مطالب آموزشی

معرفی مدل های جدید لوستر خطی مدرن

معرفی مدل های جدید لوستر خطی مدرن

لوستر خطی مدرن، نمونه ای متفاوت و جدید در میان انواع لوسترها است. لوسترها یکی از مهم ترین وسایل دکوراسیون خانه هستند و باید متناسب با سبک خانه انتخاب شوند. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور با ما همراه باشید تا با انواع لوستر خطی آشنا شوید.

ویژگی های لوستر خطی

لوستر خطی که به عنوان لوستر لاینر هم شناخته می شود، ظاهری متفاوت از سایر لوسترها دارد. بیشتر لوسترها دایره و شعاعی هستند در حالی که لوسترهای خطی مدرن شبیه به مستطیل و کشیده هستند. بعضی از لوسترهای خطی از کنار هم قرار گرفتن چند لامپ یا یک لامپ سراسری در پشت لایه شیشه ای ساخته می شوند. لوسترهای خطی بر خلاف سایر لوسترها که برای هر فضایی مناسب هستند، بیشتر برای فضاهای مستطیل شکل مانند بالای میزها مناسب هستند.

لوستر خطی مدرن

لوستر خطی مدرن برای آشپزخانه مدرن

انواع مدل های لوستر خطی

لوسترخطی مدرن دارای انواع مختلفی است و از متریالی مانند چوب، کریستال و فلز تولید می شوند. این لوسترها به خاطر تنوع بالایی که دارند، بسیار پرطرفدار هستند. لوسترهای خطی از نظر جنس و شکل ظاهر به چند دسته تقسیم می شوند. در ادامه به معرفی انواع این لوسترها می پردازیم.

  • لوستر خطی فلزی: یکی از مدل های لوستر خطی مدرن، لوستر خطی فلزی است. این لوسترها شبیه با جعبه هایی هستند که صفحه زیر آن قابل باز و بسته شدن است. لوسترهای خطی فلزی، تنوع رنگی بالایی دارند و بیشتر برای فضاهایی مناسب هستند که نور کمی نیاز دارند. این مدل لوستر، ارزان ترین مدل لوستر خطی محسوب می شود.
  • لوستر خطی کریستال: این مدل لوستر، از مجموعه ای از کریستال ها تشکیل شده است و برای فضاهایی مناسب است که به نور بیشتری نیاز دارند.
  • لوستر خطی چوبی: لوستر خطی چوبی یکی دیگر از مدل های لوستر خطی مدرن است که بعضی از آنها به صورت یک تخته چوبی هستند که تعدادی لامپ از آن آویزان شده است. مدل های دیگر هم باکسی از جنس چوب هستند که داخل آن لامپ های LED وجود دارد.
  • لوستر خطی شیشه ای: این سبک از لوستر خطی مدرن، از گوی های شیشه ای کنار هم تشکیل می شود و نورپردازی متوسطی دارد.

نورپردازی با لوستر خطی در فضاهای مختلف

لوسترهای خطی در فضاهای مختلف به ویژه فضاهای مستطیل شکل قابل استفاده هستند. یکی از ایده آل ترین فضاها برای استفاده از این لوسترها، اتاق غذا خوری در بالای میز است؛ چون روشنایی یکنواختی ایجاد می کنند. همچنین فضای آشپرخانه، جزیره و اپن یکی دیگر از بهترین فضاها برای استفاده از لوستر خطی مدرن است.  با نصب کردن این لوسترها در وسط آشپزخانه، نور به طور یکنواخت در فضا پخش می شود.

لوستر خطی مدرن

لوستر خطی مدرن

سوالات متداول در مورد لوسترهای خطی

  1. برای تولید لوسترهای خطی بیشتر از چه متریالی استفاده می شود؟
مطلب مرتبط  راز مهم خرید آباژور

با توجه به این که ماهیت وسایل مدرن، سادگی است برای ساخت این لوسترها بیشتر از چوب و پلاستیک استفاده می شود. با این وجود لوسترهای خطی کریستال هم در بازار موجود است.

  1. قیمت لوسترهای خطی چوبی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لوستر خطی مدرن چوبی تا حد زیادی به جنس چوب آن بستگی دارد.

جمع بندی

بعضی از لوسترهای خطی مستقیم و بدون هیچ گونه سیمی به سقف وصل می شوند. بعضی از مدل های لوستر خطی آویز هستند و به وسیله یک سیم از سقف آویزان می شوند. سیمی که برای لوستر های خطی آویز استفاده می شود، باید روکش مناسب داشته باشد.

برای خرید انواع لوستر خطی مدرن می توانید به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب بهترین مدل لوستر به شما کمک می کنند.

خرید لوستر

قیمت و خرید لوستر و محصولات چشمه نور

دیدگاهتان را بنویسید