مطالب آموزشی

مناسب ترین انواع لوستر برای پذیرایی | ۲۰ مدل جدید

لوستر برای پذیرایی

چه نوع لوستر برای پذیرایی مناسب است؟ لوستر از اکسسوری های قدیمی است که میتوان آن را در فضای داخلی از جمله پذیرایی، ناهارخوری، اتاق خواب و راهرو نصب کرد. پذیرایی یکی از مکان های شاخص برای نصب لوستر است. اما لوستر برای پذیرایی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ کدام نوع لوسترها را میتوان برای پذیرایی به کار برد؟ بهترین لوستر برای پذیرایی را میتوانید از کجا تهیه کنید؟ اینها سوالاتی هستند که امروز در چشه نور به آنها پاسخ خواهیم داد. برای داشتن انتخابی مطمئن تا انتها این مطلب وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن
لوستر برای پذیرایی

لوستر برای پذیرایی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر آویز

ویژگی های لوستر برای پذیرایی

پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های منزل به شمار می آید و در مراسم ها یا میهمانی ها افراد در این بخش از منزل گرد هم می آیند. با این حساب میتوان گفت که لوستر برای پذیرایی باید نسبت به سایر بخش های منزل مجلل تر و باشکوه تر باشد.

لوستر برای پذیرایی

معمولا این لوسترها از ابعاد و ارتفاع زیاد برخوردار هستند. با این حال در زمان انتخاب لوستر برای پذیرایی حتما به تناسب میان ابعاد منزل و لوستر توجه کنید. برای مثال از لوسترهای آویز در سقف هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود. در کنار این عوامل به هماهنگی میان سبک چیدمان منزل با لوستر نیز توجه کنید. لوسترهای کلاسیک را میتوان برای خانه هایی با  دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک به کار برد. این قضیه برای دکوراسیون داخلی که از سبک مدرن پیروی می کند نیز برقرار است.

مطلب مرتبط  قیمت مبل راحتی 8 نفره در سال 1402

در زمان خرید لوستر برای پذیرایی به روشنایی مورد نیاز خود در منزل توجه کنید. در نظر گرفتن این مسئله کمک می کند تا در مصرف برق نیز صرفه جویی کنید. معمولا خانه هایی با ابعاد بزرگ نیاز به لوستری با روشنایی زیاد دارند.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر سبک روستیک

انواع رایج لوستر برای پذیرایی

لوستر اتاق پذیرایی

آیا می دانید کدام نوع لوستر برای پذیرایی مناسب است؟ در این بخش می خواهیم اشاره ای به رایج ترین انواع لوستر برای استفاده در پذیرایی کنیم.

  • لوستر فلزی: میزان دوام آنها بسیار بالاست. منتهی به علت وزن بالا و ضرافت بیشتی که دارند، قیمت شان نیز نسبت به سایرین بالا می باشد.
  • لوستر چوبی: لوسترهای چوبی را میتوان برای خانه هایی با سبک مدرن به کار برد. این لوسترها از زیبایی و سادگی دلنشینی برخوردار می باشند. معمولا قیمت آنها به صرفه تر از سایرین می باشد.
  • لوستر برنزی: لوستر برنزی یا سلطنتی را میتوان برای خانه هایی با سبک کلاسیک و سلطنتی به کار برد. این لوسترها در ابعاد و طرح های متنوعی ساخته می شوند.
  • لوستر مدرن: نسبت به سایر لوسترها طرفداران زیادی دارند. لوسترهای مدرن را میتوانید در بخش های مختلف خانه مانند اتاق خواب، راهرو و ناهار خوری نیز استفاده کنید.
  • لوستر آویز: این لوسترها زیبایی خاصی را به فضای پذیرایی می بخشند دارای کریستال هایی درخشان هستند که از بدنه اصلی لوستر آویزان شده اند.
  • لوستر سقفی:اغلب لوستری که برای پذیرایی به کار می رود، از نوع سقفی است. لوسترهای سقفی خود به بخش های مختلفی تقسیم می شوند. شما میتوانید بر حسب سلیقه خود هر کدام از آنها را انتخاب کنید.
  • لوستر روستیک: این لوستر از سبک کاملا هنری پیروی می کند. عناصر به کار رفته در ساخت لوستر روستیک اغلب از چوب و فلز می باشد. سبک روستیک یا روستایی را می توان برای خانه هایی با چیدمان هنری و ساده به کار برد.
انواع لوستر برای پذیرایی

انواع لوستر برای پذیرایی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور رو میزی
مطلب مرتبط  معرفی مدل لوستر مدرن جدید ۱۴۰۱

مدل های لوستر پذیرایی با توجه به جنس بدنه

لوسترهای پذیرایی، با توجه به جنس بدنه‌ی آن‌ها، می‌توانند به شکل‌ها و استایل‌های مختلفی ساخته شوند. جنس بدنه از نقطه نظر ظاهری و مقاومت در انتخاب لوستر بسیار مهم است. در ادامه به برخی از مدل‌های لوستر پذیرایی بر اساس جنس بدنه آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • لوسترهای چوبی: لوسترهای با بدنه‌ی چوبی دارای طراحی‌های گرم و طبیعی هستند. این نوع لوسترها معمولاً در دکوراسیون‌های کلاسیک و روستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. چوب به عنوان یک ماده طبیعی و گرم، یک حس دلچسب و آرامش را به اتاق پذیرایی اضافه می‌کند.
  • لوسترهای فلزی: لوسترهای با بدنه‌ی فلزی معمولاً در دکوراسیون‌های صنعتی و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جنس‌های فلزی مانند آهن، برنز، و استیل برای ساخت این لوسترها استفاده می‌شود. طراحی‌های ساده و خطوط منظم در این لوسترها به شکل مدرن و شیکی را به فضا می‌بخشند.
  • لوسترهای شیشه‌ای: لوسترهای با بدنه‌ی شیشه‌ای به دلیل شفافیت و براقیت شیشه، در دکوراسیون‌های کلاسیک و همچنین مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوسترها معمولاً در اتاق‌هایی با نورپردازی طبیعی خوب موثرتر هستند زیرا شیشه نور را به خوبی منتشر می‌کند.
  • لوسترهای پلاستیکی: لوسترهای با بدنه‌ی پلاستیکی به دلیل سبکی و زیبایی ظاهری‌شان مورد توجه قرار می‌گیرند. این نوع لوسترها مناسب برای دکوراسیون‌های مدرن و جوانانه هستند و معمولاً در اتاق‌های کودکان یا نوجوانان به خوبی جلب توجه می‌کنند.
  • لوسترهای نقره‌ای یا طلایی: اگر به دنبال یک لوستر با بدنه‌ی لوکس و پرفسونال هستید، می‌توانید به لوسترهای نقره‌ای یا طلایی نگاهی بیندازید. این لوسترها معمولاً در فضاهای شیک و ارگانیک مورد استفاده قرار می‌گیرند و جلوه‌ی متفاوتی به اتاق پذیرایی می‌دهند.
مطلب مرتبط  آشنایی با لوستر کریستالی خوشه ای منحصر به فرد 2023 | عکس و فیلم

همچنین برای انتخاب بهترین مدل لوستر بر اساس دکوراسیون و سلیقه شما، می‌توانید به اشکال و طرح‌های مختلف، اندازه، و تنوع در جنس بدنه توجه کنید تا لوستری انتخاب کنید که با فضای خود همخوانی داشته باشد.

لوستر برای پذیرایی

لوستر اتاق نشیمن

لوستر برای پذیرایی

لوستر برای پذیرایی

لوستر مدرن برای پذیرایی

لوستر برای پذیرایی

لوستر برای پذیرایی

لوستر اتاق نشیمن

لوستر برای پذیرایی

لوستر برای پذیرایی

لوستر برای پذیرایی

لوستر اتاق نشیمن

لوشتر اتاق نشیمن

لوستر برای پذیرایی

خرید لوستر برای پذیرایی از چشمه نور

برای اینکه بتوانید لوستر مناسبی را برای پذیرایی خریداری کنید که کاملا با سلیقه شخصی شما نیز سازگار است، باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. چشمه نور با ارائه انواع لوسترها با سبک های متنوع به تمام نیازهای مشتریان خود پاسخ داده است. شما میتوانید مطابق با بودجه خود اقدام به خرید لوستر و سایر لوازم منزل از جمله مبلمان راحتی کنید. همچنین میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

لوستر اتاق پذیرایی

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد میکنیم:

خرید لوستر آشپزخانه | لوستر آشپزخانه را از کجا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید