مطالب آموزشی

معرفی لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری

لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری، لوستر برای پذیرایی کوچک

خرید لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری، ۳۰ متری یا در حالت کلی پذیرایی کوچک چگونه انجام گرفته میشود.؟ لوستر از ابزارهای مهم برای نورپردازی و تزیین خانه به شمار می آید. در این میان خانه های کوچک نیز میتوانند از موهبت داشتن یک لوستر زیبا بهره مند شوند. منتهی برخی نکات در راستای انتخاب لوستر مناسب برای پذیرایی وجود دارد که امروز در چشمه نور به آنها خواهیم پرداخت. همچنین در پایان به معرفی چند لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری نیز خواهیم پرداخت. برای داشتن انتخابی بهینه تا انتهای این مطلب وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

لوستر برای پذیرایی 50 متری

لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری

نکات مهم در زمان خرید لوستر مناسب برای پذیرایی

برای داشتن انتخاب صحیح در هنگام خرید لوستر باید یک سری مسائل مهم را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هدف خود را مشخص کنید.

در زمان انتخاب لوستر برای پذیرایی کوچک ابتدا هدف خود را از خرید مشخص کنید. شما میتوانید با فروشنده درباره لوستر برای پذیرایی صحبت کنید. زیرا لوسترها از نظر کارایی با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال لوستر اتاق خواب با پذیرایی متفاوت است.

به اندازه لوستر پذیرایی توجه کنید

اندازه لوستر پذیرایی باید متناسب با اندازه محیط باشد. برای پذیرایی ۳۰-۵۰ متری باید به دنبال لوسترهایی با ابعاد کوچک باشد. رعایت کردن این قانون مهم به شما کمک می کند تا هماهنگی و نظم خاص را به فضای داخل ببخشید. در این میان برای پذیرایی های کوچک بهتر است که سراغ لوسترهایی بروید که از تعداد شاخه های کمتری برخوردار است؛ زیرا نورپردازی زیاد برای فضاهای کوچک چهره جالبی ندارد.

لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری

پیشنهاد میکنیم: راهنمای خرید لوستر ارزان ویژه نوروز ۱۴۰۲

مطلب مرتبط  صنعت مبلمان با نگاه ارگونومیک

برای خرید لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری، ارتفاع لوستر را در نظر بگیرید

در زمان انتخاب لوستر مناسب برای پذیرایی باید ارتفاع لوستر را هم در نظر بگیرید و آن را  متناسب با ارتفاع سقف انتخاب کنید. برای پذیرایی کوچک با ارتفاع کوتاه میتوانید از لوسترهای سقفی یا چسبیده به سقف در طرح متنوع استفاده کنید.

به جنس لوستر توجه کنید.

هنگام انتخاب لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری به جنس لوستر هم توجه کنید. لوسترها در جنس های متنوع از جمله برنز، برنج، فلز، چوب و شیشه ساخته می شوند. در خرید لوستر سعی کنید جنس لوستر را متناسب با سایر لوازم دکوری در منزل انتخاب کنید. آلومینیومی، برنزی یا برنجی برای پذیرایی انتخاب کنید.

معرفی چند لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری

با پیشرفت علم طراحی داخلی انواع و اقسام لوسترها روانه بازار شده اند. شما میتوانید با توجه به سلیقه شخصی، بودجه، جنس لوستر، ارتفاع لوستر و اندازه آن اقدام به خریدی هوشمندانه کنید. در ادامه به چند نمونه از لوسترهای معروف برای پذیرایی ۵۰ متری اشاره کرده ایم.

لوستر برای پذیرایی 50 متری

لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری | خرید لوستر برای پذیرایی کوچک

قیمت و خرید لوستر برای پذیرایی کوچک

در این مقاله سعی کردیم تا به موارد مفید درباره انتخاب لوستر مناسب برای پذیرایی صحبت کنیم. همچنین به چند نمونه لوستر مدرن یا کلاسیک برای پذیرایی اشاره کردیم. هنگامی که اقدام به خرید لوستر می کنید بهتر است که به میزان اعتبار و سابقه فروشگاه نیز توجه کنید. مجموعه چشمه نور با داشتن سابقه نزدیک به سی سال به خوبی توانسته تا رضایت مشتریان را به نحو احسن جلب کند.

مطلب مرتبط  نور مخفی ساختمان چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد | 20 ایده جذاب

شما میتوانید انواع لوستر مناسب برای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب را از مجموعه چشمه نور با نازل‌‌‌‌‌‌ترین قیمت خریداری کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خرید لوستر برای پذیرایی میتوانید آنها را در بخش دیدگاه مطرح کنید. همچنین برای دریافت مشاوره بیشتر در این زمینه میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید