مطالب آموزشی

نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران ۱۴۰۱

نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران

بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران برگزار خواهد شد. هر ساله نمایشگاه لوستر با هدف معرفی بهترین برندهای لوستر و چراغ های تزیینی برقرار می شود. افراد با حضور در این نمایشگاه می توانند بعد از مقایسه لوسترهای مختلف با هم، بهترین انتخاب کنند. اگر به زیبایی و نور پردازی خانه خود اهمیت می دهید یا در این حوزه فعالیت دارید، حتما در این نمایشگاه شرکت کنید. این نمایشگاه امسال برای بیست و هشتمین بار در محل دائمی نمایشگاه  های بین المللی در تهران برگزار می شود. تاریخ برگزاری نمایشگاه چراغ های تزیینی و لوستر ۹ تا ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ و ساعات بازدید از آن ۸ الی ۱۵ است.

نمایشگاه لوستر در نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه لوستر در نمایشگاه بین المللی

مهم ترین اهداف از برگزاری نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی

هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه لوستر، قرار دادن فرصت در اختیار افرادی است که در زمینه مشغول به فعالیت هستند. تولید کنندگان و فروشندگان لوستر با شرکت در این نمایشگاه، می توانند با پیدا کردن شرکای تجاری جدید، فعالیت خود را گسترش دهند. به طور کلی نمایشگاه های بین المللی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی برند ها به مشتریان است. معمولاً افراد زیادی برای بازدید از نمایشگاه لوستر به نمایشگاه بین المللی مراجعه می کنند.   در ادامه مهمترین اهداف و همچنین مزیت های برگزرای این نمایشگاه را شرح می دهیم.

  • مهم ترین مزیت برگزرای نمایشگاه لوستر، به وجود آوردن بستری مناسب برای به نمایش گذاشتن و فروش محصولات است.
  • در این نمایشگاه از تولید کنندگان و طراحانی که بهترین لوسترها و چراغ آویزها را ارائه می دهند، تشکر و تقدیر می شود.
  • نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی شانسی بزرگ برای ایجاد فرصت های جدید شغلی در اختیار افراد قرار می دهد.
  • از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه لوستر، به وجود آمدن فضایی برای تعامل و همکاری بین تولید کنندگان، فروشندگان و طراحان است.
  • حمایت از لوسترهای با کیفیت ایرانی، یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه است.
  • این نمایشگاه بهترین فرصت برای شناساندن لوسترها و چراغ آویزهای با کیفیت به افراد است.
نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی

نمایشگاه چراغ های تزیینی و لوستر

پیشنهاد میکنیم: راهنمای خرید لوستر ارزان ویژه نوروز ۱۴۰۲

مطلب مرتبط  قیمت ساعت دیواری ارزان

در نمایشگاه لوستر محصولات روشنایی مختلفی ارائه می شود. این محصولات به این شرح هستند.

چشمه نور در نمایشگاه لوستر تهران

راهکاری مهم برای فروش بیشتر

یکی از مهم ترین راهکارها در نمایشگاه لوستر برای فروش و بازدید بیشتر، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. با توجه به طیف گسترده این هدایا، افراد غرفه دار می توانند هدایای مختلفی به بازدیدکنندگان اهدا کنند. ست مدیریتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که فروشندگان می توانند در این نمایشگاه به مشتریان خود ارائه دهند. بهترین ست مدیریتی شامل اقلامی مانند فلش مموری، خودکار، پاور بانک، هولدر گوشی و اسپیکر است.

هدایای تبلیغاتی کاربردی مورد توجه بیشتر افراد هستند و همین امر موجب بیشتر دیده شدن برند غرفه داران می شود. این هدایا نقش مهمی در به وجود آمدن مشتریان ثابت و ایجاد حس خوب در آنها دارند.

حضور چشمه نور در بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران ۱۴۰۱

چشمه نور  به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی، لوستر و چراغ آویز در کشور، امسال هم در نمایشگاه لوستر حضور دارد. چشمه نور بهترین و با کیفیت ترین انواع لوستر را در طرح ها و مدل های مختلف ارائه می دهد.  در هنگام حضور در این نمایشگاه، حتماً از غرفه چشمه نور بازدید کنید. این برند علاوه بر لوستر ها و چراغ آویزها، محصولات دیگری هم در نمایشگاه لوستر ارائه می دهد.

چشمه نور در نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران ۱۴۰۱

پیشنهاد میکنیم: آشنایی با بهترین برند لوستر در ایران

مطلب مرتبط  معرفی انواع لوستر دایره ای | 20 مدل جدید 2023

دیدگاهتان را بنویسید