مطالب آموزشی

همه چیز درباره لوستر سبک مدرن ۲۰۲۴

همه چیز درباره لوستر سبک مدرن 2024

لوستر سبک مدرن یکی از پرطرفدارترین انواع لوستر است که با وجود سادگی، بسیار شیک و جذاب است. لوسترهای مدرن از نظر ظاهری تفاوت های زیادی با لوسترهای سبک کلاسیک دارند و مانند آنها دارای شاخه های شلوغ نیستند. این لوسترها در مدل های مختلفی تولید می شوند و تنوع زیادی دارند. در میان نمونه های کریستالی آنها، می توان مدل های پر نور و مجلل پیدا کرد. اگر به نورپردازی و دکوراسیون خانه خود اهمیت می هید در این مطلب از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید تا بتوانید لوستری شیک و مدرن انتخاب کنید.

ویژگی های منحصر به فرد لوسترهای سبک مدرن

با توجه به این که این روزها سبک بیشتر خانه ها مدرن و ساده است، وجود یک لوستر سبک مدرن در هر خانه ضروری است. این لوسترها را می توان در بخش های مختلف خانه از جمله اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، راهرو، اتاق خواب و آشپزخانه نصب کرد. در ادامه ویژگی های لوسترهای مدرن را توضیح می دهیم.

لوستر سبک مدرن با طراحی خاص

لوستر سبک مدرن با طراحی خاص

  • طراحی منحصر به فرد: بعضی از لوسترهای مدرن، دارای طرح های هندسی خاص و بسیار جذابی هستند. در حقیقت طراحی ساده با خطوط شیک و انتزاعی از مهم ترین ویژگی لوسترهای این سبک است.
  • نورپردازی مناسب: از دیگر ویژگی های لوستر سبک مدرن، می توان به نوردهی مناسب و خاص آن اشاره کرد. در بعضی از لوسترهای مدرن از لامپ های ال ای دی و هالوژن که کم مصرف هستند، استفاده می شود. همچنین نور بسیاری از این لوسترها قابل تنظیم است و با استفاده از ریموت می توان نور را کم و زیاد کرد.
  • قیمت مقرون به صرفه: لوسترهای سبک مدرن با توجه به طراحی ساده شان، دارای قیمت های متنوع و مناسبی هستند. در حقیقت لوسترهای مدرن به خاطر نداشتن تزیینات و شاخ و برگ های زیاد، نسبت به لوسترهای کلاسیک، خیلی ارزان تر هستند. لوسترهای کریستالی مدرن از گران ترین نمونه های این سبک از لوستر هستند.
  • دارای کاربرد گسترده: با توجه به این که طراحان در چند بعدی کردن لوسترها و استفاده از طرح های هندسی محدودیتی ندارند، لوسترهای سبک مدرن تنوع بالایی دارند. از لوسترهای مدرن علاوه بر محیط خانه می توان در محیط های اداری و تجاری هم استفاده کرد.
مطلب مرتبط  معرفی چراغ های دفنی و پارکتی ۲۰۲۳
لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

معرفی انواع لوستر مدرن

به طور کلی لوسترهای مدرن از نظر شکل ظاهری، متریال به کار رفته، نور پردازی، نوع لامپ و … تنوع بالایی دارند. ولی در یک دسته بندی کلی، لوسترهای سبک مدرن به دو دسته آویز و سقفی تقسیم می شوند. در نمونه های ساده تر و جدید تر لوسترهای مدرن بیشتر از ترکیب فلز و شیشه استفاده می شود.

لوسترهای آویز مدرن، از شیک ترین لوسترهای موجود در بازار هستند که مدل های مختلفی دارند. بعضی از آنها رشته های آویز بلند و پر از کریستال و حباب با طرح های پر پیچ و خم دارند. این مدل از لوسترهای مدرن برای سقف های بلند و راهروی خانه های دوبلکس بهترین انتخاب هستند. لوسترهای سقفی مدرن توسط یک صفحه فلزی به سقف می چسبند و آویزی ندارند. این مدل هم مانند مدل آویز، دارای طرح های جذاب و متنوعی هستند.

  • چراغ آویز چشمه نور کد A6361/4H-WT سفید (ریموت دار)

    ۴,۴۸۹,۹۰۰ تومان
  • لوستر آویز چشمه نور کد L6357/1BK آفتابی

    لوستر آویز چشمه نور کد L6357/1BK مشکی (آفتابی)

    ۲,۱۰۴,۹۰۰ تومان
  • لوستر آویز مدرن چشمه نور کد CH254705 مشکی (آفتابی)

    ۱,۲۳۳,۹۰۰ تومان

انواع لوستر سبک مدرن مناسب چه فضایی در دکوراسیون هستند؟

لوسترهای سبک مدرن به دلیل طراحی‌های خاص، مواد مدرن، و اشکال هندسی جذاب، در انواع فضاها از جمله محیط‌های مسکونی و تجاری، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زیر به توضیح فضاهایی که لوسترهای سبک مدرن در آنها می‌توانند به خوبی جلوه کنند، می‌پردازیم:

  1. سالن و اتاق نشیمن: انواع لوستر سبک مدرن در سالن‌ها و اتاق‌های نشیمن باعث افزودن لمسه‌های شیک و مدرن به دکوراسیون می‌شوند. انتخاب لوستری با طراحی هندسی و مواد مدرن نظیر فلز یا شیشه، می‌تواند این فضا را به طور نمایی ترتیب دهد.
  2. سفره خوری: در فضاهای سفره خوری، لوسترهای سبک مدرن می‌توانند نقش مهمی در ایجاد یک اتمسفر خاص و دلنشین بازی کنند. از لوسترهای بافته شده با مواد مدرن یا با طراحی‌های خاص برای این فضا استفاده کنید.
  3. اتاق خواب: لوسترهای سبک مدرن می‌توانند به اتاق خواب شما جلوه مدرن و انرژی بخشی ببخشند. از لوسترهای خطی یا با طراحی‌های نئونی جهت جلوه مدرن تر و متفاوت تر در این فضا استفاده کنید.
  4. فضاهای کاری: در ادارها، کتابخانه‌ها یا فضاهای کاری، لوسترهای مدرن با طراحی‌های شیک و منحصر به فرد می‌توانند جلوه‌ی حرفه‌ای و مدرن به محیط کار اضافه کنند. از لوسترهایی با طراحی هندسی و انعطاف‌پذیر استفاده کنید.
  5. رستوران‌ها و فضاهای تجاری: لوسترهای سبک مدرن به عنوان یکی از عناصر مهم دکوراسیون فضاهای تجاری مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، و فضاهای مدرن استفاده می‌شوند. از لوسترهای بافته شده یا با طراحی‌های هنری جهت جلب توجه مشتریان استفاده کنید.
  6. فضاهای متعلق به هنر و فرهنگ: در گالری‌ها یا فضاهای مرتبط با هنر و فرهنگ، لوسترهای مدرن با طراحی‌های هنری و خلاقانه می‌توانند جلوه‌ای منحصر به فرد به اثرات هنری افزایش دهند.
مطلب مرتبط  ۵ دلیل قانع کننده برای خرید چراغ رومیزی باتری دار

هنگام انتخاب لوستر برای هر فضایی، اهمیت دارد که با سبک کلی دکوراسیون فضا همخوانی داشته باشد تا یک هماهنگی زیبا و معنی‌دار به وجود آید. همچنین، ابعاد فضا و ارتفاع سقف نیز نقش مهمی در انتخاب لوستر مناسب دارند.

لوستر مدرن ریموت دار

لوستر مدرن ریموت دار | لوستر سبک مدرن

  • چراغ آویز چشمه نور کد A6363/6H-G طلایی (ریموت دار)

    لوستر چشمه نور کد CH253308 زیتونی (مهتابی)

    ۱,۳۱۱,۹۰۰ تومان
  • لوستر چشمه نور کد CH253104 سفید (مهتابی)

    ۲,۴۹۰,۹۰۰ تومان
  • چراغ آویز چشمه نور کد A6379/3H-WT سفید (ریموت دار)

    لوستر سبک مدرن چشمه نور کد CH254703 سفید (مهتابی)

    ۱,۲۳۳,۹۰۰ تومان

جمع بندی | لوستر سبک مدرن

انواع لوستر سبک مدرن با داشتن رنگ های زنده و جذاب، به راحتی با دکوراسیون خانه های سبک مدرن تطابق پیدا می کنند. نمونه های کوچک تا بزرگ این لوسترها، در فضاهای مختلف با بعاد گوناگون قابل استفاده هستند. لوسترهای مدرن، با وجود سادگی بسیار لاکچری و خاص هستند و این روزها یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.  این لوسترها به صورت حلقه های تو در تو، حلقه تکی، مربعی، دایره ای و بسیاری از مدل های دیگر ساخته می شوند.

فروشگاه چشمه نور یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه ها در زمینه فروش انواع لوسترهای مدرن است. با مراجعه به این فروشگاه می توانید مدل مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید