مطالب آموزشی

معرفی ۲۰ مدل لوستر پذیرایی جدید

معرفی ۲۰ مدل لوستر پذیرایی جدید

در حال حاضر انواع مدل لوستر پذیرایی جدید در بازار موجود است. لوسترهای پذیرایی یکی از مهم ترین لوازم برای نورپردازی و روشنایی هستند و باید با توجه به سبک دکوراسیون خانه انتخاب شوند. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور با ما همراه باشید تا با انواع مدل لوستر پذیرایی بیشتر آشنا شوید.

مدل لوستر پذیرایی جدید

مدل لوستر پذیرایی جدید | لوستر خطی پذیرایی

نکات مهم در هنگام خرید لوستر پذیرایی

برای خرید انواع مدل لوستر پذیرایی جدید، باید به سبک و دکوراسیون فضا توجه داشته باشید و لوستری متناسب با سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. بعضی از لوسترهای جدید اتاق پذیرایی، دارای طرح های هندسی جدیدی هستند و در حقیقت فرم بعضی از لوسترها تغییر پیدا کرده است. در ساخت بعضی از لوسترهای جدید، مصالح مختلف مانند چوب، شیشه و فلز با هم ترکیب می شوند. از دیگر نکات مهم هنگام انتخاب لوستر برای اتاق پذیرایی، این است که لوستر باید علاوه بر شیک بودن، نور خوبی در محیط ایجاد کند.

انواع لوستر جدید  پذیرایی

هر کدام از لوسترهای پذیرایی، ویژگی های خاصی دارند و باید با توجه به متراژ و ارتفاع اتاق پذیرایی انتخاب شوند. با مراجعه به فروشگاه چشمه نور می توانید جدید ترین مدل های لوستر پذیرایی را بخرید. در ادامه به معرفی بهترین مدل لوستر پذیرایی جدید می پردازیم.

  • لوستر پذیرایی آویز مدرن : بهترین مدل لوسترهای جدید برای اتاق پذیرایی ، برای خانه های دوبلکس با سقف بلند، لوسترهای آویز مدرن هستند. برای سالن های پذیرایی کوچک تر، می توانید لوسترهای سقفی و شاخه ای نصب کنید.
  • لوستر پذیرایی زنجیر آویز: یکی دیگر از بهترین مدل لوستر پذیرایی جدید ، لوسترهای زنجیر آویز هستند. این مدل از لوسترها، متشکل از چندین رشته زنجیر هستند. این نوع لوستر پذیرایی، ترکیبی از دانه های کریستالی ریز و درشت است و به شکل آویز روی سقف نصب می شود. بعضی از این لوسترها چند شاخه هستند و بیشتر در دکوراسیون های سبک کلاسیک استفاده می شوند. جدید ترین لوسترهای پذیرایی، مدل های زنجیر آویز با طرح مدرن هستند.
  • لوستر پذیرایی خطی: لوستر پذیرایی خطی یکی دیگر از مدل های لوستر پذیرایی جدید است که در سالن های پذیرایی بزرگ و کوچک قابل استفاده است. این لوسترها نور را به طور یکنواخت در قسمت های مختلف خانه پخش می کنند. یکی از مزیت های مهم این لوستر، تناسب داشتن آن هم با محیط های کلاسیک و هم با محیط های مدرن است.
مطلب مرتبط  راهنمای جامع انتخاب و خرید لوستر سرامیکی

مدل لوستر پذیرایی جدید

مدل لوستر پذیرایی جدید

شیک ترین لوسترها برای اتاق پذیرایی

بیشتر مدل های لوستر پذیرایی جدید، طرح های هنرمندانه و جدیدی دارند. اولین قدم برای انتخاب یک لوستر جدید و شیک برای اتاق پذیرایی، وجود تناسب میان لوستر و وسایر وسایل اتاق پذیرایی است. بهترین لوستر برای فضاهای کوچک با سبک مدرن، لوسترهای سقفی هستند. ولی برای سالن های پذیرایی بزرگ می توان از لوسترهای آبشاری، آویز و زنجیری استفاده کرد.

به طور کلی شیک ترین مدل لوستر پذیرایی جدید، مدل های خطی، سقفی، کارتی و مدرن هستند. توجه به طرح لوستر، نقش مهمی در انتخاب لوستر برای اتاق پذیرایی دارد. بهترین لوستر برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن، لوسترهای جدید پذیرایی هستند.

لوستر سقفی مدرن برای پذیرایی

لوستر سقفی مدرن برای پذیرایی

چند نمونه لوستر سقفی

مدل لوستر پذیرایی جدید

مدل لوستر پذیرایی جدید

مدل لوستر پذیرایی جدید

لوستر روستیک

مدل لوستر پذیرایی جدید

سوالات متداول در مورد لوستر پذیرایی

  1. بهترین لوستر برای فضاهای بزرگ چه لوستری است؟

بهترین لوستر برای سالن پذیرایی بزرگ، لوسترهایی با شاخه و شعله های زیاد است.

  1. لوسترهای اسپرت چه ویژگی هایی دارند؟

لوسترهای اسپرت یکی از مدل های لوستر پذیرایی جدید هستند و با وجود داشتن ظاهری ساده، برای دکوراسوین مدرن مناسب هستند.

جمع بندی

انواع لوسترها پذیرایی جدید با متریال و مواد مختلفی ساخته می شوند. در هنگام انتخاب بهترین مدل لوستر پذیرایی جدید باید فاکتورهای زیادی مانند سبک دکوراسیون، متراژ خانه و ارتفاع سقف را در نظر بگیرید.

برای خرید انواع لوسترهای جدید برای اتاق پذیرایی به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

۱۰ ایده جذاب در نورپردازی آشپزخانه منزل

دیدگاهتان را بنویسید