مطالب آموزشی

همه چیز درباره لوستر روستیک دارکار

همه چیز درباره لوستر روستیک دارکار

بررسی قیمت و خرید لوستر روستیک دارکار را میتوانید از فروشگاه چشمه نور انجام دهید. این نورپرداز یکی از محبوب ترین لوسترهای سبک روستایی است که  توسط برند خوشنام دارکار تولید شده است. طراحی این لوستر اغلب با استفاده از چوب، فلز و شیشه انجام می شود.

لوستر روستیک دارکار با نوردهی کم و ملایم، یک حس صمیمیت و آرامش به دکوراسیون داخلی میبخشد. همچنین، این لوستر با طراحی زیبا و مناسب، می تواند برای تزئین فضاهای مختلفی مانند خانه های روستایی، کلبه‌‌های کوهستانی، رستوران های محلی و … استفاده شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره لوستر روستیک دارکار تا انتهای این مطلب از چشمه نور با ما همراه باشید.

لوستر روستیک دارکا

برند دارکار در داخل کشور و خاورمیانه جزء بزرگترین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می رود. شرکت دارکار توانسته در طی این سالها تجربیات زیادی در زمینه انواع لوسترها و چراغ های زینتی به دست بیاورد. شرکت دارکار دارای تنوع بالایی در زمینه تولید لوازم نور و روشناییست. تنوع محصولات آن به بالای ۱۵۰ مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی می رسد. محصولات دارکار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

لوستر روستیک دارکار

لوستر روستیک دارکار

۵ نکته مهم در زمان خرید لوستر روستیک دارکار

در صورتی که تمایل به خرید لوستر روستیک دارکار دارید، اما نمی دانید کدام طرح یا اندازه از لوستر روستیک مناسب فضای داخلی شماست، به نکات ذکر شده در زیر توجه کنید.

  1. طراحی و جنس: همانطور که گفتیم، لوستر روستیک دارکار با استفاده از موادی از جمله چوب، فلز و شیشه ساخته می شود. برای انتخاب بهترین لوستر روستیک دارکار برای فضای داخلی، باید به طرح و جنس آن توجه کنید و با توجه به دکوراسیون داخلی فضا، محصولی مناسب را انتخاب کنید.
  2. اندازه: اندازه این لوستر نیز باید با اندازه فضای مورد نظر مطابقت داشته باشد. در صورتی که فضای داخلی بزرگ باشد، می توانید از یک لوستر در ابعاد بزرگ استفاده کنید و اگر فضای اتاق کوچک باشد، یک لوستر با سایز کوچک مناسب خواهد بود.
  3. نوردهی: لوستر روستیک دارکار از نوردهی کمتری برخوردار است. در نتیجه، باید آن را در جایی نصب کنید که بتوانید نور مناسبی را در فضای مورد نظر خود به دست آورید.
  4. قیمت: قیمت لوستر روستیک دارکار به دلیل طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالای ساخت، بیشتر از سایر لوسترهای چوبی است. اما با توجه به این که این لوسترها یکی از پرفروش ترین گزینه های بازار هستند، می توان گفت که ارزش خرید آنها بسیار بالاست.
  5. فروشگاه: بهتر است که برای خرید لوستر روستیک دارکار، از فروشگاه های معتبر و با تجربه تر استفاده کنید، تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.
لوستر روستیک دارکار

لوستر آویز روستیک دارکار تک شاخه

روش های تشخیص لوستر دارکار اصل

لوستر روستیک دارکار

برای تشخیص اینکه یک لوستر روستیک دارکار اصل است یا خیر، باید یک سری فاکتورهای اصلی را در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که لوستر روستیک دارکار اصلی عموماً از موادی مانند چوب، فلز و شیشه ساخته شده و از موادی مانند پلاستیک در زمان ساخت، استفاده نمی‌کند. این لوسترها دارای طرح و الگوی خاصی  هستند که اغلب به سمت ظاهری قدیمی و روستایی متمایل است. طرح و الگوهای دست ساز و نقوش متنوع بر روی چوب و فلز یکی از نشانه های اصلی این نمونه از لوسترهاست

مطلب مرتبط  قیمت لوستر 1402 و انواع چراغ تزیینی

همچنین بهتر است که به کیفیت ساخت لوستر روستیک دارکار هم توجه کنید. لوستر اورجینال دارای کیفیت ساخت بالاست. در این لوسترها اتصالات و جزئیات تزئینی فلزی و چوبی بسیار دقیق و کامل در جای خودشان قرار گرفته اند. در نکته پایانی باید بگوییم که قیمت لوستر روستیک دارکار اصل بالاست و قیمت آن با لوستر‌های روستیک جعلی متفاوت است.

لوستر روستیک دارکار

قیمت و خرید لوستر روستیک دارکار از چشمه نور

خرید لوستر روستیک دارکار از فروشگاه معتبر میتواند این اطمینان را به شما بدهد که محصول خریداری شده کاملا اورجینال است. یکی از فروشگاه های با اصالت در این زمینه چشمه نور است. شما میتوانید با بررسی انواع لوستر روستیک دارکار موجود در این فروشگاه اقدام به خریدی بهینه کنید. این لوسترها از گارانتی یک ساله برخوردار هستند.

خرید لوستر

قیمت و خرید لوستر و محصولات چشمه نور

دیدگاهتان را بنویسید