مطالب آموزشی

معرفی تولیدی لوستر بزرگ

معرفی تولیدی لوستر بزرگ

تولیدی لوستر بزرگ

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که انتخاب و خرید محصول از یک تولیدی لوستر بزرگ تا چه اندازه می تواند جلوه محل مورد نظر شما را تغییر دهد؟ لوسترهای بزرگ دسته ای از چراغ های روشنایی هستند که استفاده از آن ها ظاهری بسیار شیک و اشرافی به محیط می دهد. از این رو امروزه بسیاری از طراحان دکوراسیون از این لوسترها به عنوان ابزارهایی برای ایجاد جذابیت بیشتر در فضا استفاده می کنند. با ما تا انتهای این مطلب وبلاگ چشمه نور همراه باشید.

تولیدی لوستر بزرگ

تولیدی لوستر بزرگ

لوستر بزرگ برای کجا مناسب است؟

  • سالن های انتظار و لابی هتل ها: سالن های انتظار عموما مکان هایی بزرگ هستند که ارتفاع بلندی دارند. از این رو استفاده از لوسترهایی با ابعاد بزرگ کاملا مناسب این فضاها می باشد.
  • منازل دوبلکس: به طور کلی ساختمان هایی که نسبت به دیگر ساختمان ها از سقف بلندتری برخوردار هستند محل هایی می باشند که استفاده از لوسترهای سقفی با ابعاد بزرگ به آن ها جلوه ای ویژه می بخشد.
  • مکان های زیارتی: امامزاده ها و حرم ها نیز از جمله مکان هایی محسوب می شود که به علت داشتن صحن های بزرگ و سقف بلند، در آن ها از لوسترهایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود. این لوسترها علاوه بر اینکه ظاهر این مکان ها را زیباتر می کنند می توانند نور مناسب را نیز برای روشنی بخشیدن به آن ها تامین نمایند.
  • تالارهای عروسی: تالارها به دلیل کاربری خود نیازمند داشتن منابع نوری زیاد هستند تا درخشان به نظر برسند. از این رو بکار بردن یک لوستر بزرگ در این تالارها می تواند بهترین انتخاب باشد.
تولیدی لوستر بزرگ مدرن

تولیدی لوستر بزرگ مدرن

پیشنهاد میکنیم: طراحی اتاق خواب گرم پاییز و زمستان ۲۰۲۲-۲۰۲۳

مطلب مرتبط  آباژور مدرن فلزی مناسب چه دکوراسیونی است؟

در خرید لوستر بزرگ باید به چه مواردی دقت کنیم؟

  • ابعاد: لوسترها در ابعاد گوناگونی به تولید می رسند. از طرف دیگر برخی از آن ها دارای آویزهای کریستالی هستند که ارتفاع آن ها را بیشتر می کند اما برخی دیگر در مدل های بدون آویز تولید می شوند. در هر صورت در هنگام خرید لوستر بزرگ باید به ابعاد آن ها و تناسب این ابعاد با محل مورد نظر توجه نمایید.
  • تطابق ظاهر لوستر با فضا: ممکن است پس از وارد شدن به یک تولیدی لوستر بزرگ، تنوع بی نظیر موجود در مدل لوسترها شما را در انتخاب محصول دچار تردید کند. یکی از موارد مهمی که در خرید لوستر بزرگ باید مد نظر خود قرار دهید، تطابق ظاهر لوستر با سایر المان های استفاده شده در طراحی دکوراسیون است.
  • شدت نور: لوسترها علاوه بر زیبایی، نور مورد نیاز در فضا را نیز تامین می کنند. بسیاری از مدل های این محصولات با تعداد شعله های گوناگون به فروش می رسند تا مشتریان بتوانند متناسب با محل مورد نظر خود، لوستری با شدت نور مناسب را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند.
تولیدی لوستر بزرگ

تولیدی لوستر بزرگ

بهترین تولیدی لوستر بزرگ کجاست؟

چشمه نور یکی از برترین مراکز تولیدی لوستر بزرگ در ایران است. این مجموعه با در اختیار داشتن مهندسان و طراحان حرفه ای، نسبت به تولید جدیدترین انواع لوستر بزرگ و عرضه آن ها به مشتریان اقدام نموده است. این مرکز فروش بهترین لوسترهای ایرانی را با نازلترین قیمت ها به صورت بی واسطه به مشتریان عرضه می کند. بنابراین شما می توانید در این مجموعه به دنبال ارزانترین و با کیفیت ترین محصولات باشید. از طرفی داشتن بیش از ۱۹۰ نمایندگی در سراسر کشور باعث شده است تا هزینه ارسال محصولات نسبت به مراکز دیگر بسیار کمتر باشد. شما می توانید برای مشاهده نمونه های لوستر بزرگ از طریق بخش محصولات سایت اقدام نمایید.

مطلب مرتبط  آیا اتاق نشیمن شما بیش از حد به رنگ قهوه ای است؟

پیشنهاد میکنیم: تولیدی لوستر در تهران کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید