مطالب آموزشی

همه چیز درباره صادرات لوستر

همه چیز درباره صادرات لوستر

صادرات لوستر یکی از حیطه های شغلی است که امروزه برخی از مراکز ایرانی نسبت به انجام آن اقدام کرده اند. از آنجا که لوستر ها یکی از محصولات روشنایی بسیار پر طرفدار در دنیا هستند، شاید شما نیز به این فکر کرده باشید که به این حوزه تجاری ورود کرده و انواع لوستر را به سایر کشورها صادر نمایید. اما باید این را بدانید که صادر کردن لوستر دارای پیچیدگی های زیادی است که قبل از ورود به این حیطه باید نسبت به آن ها آگاه باشید. در این مطلب شما را با هر آنچه نیاز دارید درباره صادر کردن لوستر بدانید، آشنا می کنیم.

صادرات لوستر

لوستر صادراتی

چه کسانی می توانند صادرات لوستر را انجام دهند؟

صادرکنندگان لوستر در یکی از دو دسته زیر قرار می گیرند:

  • تولیدکنندگان مستقیم: برخی از برندهای ایرانی لوستر، تولید کننده محصولات بسیار با کیفیت هستند. این مراکز که این چراغ های روشنایی را با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کنند، نسبت به صادر کردن آن ها به کشورهای مختلف اقدام می نمایند. بنابراین توجه به این نکته اهمیت بالایی دارد که برای صادرات لوستر، حتما باید محصولات دارای یکسری استانداردهای مشخص باشند تا بتوانید مشتریان را نسبت به خرید آن ها ترغیب نمایید.
  • صادرکنندگان غیر تولیدکننده: این دسته از صادرکنندگان و تجار به دلیل مهارت و قدرت بالایی که در یافتن مشتری های خارجی دارند، با معرفی انواع لوستر صادراتی با کیفیت به خریداران خارجی، محصولات را صادر می کنند. در واقع این صادرکنندگان محصولات خود را از برندهای برتر ایرانی تامین کرده و نسبت به صادرات آن ها اقدام می نمایند.
صادرات لوستر

صادرات لوستر

چطور باید مشتری پیدا کنیم؟

نخستین و مهمترین سوالی که برای متقاضیان صادرات لوستر پیش می آید این است که چطور باید مشتریان خود را پیدا کنند؟ در پاسخ باید بگوییم که عصر ارتباطات اینترنتی توانسته است یافتن مشتری برای صادر کردن لوستر را به امری آسان تبدیل نماید! به طوری که امروزه تجارت الکترونیک و اینترنتی یکی از مشاغل بسیار محبوب و پرطرفدار در دنیا است. برای صادر کردن لوستر نیاز است که ابتدا به تامین این محصولات از طریق مراکز معتبر داخلی و کسب مجوزهای لازم برای صادرات بپردازید. سپس می توانید از طریق پلتفرم های آنلاین، مشتریان خود را پیدا کنید.

مطلب مرتبط  راهنمای کامل خرید لوستر اتاق خواب | ۵ نکته

به این نکته توجه داشته باشید که همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، صادرات لوستر امری بسیار تخصصی است. بنابراین برای ورود به این حوزه حتما باید با افراد متخصص و با سابقه در این زمینه مشورت نمایید تا بتوانید در اموری همچون یافتن مشتری و ترغیب او به خرید کالا، قوانین گمرک و ترخیص کالا، نحوه ارسال و … مهارت لازم را پیدا کنید.

صادرات لوستر

صادرات لوستر

لوستر صادراتی را از کجا تامین کنیم؟

آیا به دنبال یک تولید کننده لوستر صادراتی هستید؟ پیش از اینکه بخواهیم یک تولیدی با کیفیت لوستر را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که انتخاب یک مرکز معتبر تولید کننده لوستر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا این امکان را به شما می دهد که اولا از کیفیت محصولات مطمئن باشید و ثانیا با خرید مقرون به صرفه، به سود بالایی دست پیدا کنید. چشمه نور همان مجموعه ای است که به دنبالش هستید.

این مرکز تولیدی علاوه بر اینکه برای سالیان متمادی نسبت به صادرات لوستر به کشورهای مختلف اقدام نموده است، می تواند با ظرفیت بالا، لوسترهای مورد نیاز صادرکنندگان را تامین نماید. مدل های متنوع لوستر موجود در این مجموعه توانسته است نظر بسیاری از خریداران خارجی را به سوی خود جلب نماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید