مطالب آموزشی

کاربرد انواع لوستر فلزی مشکی در دکوراسیون داخلی ۲۰۲۳

کاربرد انواع لوستر فلزی مشکی در دکوراسیون داخلی 2023

درباره لوستر فلزی مشکی

قیمت لوستر فلزی مشکی مدرن به ابعاد و وزن آن بستگی دارد. خرید این لوستر دکوراتیو برای فضای داخلی با سبک مدرن پیشنهاد می شود. این نورپرداز از فلز ساخته شده و با رنگ مشکی نیز پوشانده شده است. درباره ظاهر این نمونه از لوسترها نیز باید بگوییم که معمولاً از چندین شاخه‌ چرخان و شیشه‌های زیبا تشکیل شده اند که برای نورپردازی و تزیین داخلی فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به محبوبیت بالای این نمونه از لوسترها در میان مشتریان،‌ قصد داریم که نگاهی کلی به کاربرد لوستر فلزی مشکی و نحوه خرید آن بیندازیم. برای داشتن خریدی مطمئن تا انتها همراه مجله چشمه نور باشید.

لوستر فلزی مشکی

لوستر فلزی مشکی مدرن

کاربرد انواع لوستر فلزی مشکی چیست؟

کاربرد لوسترهای فلزی مشکی در انواع فضاهای داخلی گسترده است. با این حال اغلب این لوسترها در فضاهایی با دکوراتیو صنعتی و مدرن استفاده می شوند. طرح‌ها و اشکال مختلفی از این لوسترها وجود دارد که با اقلام دیگر دکوراسیون‌ داخلی به آسانی ترکیب می شوند.

لوستر فلزی مشکی

لوستر آویز فلزی مشکی

لوستر فلزی مشکی

لوسترهای فلزی مشکی برای تزیین اتاق نشیمن، اتاق خواب، سالن غذاخوری، راهروها و حتی فضاهای تجاری مانند رستوران‌ها و هتل‌ها کاربرد دارند. این لوسترها برای ایجاد نورپردازی گرم و رمانتیک در فضاهای داخلی کارایی بالایی دارند و می‌توانند به نوعی فضای داخلی را صمیمی تر کنند. در کل با توجه به ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بالای لوسترهای فلزی مشکی، آن‌ها به عنوان یکی از انتخاب‌های محبوب برای تزیین  فضاهای مختلف به شمار می آیند.

مطلب مرتبط  برای انتخاب لوستر اتاق خواب دخترانه به چه نکاتی دقت کنیم

نصب لوستر فلزی مشکی چگونه است؟

نصب لوستر فلزی مشکی به محل نصب ( سقف، دیوار یا ستون) و نوع لوستر بستگی دارد. با این حال، در اینجا چند مرحله کلی برای نصب لوستر فلزی مشکی شرح داده شده است:

  • برای نصب لوستر فلزی مشکی، باید محلی را انتخاب کنید که قادر به تحمل وزن لوستر باشد. اگر شما قصد نصب لوستر بزرگی را دارید، ضروری است که از یک گیره محکم جهت افزایش پایداری لوستر استفاده کنید.
  • در این مرحله شما باید باکس الکتریکی را نصب کنید. آن را با چند پیچ و مهره به سقف ببندید. باکس الکتریکی باید قابلیت پشتیبانی از وزن لوستر را داشته باشد.
  • در این بخش از کار نیز باید تراشه‌ها را نصب کنید. تراشه‌ها معمولاً به صورت یک نگهدارنده برای لوستر نصب می‌شوند. و ابزاری برای چسباندن لوستر به سقف هستند.
  • نوبت به نصب لوستر فلزی مشکی می رسد. شما باید با استفاده از پیچ و مهره‌های مناسب، لوستر را به تراشه‌ها نصب کنید. اگر لوستر شما چند شاخه دارد، باید هر شاخه را به تراشه خود بپیچید.
  • اتصال الکتریکی را انجام دهید. لوسترهای فلزی مشکی مجهز به کابل‌های برقی پیشرفته اند. شما می‌توانید کابل الکتریکی لوستر را به کابل الکتریکی سقف وصل کنید و سپس لوستر را روشن کنید.

لوستر آویز مشکی در اتاق نشیمن

لوستر آویز مشکی در اتاق نشیمن

لوستر آویز مشکی در اتاق نهارخوری

هشدار: نصب لوستر فلزی مشکی بهتر است توسط یک کارشناس مجرب انجام شود تا از نصب صحیح و ایمن لوستر مطمئن شوید.

لوستر آویز مشکی در اتاق نشیمن

مواردی که باید در خرید لوستر فلزی مشکی بدانید

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم در زمان خرید لوستر فلزی مشکی باید به  اندازه و مکان نصب توجه کنید. با در نظر گرفتن این فاکتور میتوانید لوستر مناسب با اندازه و مکان خود خریداری کنید. در ادامه می بایست طرح و سبک دکوراسیون داخلی خود را بشناسید و لوستری با طرح و سبک مشابه با آن را پیدا کنید.

لوستر آویز مشکی

لوستر آویز مشکی مدرن

در هنگام خرید لوستر فلزی مشکی، به کیفیت ساخت آن توجه کنید و مطمئن شوید که از مواد با کیفیت ساخته شده است. زیرا لوستری که انتخاب می کنید باید بتواند تا چندین سال پاسخگوی نیازهایتان باشد.  همچنین پیشنهاد می کنیم که از روشنایی و قدرت نوردهی لوستر فلزی مشکی مطلع شوید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی روشنایی محیط شما را تأمین می‌کند.

مطلب مرتبط  دیمر چیست و چگونه کار می کند؟

در پایان بهتر است که قیمت آن را با دیگر مدل‌ها و برندهای مشابه مقایسه کنید تا بهترین گزینه را با کمترین هزینه پیدا کنید. شما میتوانید با مراجعه به صفحه لوستر مدرن چشمه نور،‌ انواع لوسترهای فلزی مشکی را با اطمینان از ضمانت اصالت کالا و متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

خرید لوستر

قیمت و خرید لوستر و محصولات چشمه نور

دیدگاهتان را بنویسید