مطالب آموزشی

معرفی ۵ ایده جذاب آشپزخانه زمستان ۱۴۰۱

معرفی ۵ ایده جذاب آشپزخانه زمستان ۱۴۰۱

آیا برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل خود، به دنبال چند ایده جذاب آشپزخانه زمستان در سال ۱۴۰۱ هستید؟ در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه شوید. فصل زمستان یکی از زیباترین فصل های سال است. بسیاری از افراد دوست دارند با فرا رسیدن این فصل، چند تغییر جزئی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنند و یک حال و هوای زمستانی را به خانه بیاورند. یکی از مکان هایی که می توان این تغییرات را در آن ایجاد کرد، آشپزخانه است. در این مطلب وبلاگ چشمه نور ۵ ایده جذاب آشپزخانه زمستان ۱۴۰۱ را برای شما آورده ایم که با استفاده از آن ها می توانید به آسان ترین روش، فضایی زمستانی را در منزل خود ایجاد کنید.

ایده جذاب آشپزخانه زمستان

ایده جذاب آشپزخانه زمستان

۱- در آشپزخانه زمستانی از رنگ های گرم استفاده کنید.

با تغییر فصل، شما نیز می توانید تغییراتی در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید و با این کار بر زیبایی این دکور بیفزایید. یکی از نخستین کارهایی که می توانید برای ایجاد آشپزخانه زمستانی انجام دهید، استفاده از رنگ های گرم است. به عنوان مثال اجزای کوچکی همچون بانکه ها و ظروف تزیینی را در رنگ های گرم تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ایده جذاب آشپزخانه زمستان

ایده جذاب آشپزخانه زمستان

۲- تزیین زمستانی آشپزخانه با گل ها و گیاهان خشک

گل ها و گیاهان سبز باعث ایجاد احساس طراوت و تازگی در فضا می شوند و از این رو مناسب استفاده در یک دکوراسیون زمستانی آشپزخانه نیستند. در عوض شما می توانید از گل ها و گیاهان خشک استفاده نمایید. شما می توانید با گذاشتن این گل ها در گلدان های شیشه ای و قرار دادن آن ها در فضای مناسب، جذابیت آشپزخانه خود را چندین برابر کنید. همچنین می توانید از این گل های خشک چند ریسه زیبا درست کرده و در فضای مناسب آویزان نمایید.

دکوراسیون آشپزخانه زمستانی

دکوراسیون آشپزخانه زمستانی

۳- استفاده از حصیر

طرح های حصیری ما را به یاد گرما می اندازند. بنابراین استفاده از لوازم تزیینی حصیری یک ایده جذاب آشپزخانه زمستانی است. در واقع این طرح ها با ایجاد حس گرمابخشی در محیط، همان دکوراسیونی را ایجاد می کنند که به دنبالش هستید. برای این کار می توانید از لوازم حصیری همچون گلدان ها یا رومیزی ها استفاده نمایید.

مطلب مرتبط  ارزان ترین برند لوستر در ایران

۴- تنظیم نور

تنظیم نور یکی از اصول اساسی در زیبایی آشپزخانه است. بنابراین در تزیین زمستانی آشپزخانه خود حتما باید به زاویه تابش نور و شدت آن توجه نمایید. همچنین بهتر است از لامپ هایی با رنگ نور گرم استفاده کنید تا این جذابیت چندین برابر شود.

آشپزخانه زمستانی

آشپزخانه زمستانی

۵- استفاده از شمع؛ یک ایده جذاب آشپزخانه زمستانی

شاید این ایده در نگاه اول خیلی ساده به نظر برسد. اما به شما اطمینان می دهیم که به کار گیری آن به عنوان یک ایده جذاب آشپزخانه زمستانی، می تواند فضایی بسیار دنج را ایجاد کند. شمع ها انواع گوناگونی دارند و می توانید با انتخاب مدل های زیبا و ساده، جان تازه ای به فضا بدهید. اگر از روشن کردن شمع های معطر لذت می برید نیز می توانید انواع این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

در این مطلب سعی کردیم با بیان چند ایده ساده برای تزیین زمستانی آشپزخانه، در ایجاد یک دکور زیبا در این فضا به شما کمک کنیم. امیدواریم این ایده های ساده و ارزان قیمت برایتان کاربردی باشند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ ایده جذاب در نورپردازی آشپزخانه منزل

دیدگاهتان را بنویسید