مطالب آموزشی

معرفی لوستر کریستالی جدید + قیمت

معرفی لوستر کریستالی جدید + قیمت

انواع لوستر کریستالی جدید با ایجاد نورپردازی بی نظیر، جلوه زیبایی به خانه می دهند. این لوستر ها یکی از پرفروش ترین انواع لوستر هستند و در مدل های مختلفی تولید می شوند. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف لوستر کریستالی آشنا شوید.

لوستر کریستالی جدید

لوستر کریستالی جدید

آشنایی با انواع لوستر کریستالی

در هنگام خرید لوستر کریستالی جدید باید به مدل و همچنین وزن آن توجه کنید. اندازه و سبک لوستر کریستالی باید متناسب با متراژ و مدل خانه شما باشد. در این مقاله با جدیدترین لوسترهای کریستالی آشنا خواهید شد.

  • لوستر کریستالی شاخه ای: لوستر شاخه ای یکی از انواع لوستر کریستالی جدید است و شاخه های متعددی دارد. این لوسترها به شما این امکان را می دهند تا تعداد شاخه ها را متناسب با فضای محیط انتخاب کنید. قیمت لوستر کریستالی شاخه ای به تعداد شاخه های آن بستگی دارد. هر اندازه تعداد شاخه ها بیشتر باشد، قیمت لوستر گران تر است.
  • لوستر کریستالی آبشاری: طراحی این لوستر به شکل آبشار است و برای فضاهایی با ارتفاع بلند مثل خونه های دوبلکس گزینه مناسبی است. ارتفاع لوستر کریستالی جدید مدل آبشاری از بقیه لوسترها بیشتر است.
  • لوستر کریستالی سقفی: لوسترهای سقفی کریستالی به وسیله یک سینی به سقف متصل می شوند و شاخه های کریستال از آن آویزان می شود. این مدل لوستر بهترین مدل لوستر کریستالی برای سقف های کوتاه است. این لوسترها در دو مدل دایره و مربع طراحی می شوند.
  • لوستر کریسستالی مدرن: به طور کلی لوسترهای کریستالی در دسته لوسترهای کلاسیک قرار می گیرند ولی لوسترهای جدید کریستالی به صورت مدرن هم طراحی می شوند. در حقیقت این لوسترها ترکیبی از لوسترهای کلاسیک و مدرن هستند.
لوستر کریستالی جدید اتاق نشیمن

لوستر کریستالی جدید اتاق نشیمن

ویژگی های لوسترهای کریستالی جدید

کریستال این لوسترها در رنگ های مختلفی مانند سفید، شیری، عسلی و شامپاینی تولید می شوند. رنگ زیبای این کریستال ها، نورپردازی را زیباتر و جذاب تر می کند. این کریستال ها در طرح های مختلفی تراشیده می شوند و درخشش آنها تا حد زیادی به نوع تراش آنها بستگی دارد.  در ادامه سایر ویژگی های لوستر کریستالی جدید را بررسی می کنیم.

  • تنوع زیاد در مدل: یکی از ویژگی های مثبت لوسترهای کریستالی، تنوع گسترده این لوسترها است. شاخه های لوسترهای کریستالی در جنس های مختلفی مانند برنز و برنج است.
  • روشنایی زیاد: به خاطر وجود کریستال های برش خورده در طرح های مختلف، لوستر نور و زیبایی بی نظیری دارد. این لوسترها در همه محیط ها و همه سبک ها قابل استفاده هستند. در صورتی که از لوستر جدید کریستالی در فضاهای کوچک استفاده شود، فضا بزرگ تر و پر نور تر دیده می شود.

قیمت لوسترهای کریستالی

لوسترهای کریستالی مدل کلاسیک که بدنه آنها از جنس برنز است در مقایسه با سایر لوسترها قیمت بیشتری دارند. قیمت این لوسترها تا حدی به برند تولید کننده آن بستگی دارد. لوسترهای که کریستال آنها چینی است در مقایسه با کریستال های ترک و اروپایی قیمت کمتری دارند.

تاریخ فیمت ها : ۲ بهمن ۱۴۰۱ | کلیک کنید

نکات مهم برای نصب لوستر کریستالی

با توجه به این که لوسترهای کریستالی وزن بیشتری نسبت به بقیه لوسترها دارند، نیاز به نصب دقیق تری دارند. قبل از نصب لوستر جدید کریستالی وزن آن را در نظر بگیرید. اگر هم وزن لوستر فعلی شما بود نیازی به تعویض پیچ و رولپلاک نیست. در غیر این صورت حتماً باید از رولبرد استفاده شود تا وزن لوستر را تحمل کند.

لوستر کریستالی جدید

لوستر کریستالی جدید آبشاری

سوالات متداول در مورد لوستر کریستالی

  1. فاصله استاندارد قسمت پایین لوسترهای کریستالی از کف اتاق چه قدر است؟
مطلب مرتبط  خرید لوستر ساده و قیمت مناسب

قسمت پایین لوستر باید حداقل ۲۰۰ تا ۲۵۰ سانتی متر فاصله داشته باشد.

  1. مهم ترین نکته در نصب لوسترهای کریستالی چیست؟

در هنگام نصب این لوسترها از پایه های فلزی استفاده کنید. همچنین برای نگه داشتن پایه، باید از پیچ استفاده شود.

جمع بندی

در صورتی که وزن لوسترهای کریستالی بیشتر از ۳ کیلو باشد، باید آن را با قلاب یا پیچ و مهره های تبعیه شده، ثابت نگه داشت.

برای خرید انواع لوستر کریستالی جدید به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید. کارشناسان ما در این فروشگاه به شما در انتخاب بهترین لوستر کریستالی کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید