مطالب آموزشی

نکات مهم در انتخاب لوستر اتاق کودک+ ۲۵ مدل فانتزی

نکات مهم در انتخاب لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک، نقش مهمی در نورپردازی و آرامش اتاق کودک دارد. لوسترهایی که مخصوص اتاق کودک پسرانه و دخترانه هستند در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. تا انتهای این مقاله از چشمه نور ما را همراهی کنید تا با ویژگی های بهترین لوستر برای اتاق کودک آشنا شوید.

 لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک

ویژگی های لوستر اتاق کودک

یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید لوستر اتاق کودک، انتخاب لوستری است که با سبک اتاق خواب کودک و سایر وسایل هماهنگ باشد. استفاده از رنگ های شاد و ملایم یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که برای خرید لوستر کودک باید در نظر گرفت.  طرح و رنگ مناسب با سن کودک و همچنین نورپردازی صحیح لوستر، نقش مهمی در روحیه کودک دارد. لوسترهایی که برای اتاق کودکان تولید می شوند، علاوه بر نورپردازی مناسب، نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون اتاق کودک خواهند داشت.

لوستر اتاق کودک پسرانه

انواع لوستر برای اتاق کودک

در حال حاضر لوستر اتاق کودک در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود. لوسترهای جدید در طرح های مختلف دخترانه و پسرانه تولید می شوند. این لوسترها با طرح های همچون ستاره، فرشته، باب اسفنجی، توپ فوتبال، عروسکی و کهکشانی برای کودکان ساخته می شوند. شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و همچنین سبک دکوراسیون اتاق کودک، بهترین لوستر را برای کودک خود از فروشگاه چشمه نور بخرید.

  • لوسترهای آویز: لوسترهای آویز از رایج ترین انواع لوستر اتاق کودک هستند. این لوسترها باید متناسب با ارتفاع سقف اتاق کودک انتخاب شوند. لوسترهای آویز به مرکز سقف اتاق کودک نصب می شوند تا نور به طور مساوی به همه بخش های اتاق بتابد.
  • لوسترهای سقفی: این لوسترها برای سقف هایی با ارتفاع کوتاه مناسب هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. لوسترهای اتاق کودک سقفی تنوع زیادی دارند و با طرح های کودکانه ای مانند ماه، خورشید و ستاره در بازار موجود هستند.
  • لوسترهای دیواری: لوسترهای دیواری یکی دیگر از انواع لوستر اتاق کودک هستند و تا حدی مکمل لوسترهای دیگر هستند. این نوع لوسترها در طرح های فانتزی و زیبایی موجود هستند و موجب زیبا شدن اتاق کودک می شوند.
مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر چوبی

تفاوت لوستر اتاق کودک با سایر لوسترها

لوسترهای اتاق کودک، معمولاً طرح هایی زیبا و جذاب دارند و لامپ این لوسترها، طرح ها و شکل های فانتزی دارند. والدین باید در انتخاب لوستر و همچنین سایر وسایل اتاق کودک، بهترین وسایل را استفاده کنند. به این ترتیب کودکان از بودن در اتاق خود لذت می برند. لوسترهایی که برای اتاق کودک طراحی می شوند، وزن سبک تری نسبت به سایر لوسترها دارند. لامپ هایی که برای اتاق کودک انتخاب می شوند، نور کمتری در مقایسه با لامپ های دیگر دارند. این لامپ ها ترکیبی از نورهای آفتابی و مهتابی هستند.

لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک

سوالات متداول در مورد خرید لوستر برای اتاق کودک

  1. بهترین جنس لوستر برای اتاق کودک چیست؟

بهترین جنس برای لوستر اتاق کودک، لوسترهای پارچه ای، پلاستیکی و فلزی هستند. همچنین لوسترهایی چوبی در صورت داشتن طرح و رنگ کودکانه، یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق کودک هستند.

  1. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب لوستر برای اتاق کودک چیست؟

لوستر اتاق کودک باید دارای قابلیت تنظیم نور باشد تا بتوان در شرایط مختلف نور آن را کم و زیاد کرد.

گالری عکس و ایده مدل‌های لوستر اتاق کودک

 لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک

 لوستر اتاق کودک

 لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک

جمع بندی

در هنگام خرید لوستر اتاق کودک باید به مواردی مانند وزن و اندازه لوستر و همچنین رنگ آن توجه کرد. لوسترهایی که برای کودکان انتخاب می شوند، باید رنگ های شادی داشته باشند تا زیبایی اتاق را بیشتر کنند.

برای خرید انواع لوستر اتاق کودک، به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب بهترین مدل لوستر شما را راهنمایی می کنند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ ایده جذاب در نورپردازی آشپزخانه منزل

مطلب مرتبط  معرفی انواع لامپ ادیسونی

دیدگاهتان را بنویسید