاق خواب کوچک خود با این ال ای دی های مخفی و زیبا هدیه بدهید!

مطلب مرتبط  نحوه حمل لوستر در اسباب کشی

ایده های نورپردازی سقف اتاق خواب کوچک، اتاق خواب با نور فرو رفته و دو نور جانبی زیبا به نظر می رسند. چراغ هایی که کمترین مقدار فضا را اشغال می کنند، برای روشنایی اتاق خواب های کوچک به نحو احسن کار می کنند.

روشنایی اتاق خواب

ایده های روشنایی اتاق خواب کوچک شامل چراغ های ایستاده و آباژور ها

بسیاری از شما دوست دارید خانه خود را با قطعات هنری منحصر به فرد یا سوغاتی از سفرهای خود تزئین کنید. اتاق خواب های کوچک همیشه فضای کافی برای اضافه کردن وسایل جمع آوری کننده یا دکوراسیون بزرگ ندارند زیرا فضا به راحتی می تواند بسیار خسته کننده باشد.

یکی از راه های عالی برای افزایش طراحی و همچنین جنبه کاربردی، استفاده از قطعات روشنایی طراح است. چراغ ایستاده بلند برای روشنایی اتاق خواب کوچک به تنهایی یک اثر هنری است. سه سر مختلف گزینه های نورپردازی در درجات و زوایای مختلف را ارائه می دهند. چنین لامپ هایی در کنار نور طبیعی عالی عمل می کنند.

ایده های روشنایی اتاق خواب کوچک شامل نوارهای نور LED و بارهای نور طبیعی

نوارهای چراغ های LED کوچک برای اتاق خواب یکی از گزینه های کم نور ما برای فضاهای کوچک است. طراحی شده برای کار با سقف کاذب، این ها نور نرم و پراکنده ای را فراهم می کنند که می تواند برای روشنایی کل اتاق استفاده شود. چراغ ها در اینجا بخشی از ترکیب کلی رنگ سفید روشن دیوار ، نور طبیعی از پنجره ها، یک آینه تمام قد و استفاده از مواد طبیعی گرم است که باعث می شود این اتاق خواب کوچک تازه، با هوا و خوب به نظر برسد. روشن چراغ رومیزی روشنایی متمرکز را برای کار یا تحصیل فراهم می کند. نوارهای چراغ های کوچک led برای سقف اتاق خواب با حداقل طراحی ظاهری مطبوع دارند.

مطلب مرتبط  آشنایی با انواع لوستر جدید 1402

چگونه می توانید حداقل نور را به طور موثر و زیبا در اتاق کوچک خود داشته باشید؟

با اتاق خواب های کوچک، به راحتی می توانید از نور بسیار بالا استفاده کنید یا مقدار نامناسبی از آن را داشته باشید. با این انتخاب های نادرست و اشتباهات کوچک که روی هم جمع می شوند اتاق کوچک زیبای شما ممکن است به یک تاریک خانه یا اتاق پر نوری تبدیل شود که استراحت در آن ناممکن است!

 قبل از تصمیم گیری در مورد ایده های روشنایی اتاق خواب کوچک، مهم است که اندازه اتاق، طراحی کلی، در دسترس بودن نور طبیعی و برآورد میزان نور مورد نیاز اتاق را در نظر بگیرید. آیا به دنبال طراحی و تزئین یک اتاق خواب کوچک هستید؟ برای طراحی کامل و یافتن راه حل ها در چشمه نور با ما تماس بگیرید. پشتیبانان ما تمام محصولات پیشنهادی و نحوه قرارگیری را به صورت رایگان با شما بررسی خواهند کرد تا زیباترین اتاق این شهر مال شما باشد!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید