مطالب آموزشی

میز جلو مبلی با طرح های خلاقانه

در حال حاضر در همه ی خانه ها مبلمان وجود دارد و از حالت تجملاتی آن خارج شده است و تبدیل به یکی از وسایل ضروری در هرخانه ای شده است . به طوری که اگر در خانه ای مبلمان وجود نداشته باشد نبودش حس می شود . به همین علت صنعت تولید مبلمان پیشرفت چشمگیری کرده است و انواع مختلفی از مبلمان وارد بازار شده است . میز جلو مبلی جزو جدایی ناپذیر مبلمان می باشد و هم گام با پیشرفت صنعت مبلمان ،پیشرفت کرده اند و انواع متنوعی از میز های جلو مبلی را امروزه می توان در بازار یافت.

امروز سعی داریم باهم دراین مقاله میزهایی با طرح های خارق العاده و چند روش برای تولید میز هایی با وسایل اضافی را بررسی کنیم با ما همراه باشید .

مدل های شگفت انگیز

سوسک بال دار

میز جلو مبلی با طرح سوسک بال دار

این مدل میز به علت قابلیت باز شدن کناره های آن به صورت بال سوسک به این اسم شهرت یافته است . یکی از مزیت های این میز این است که قابلیت جمع شدن کناره ها را دارد و در صورت احتیاج به فضایی وسیع تر می توان آن را باز کرد . این مدل میز ها بسیار مناسب مبلمان راحتی هستند .

طرح میز تکه ای از طبیعت

این طرح میز بسیار ساده و در عین حال خلاقانه ست که از یک تنه ی درخت برای ساخت آن استفاده شده است که بسیار مناسب خانه هاییز با دیزاین روستیک می باشد . برای آشنایی با دکوراسیون روستیک می تونید به مقاله ای با این عنوان که در این وب سایت موجود می باشد رجوع کنید . اگر قصد دارید خودتان این میز را بسازید به یک تنه ی درخت سمباده و شیشه و یک جلا دهنده چوب احتیاج دارید و می توانید به راحتی آن را ساخته و از آن لذت ببرید .

مطلب مرتبط  ۱۰ ایده جذاب در نورپردازی آشپزخانه منزل
میز جلومبلی طرح تکه ای از طبیعت

میز عسلی تمام چوب

این میز در معنای واقعی بسیار زیبا و در عین حال ساده می باشد چرا که برای تولید آن تنها از یک سمباده استفاده شده است . این میز کاملا مناسب خانه هایی با دیزاین بوهیمایی ،روستیک ،مدرن و حتی صنعتی می باشد .

میز عسلی تمام چوب

میز صندوقچه ی اسرار

این میز به علت قابلیت ذخیره سازی که دارد بسیار کارآمد در خانه های کوچک می باشد چرا که می توان به آسانی وسایل زیادی را در آن جای داد و نظم قابل توجه ای را ایجاد می کند .

میز جلو مبلی طرح صندوقچه

میز قوطی کبریتی

این میز جلو مبلی مانند قوطی کبریت طراحی شده است و قابلیت باز شدن دارد و بسیار مناسب فضاها هی کوچیک می باشد.

میز جلو مبلی طرح قوطی کبریت

میز سبد حصیری

این میز به علت سادگی که دارد و سبک بودن آن بسیار کارآمد می باشد و به راحتی می توان آن را با انواع دکور اسیون از سنتی گرفته تا مدرن و صنعتی و روستیک ست کرد . این میز به خاطر حالت تعوخالی که دارد بسیار مناسب برای قرار دادن وسایل اضافی می باشد .

میز جلو مبلی حصیری

بخش کوچکی از کل اکوسیستم

این طرح به شما این امکان را می دهد ضمن داشتن یک میز عسلی خارق العاده و کم نظیر یک آکواریوم و یا بهتر است گفته شود بخش کوچکی از یک اکوسیستم را در زیر فنجان های قهوه ی خود داشته باشید .

میز جلو مبلی طرح اکوسیستم

طرح میز کتاب

میز جلو مبلی طرح کتاب

طرح جعبه

این میز را به راحتی می توانید با رنگ زدن جعبه های میوه ایجاد کنید که بسیار خاص می باشد و کاملا مناسب خانه های مدرن و روستیک است .

میز جلو مبلی طرح جعبه

میز جلو مبلی با لاستیک

برای این نوع میز جلو مبلی که درعین زیبایی ،بسیار درست کردن آن آسان است به لاستیکی که دیگر از آن استفاده نمی شود ، نخ کنفی و یایه و چسب احتیاج است و حتی می توانید از پایه هم استفاده نکنید .

میز جلو مبلی طرح لاستیک
میز جلو مبلی

این طرح ها گوشه ای از هزاران ایده ی خارق العاده ای است که می توان برای تولید میز های عسلی و جلو مبلی به کار برده شود . امیدواریم مطالب گفته شده برایتان کارآمد بوده باشد .

دیدگاهتان را بنویسید