مطالب آموزشی

۱۰ دلیل برای آوردن یک مبل راحتی بزرگ و راحت در خانه!

مبل راحتی

مبل راحتی مدولار با خطوط نرم، طاقت بصری و تطبیق پذیری معمولی، انتخاب بسیار خوبی برای بسیاری از اتاق ها است. آن ها بزرگ، راحت و کاملاً ناخوشایند هستند. اگر چیزی شما را از لذت بردن از راحتی خالص یک بخش باز می دارد، در اینجا ۱۰ دلیل برای استفاده از آن آورده شده است. آیا فضای شما بزرگ است یا کوچک ، مناسب خانواده است یا صاف و مدرن است، ببینید آیا بخشی از این دلایل در نوشته ما وجود دارد که با سبک و فضای شما کار می کند؟ پس با چشمه نور همراه باشید! در آخر هم اگر قانع شدید که یک مبل راحتی به خانه بیاورید و از مزایای آن بهره مند شوید فراموش نکنید که تیم پشتیبانی چشمه نور آماده کمک و راهنمایی به شماست!

خرید مبل

اتاقی که مبل باید در آن “شناور” باشد، حس و حالی صمیمی و خاص دارد

چیدمان اتاق های نشیمن با تعداد زیادی در و ویژگی های دیگر (قفسه کتاب، شوفاژ) که فضای دیوار را اشغال می کند، دشوار است. در این شرایط، یک مبل سنتی معمولاً به یک میز مبل در پشت خود نیاز دارد تا در صورت قصد شناور کردن آن (کنار دیوار)، کمی از آن حمایت کند، اما وزن بخش باعث می شود که به تنهایی بایستد. همچنین یک مبل راحتی در حالت شناور در اتاق احساسی خوب و صمیمی و راحت به شما می دهد، چه چیزی بهتر از لم دادن روی صندلی محبوب و خواندن کتابتان و شاید یک چرت کوتاه و راحت برای چند دقیقه؟!

برای تماشای تلویزیون راحت هستند

هیچ چیز مثل این نیست که برای راحتی، زیر یک پتو در حال دیدن سریال مورد علاقه خودتان بچرخید. فقط مطمئن شوید که تلویزیون را به سمت مرکز بخش انتخاب کنید تا همه افراد نشسته دید مناسبی داشته باشند.

مطلب مرتبط  همه چیز درباره صادرات لوستر

مبلمان راحتی به یک اتاق سرگرمی یک حال و هوای معمولی می دهند

اتاقی برای پینگ پنگ، استخر یا بازی دارید؟ سکشنال یک انتخاب طبیعی برای ایجاد صندلی بین کبریت است. بخش های معمولی و راحت، برای اتاق بازی و فضاهای مهمانی نیز عالی هستند. چه بچه ای از ساختن یک قلعه عظیم با بالشتک های مقطعی لذت نمی برد؟

مبل های راحتی و مدرن نرمی و گرما را به فضای مدرن می رسانند

خطوط تیز، فلز و شیشه یک آپارتمان شیک و مدرن می تواند کمی سرد باشد. با آوردن یک مقطع بسیار بزرگ و راحت برای گرم کردن ، اوضاع را گرم کنید. و برخلاف گذشته، بخش های امروزی در شکل های باریک و مدرن موجود هستند که در یک خانه زیر شیروانی شهری به نظر می رسد.

برای چرت زدن های قایمکی و چند دقیقه ای فوق العاده راحت هستند!

یک صندلی بزرگ و در واقع همان مبل راحتی خودمان، مکانی عالی برای چرت زدن سریع است – یا حتی برای یک دوست که شب در خانه شما می خواهد بماند و جایی برای او نیست. همه صندلی های مقطعی یکسان ایجاد نمی شوند، بنابراین اگر قصد دارید از صندلی خود برای چرت زدن یا یک شبه مهمان استفاده کنید، خجالت نکشید ، قبل از خرید روی آن دراز بکشید تا آن را آزمایش کنید. ببینید که چگونه به راحتی و لذت ناشی از آن معتاد می شوید!

این مبل های راحتی می توانند یک فضای بزرگ بدون سر و صدا ایجاد کنند

وقتی شروع به پر کردن یک فضای نشیمن وسیع با مبلمان کوچک تر می کنید مثل یک مبل در اینجا و چند صندلی و یک میز جانبی در آن جا – ممکن است به هم ریخته به نظر برسد. به جای آن یک بخش بزرگ انتخاب کنید تا همه چیز ساده و ساده باشد.

مطلب مرتبط  نکات مهم در مورد مبل تختخواب شو

مبل راحتی

مبل راحتی اتاق های داخل یک خانه چه بزرگ چه کوچک را تراش می دهند

مبل های راحتی ها همچنین برای ایجاد تقسیم بین دو منطقه نشیمن یا بین اتاق ها در یک فضای باز عالی هستند. در اینجا یک بخش، یک سالن راحت را در یک طرف و یک فضای نشیمن راحت را در طرف دیگر ایجاد می کند. برای افزایش جریان بین فضاها، سعی کنید از قسمتی با صندلی به عنوان تقسیم کننده استفاده کنید. قسمت بدون بازوی صندلی نمی تواند دید شما را نسبت به بقیه فضا مسدود کند.

مبلمان راحتی فضای کوچکی را راحت تر می کنند

به نظر می رسد نباید کار کند، اما پر کردن یک اتاق فشرده با یک بخش می تواند در واقع فضا را بزرگتر نشان دهد و بسیار راحت تر. و اگر نوع مبل عثمانی را به عنوان میز قهوه خوری اضافه کنید، همانطور که در این جا نشان داده شده است، می توانید گزینه های صندلی را نیز افزایش دهید. می توانید فروشگاه چشمه نور را برای ایده های بیشتر بررسی کنید یا مقالات دیگر ما را درمورد مبلمان و نحوه چیدمان منازل کوچک مطالعه کنید!

مبل راحتی مدرن در خانه خلاقیت شما را تقویت می کنند

برخی از گزینه های مقطعی را حتی می توان برای ایجاد محل نشیمن در دو طرف ترکیب کرد، همان طور که در اینجا نشان داده شده است. اینکه بتوانید بخش بندی خود را کاملاً سفارشی کنید به این معنی است که می توانید صندلی هایی را که متناسب با فضای شما و شیوه زندگی شما است کاملاً بدست آورید.

مطلب مرتبط  طراحی مبلمان اتاق نشیمن

مبل راحتی مدولار

مبل راحتی به شما کمک می کنند تا انعطاف پذیر باشید

این که شما در حال حاضر از صندلی عشق و صندلی خود با هم استفاده می کنید به این معنی نیست که تنها راهی است که می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر به خانه جدیدی نقل مکان می کنید و پیکربندی دیگر کار نمی کند، همیشه می توانید از قطعات به طور جداگانه حتی در اتاق های مختلف استفاده کنید.

سخن پایانی چشمه نور

ممنونیم که تا انتهای این نوشته همراه ما بودید! راستی، نظر خود شما چیست؟ مبل راحتی مقطعی یا معمولی – کدام را ترجیح می دهید؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید. ما همیشه آماده شنیدن نظرات و تجربیات ارزشمند شما همراهان خوب و دوست داشتنی چشمه نور هستیم!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید