مطالب آموزشی

۵ دلیل قانع کننده برای خرید چراغ رومیزی باتری دار

چراغ رومیزی

دور از تصور نیست که فکر کنیم انقلاب لوازم برقی بی سیم ناشی از این واقعیت است که اکثر ما از سیم ها متنفر هستیم ، آنها برای سفر نامناسب و بعضا خطرناک هستند، برای دکوراسیون منزل ما ظاهر بدی دارند و اگر دوشاخه نزدیکی وجود نداشته باشد و افزونه ای ندارید، باید فضای خود را برای جبران مجدد و نزدیک کردن دیوایس خود به یک پریز برق مرتب کنید .

با قطعی های مکرر برق هم وسیله تان  (چراغ رومیزی) خراب می شود هم در بهترین حالت دیگر برای چند ساعت به آن دسترسی نخواهید داشت! دلایل قانع کننده تری می خواهید؟ این نوشته را از دست ندهید!

چراغ رومیزی

لطفا چراغ رومیزی سیمی خود را بردارید!

حتی یک لامپ ساده حدود ۶ فوت طناب دارد تا برق مورد نیاز آن را تامین کند. و بسیاری از خانه ها فقط برق کافی برای چیزی کوتاه ندارند. بنابراین، در آن مرحله شما دو انتخاب دارید. شما می توانید برخی مبلمان را جابجا کنید، یا می توانید یک یا چند عدد از چراغ های رومیزی فوق العاده باتری در مجموعه چشمه نور تهیه کنید.

با انواع گزینه های خارق العاده که هم زیبایی خانه شما را برجسته می کند و هم طعم تزئینی شما را بیان می کند، لامپ های باتری در مجموعه چشمه نور شما را به دنیای جدید و خارق العاده بدون سیم می بندند. و ممکن است برای خرید سایر نیازهای خانه بی سیم به شما انگیزه دهد.

لامپ های رومیزی باتری دار که زندگی شما را بهبود می بخشد!

اکنون که می دانید ما در لامپ ها چه چیزی را پیشنهاد می کنیم تا زندگی شما را راحت تر و ایمن تر کند ، بدون وجود آن طناب های مزاحم همیشه در راه، در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا شما لامپ باتری را برای خانه خود می خواهید.

مطلب مرتبط  اگر قصد خرید قفسه کتاب و کتابخانه دارید، این نوشته را از دست ندهید!

گره خوردن سیم ها و مشکلات کودک

هرکسی که مجبور شده است مجموعه ای از بندها را از هم باز کند این را به عنوان یک هدیه در نظر می گیرد. ناامیدی، زمان مصرف شده و البته خطر سفر، همه با تعویض چند باتری جایگزین شده اند. اگر بچه دارید، می دانید که آن ها می توانند خطرناک و خطر ساز باشند و بندرت تماشا می کنند که واقعا کجا می روند. یک لامپ بی سیم این احتمال سقوط را از بین می برد، و همچنین احتمال اینکه کودک شما دچار آسیب شود. نکته دیگر، حیوانات خانگی گاهی اوقات دوست دارند سیم ها را بجویند، به سیم کشی آسیب برساند و حتی گاهی به خودشان برق بزنند. داشتن لامپ بی سیم یک راه عالی برای محافظت از فرزندان و اعضای خانواده خزدار در برابر آسیب است. با یک لامپ رومیزی بی سیم شما نه مشکل شکار شدن سیم توسط سگ یا گربه یا حتی خرگوشتان را دارید و نه نگران سقوط چراغ و زمین خوردن کودک دلبندتان هستید!

مشکلات مربوط به خروجی

اکثر مردم مبلمان خود را در وسط اتاق دارند و پریزهای برق اغلب فقط روی دیوارها نصب می شوند. در حال حاضر، با یک چراغ رومیزی بی سیم، مهم نیست که پریز کجاست، زیرا دیگر برای تغذیه لامپ خود به آن نیاز ندارید. می توانید همه آن طناب های فرعی را کنار بگذارید و همچنان یک لامپ بی سیم تزئینی زیبا کنار مبل خود در وسط اتاق خود قرار دهید.

قابلیت حمل ساده تر!

چراغهای رومیزی باتری و چراغهای رومیزی بی سیم ، سبک و قابل حمل هستند که به آن ها این امکان می دهد همه جا مورد استفاده قرار گیرند. یکی را روی میز کار خود در دفتر خانه بگذارید، میز ناهار خوری خود را با یک چراغ بی سیم به سبک شمعی تزئین کنید یا یکی را روی قفسه دیواری کنار عکس های خانوادگی خود قرار دهید. انتخاب ها بی پایان هستند. ما در زمان هایی زندگی می کنیم که لپ تاپ، بلندگوها و حتی چاپگر شما بی سیم هستند؛ چرا چراغ شما نیز بی سیم نیست؟

مطلب مرتبط  راهنمای خرید آنلاین لوستر آشپزخانه 1402

چراغ رومیزی

به راحتی آن را در فضای باز استفاده کنید

داشتن چراغ شخصی هنگام بیرون رفتن و تعطیلات یا سفر کمپینگ را می توان با لامپ های بی سیم به خوبی انجام داد. مطمئناً برخی از آنها برای جنگل یا گردش در ساحل کمی شیک هستند، اما گزینه های بسیار کم ظرافت دیگری نیز وجود دارد که کاربردی تر بوده و بسیار خوب سفر خواهند کرد. برای کار در هتل ها هنگام خواب خانواده بسیار مناسب است. علاوه بر این، می توانید آنها را هنگام استراحت در حیاط با دوستان خود برای دریافت منبع نور بیشتر یا افزایش فضای دلپذیر به باغ خود ببرید. قرار دادن چند لامپ بی سیم شمعی در اطراف میز خود در یک عصر بادی مشکل خاموش شدن شمع های شما توسط باد را حل می کند. چه چیزی بهتر از یک چراغ قوی برای گشت و گذار شبانه در طبیعت و گرفتن عکس های شگفت انگیز با آن یا حتی مطالعه در نور چراغ بی سیمتان؟!

مشکلات قطعی برق و خاموشی

طوفانی به راه افتاده است، خطوط برق قطع شده و خانه شما در فراموشی تاریک قرار گرفته است. اما صبر کنید، اینطور نیست، زیرا شما یک لامپ دارید که نیازی به برق از شبکه ندارد. می توانید به خواندن، نوشتن یا هر کاری که انجام می دادید ادامه دهید و این همچنان می درخشد. فقط به یاد داشته باشید که باتری های اضافی را در هر صورت نزدیک نگه دارید.

چراغ رومیزی

نتیجه و سخن پایانی چشمه نور

برای خانه شما، برای ایمنی شما، برای سلامت شما، داشتن لامپ های بی سیم فقط یک برنامه خوب است. دیگر هرگز در تاریکی گیر نکنید. هرگز نسبت به خطرات همه این طناب های وحشتناک احساس درماندگی نکنید. و البته، این آرامش را داشته باشید که اگر بدترین اتفاق رخ داد، هنوز یک لامپ باتری دارید تا راه خود را روشن کنید. به امتحانش می ارزد! در این شرایظ عاقلانه ترین کار خرید یک لامپ رومیزی باتری خور است که در شب ها و روزهایی که به انرژی برق و پریز دسترسی ندارید، همچنان از نور بهره مند باشید!

مطلب مرتبط  دیمر چیست و چگونه کار می کند؟

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال چراغ های رومیزی باتری دار داشته اید؟ از آن ها راضی هستید؟ برایمان بنویسید!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ  و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید