مطالب آموزشی

چراغ خطی یا لاینر چیست؟

چراغ خطی یا لاینر چیست؟

درباره چراغ خطی یا لاینر

چراغ خطی یا لاینر چیست؟ به این چراغ یا لوستر از آن جهت خطی می گویند که به صورت کانال یا لوله بند ساخته شده است. چراغ های خطی به خوبی میتوانند حجم بالایی از انواع نورها را پخش کنند. شما میتوانید این نمونه چراغ ها را به صورت معلق در هوا، سقفی یا روی سطوح نصب کنید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها، کاربرد،  مزایا و موارد استفاده چراغ خطی با وبلاگ چشمه نور همراه باشید.

چراغ خطی یا لاینر

چراغ خطی یا لاینر

چراغ خطی چه ویژگی هایی دارد؟

از مهم ترین ویژکی های چراغ خطی یا لاینر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این چراغ ها دارای طراحی مینیمال هستند و شما میتوانید از آنها در فضاهای معماری مدرن استفاده کنید.
  • چراغ خطی یا لاینر قابلیت استفاده به صورت چراغ دکوراتیو و همچنین چراغی جهت تامین روشنایی را دارد.
  • قابلیت نصب در سطوح مختلف از جمله کف، دیوار و سقف را دارند.
  • چراغ خطی یا لاینر قابلیت انتخاب نورهای متنوع در اندازه های یکسان را دارا هستند. از همین رو طراحان و معماران میتوانند با توجه به نیاز پروژه از چراغ مناسب استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

معرفی مدل های جدید لوستر خطی مدرن

کاربرد چراغ لاینر چیست؟

از مهم ترین کاربرد چراغ خطی یا لاینر میتوان به برجسته تر ساختن عناصر موجود در فضای داخلی اشاره کرد. برای همین منظور میتوانید از آنها در روشن تر ساختن ساختن قفسه های کتابخانه و همچنین برجسته ساختن برخی اجزای دکوراسیون خانه استفاده کنید. خیلی از طراحان داخلی از چراغ های خطی به عنوان نورپردازی جذاب در آشپزخانه نیز استفاده می کنند. در حالت کلی شما با به کارگیری چراغ های لاینر یا خطی میتوانید سبک های متنوعی را در فضای داخلی خانه پیاده سازی کنید.

مطلب مرتبط  انواع لوستر سقفی کریستالی+10 مدل

مزایای چراغ های لاینر یا خطی

چراغ خطی یا لاینر

کدام عوامل سبب شده تا بسیاری از افراد از چراغ های خطی استقبال کنند؟ آیا این چراغ ها به خوبی میتوانند توقعات شما را از یک نورپرداز برآورده سازند؟ برای گرفتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

کاربرد گسترده

استفاده از چراغ خطی یا لاینر به صورت توکار، روکار یا معلق امکان پذیر است. همین گستردگی در نحوه نصب یکی از مهم ترین مزایای چراع خطی به شمار می آید. این امر سبب شده است تا بتوانید از آنها در انواع ساختمان های تجاری استفاده کنید.

کم مصرف بودن چراغ خطی یا لاینر

چراغ خطی یا لاینر یک محصول کم مصرف است. این چراغ ها با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده اند. این محصولات به  علت طراحی ساده و مدرنی که دارند به خوبی میتوانند الگوهای جدید و منحصر به فرد را در فضای داخلی ایجاد کنند.

چراغ خطی یا لاینر

چراغ خطی یا لاینر

کیفیت نور بالا

فرقی ندارد که شما از چه لامپ یا چراغی جهت نورپردازی استفاده می کنید، مسئله مهم کیفیت و میزان نوردهی است که از چراغ منتشر می شود. چراغ خطی یا لاینر یکی از محصولاتی است که به آسانی میتواند نور سفید خالص را در فضای داخلی ایجاد کند. میزان درجه کیفی این لامپ بسیار بالاست.

قابلیت شخصی ‌سازی انواع چراغ خطی یا لاینر

دیودهای موجود در چراغ خطی به خوبی میتوانند طیف وسیعی از دماهای رنگی را در اختیار کاربر قرار دهند. شما میتوانید متناسب با دکوراسیون موجود در خانه چراغ لاینر را شخصی سازی کنید و الگوها یا طرح های جذابی را برای نورپردازی انتخاب کنید.

مطلب مرتبط  بهترین طراحی دکوراسیون داخلی منزل

موارد استفاده از چراغ لاینر

چراغ خطی یا لاینر محصولی است که میتوان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد. از مهم ترین موارد استفاده این محصول میتوان به منازل مسکونی، ادارات و سازمان ها، ایستگاه خدماتی و آسانسورها اشاره کرد. این چراغ حس آرامش وصف ناپذیری را در فضاهای مختلف به وجود می آورند. میزان گرمای تولید شده توسط چراغ خطی کم است برای همین برای استفاده در محیط های کاری و مسکونی بهترین گزینه است.

خرید لوستر

قیمت و خرید لوستر و محصولات چشمه نور

دیدگاهتان را بنویسید