مطالب آموزشی

معرفی انواع لوستر سقفی کریستال جدید ۲۰۲۳

معرفی انواع لوستر سقفی کریستال جدید 2023

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع لوستر دکوراتیو و کاربردی سقف هایی با ارتفاع کوتاه، لوستر سقفی کریستال جدید است. این لوسترها علاوه بر ایجاد یک نورپردازی عالی، زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی خانه می دهند. اگر به دنبال یک لوستر شیک برای خانه خود هستید، تا انتهای این مطلب از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

طراحی لوستر سقفی کریستال جدید

مهم ترین ویژگی لوستر سقفی کریستال جدید، طراحی زیبا و بی نظیر این لوستراست. در طراحی این لوسترها، از متریالی مانند کریستال، شیشه و فلز استفاده می شود. این لوسترها در دو سبک کلاسیک و مدرن و در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند. لوسترهای سقفی کریستال، طرح های متنوع و رنگ های مختلفی دارند و در بیشتر آنها از لامپ های ال ای دی استفاده می شود. به خاطر استفاده از کریستال های تراش خورده با رنگ ها و طرح های مختلف در این لوسترها، انعکاس نور چند برابر بیشتر می شود.

آشنایی با مدل های مختلف لوستر های سقفی کریستالی

یکی از بهترین انواع لوستر برای دکوراسیون داخلی، لوستر سقفی کریستال جدید است. لوسترهای کریستالی جدید، در مدل های مختلفی طراحی می شوند و به راحتی با سبک های مختلف دکوراسیون هماهنگ می شوند. در ادامه به معرفی چند مدل از جدید ترین لوسترهای سقفی کریستالی سال ۲۰۲۳ می پردازیم.

  • لوستر سقفی کریستالی مدرن: این لوسترها در مقایسه با لوسترهای سقفی کلاسیک ابعاد کوچک تری دارند و برای دکوراسیون سبک مدرن مناسب هستند. لوسترهای کریستالی مدرن، طراحی ساده و در عین حال شیکی دارند و در ساخت آنها به تراش کریستال ها توجه خاصی شده است.
  • لوستر سقفی کریستالی کلاسیک: لوسترهای سقفی کریستال جدید در سبک کلاسیک، یکی از شیک ترین انواع لوسترهای کریستالی محسوب می شوند. به طور کلی لوسترهای سقفی بیشتر برای محیط هایی با سقف کوتاه مناسب هستند. با این وجود می توانید این لوسترهای کریستالی را در فضاهای مختلف نصب کنید.
  • لوستر سقفی کریستالی آبشاری: طراحی این لوسترها شبیه به آبشار است و برای سقف هایی با ارتفاع بلند مناسب هستند. این مدل لوستر سقفی کریستال جدید بیشتر در راهروی خانه های دوبلکس نصب می شود. برای ساخت لوسترهای آبشاری از کریستال های بیشتری استفاده می شود، به همین دلیل در مقایسه با سایر لوسترهای کریستالی قیمت بیشتری دارند.
لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستال جدید

نکات مهم در خرید لوسترهای سقفی کریستالی

در صورتی که قصد خرید یک لوستر سقفی کریستال جدید را دارید، باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. این لوسترها در اشکال مختلفی مانند دایره، مربع و مستطیل طراحی و ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به فضای مورد نظر آنها را بخرید. در ادامه نکات مهم  برای خرید این لوسترها را شرح می دهیم.

  • توجه به جنس کریستال: کریستال های به کار رفته در این لوسترها، جنس و کیفیت متفاوتی دارند. در حقیقت میزان درخشش این کریستال ها به کیفیت آنها بستگی دارد و هر اندازه کریستال با کیفیت تر باشد، درخشش آن بیشتر است. این کریستال ها در رنگ هایی مانند سفید، شیری، طلایی و شامپاینی موجود هستند.
  • در نظر گرفتن سبک خانه: مهم ترین نکته در هنگام خرید لوسترهای سقفی کریستال جدید، توجه به سبک خانه است. در صورتی که سبک خانه شما مدرن است، بهتر است لوستر کریستالی شما مناسب با سبک خانه انتخاب شود. لوسترهای کریستالی مدرن، معمولاً ظرافت بیشتر و طراحی ساده تری دارند.
  • در نظر گرفتن بدنه لوستر: لوسترهای سقفی با یک بدنه به طور مستقیم به سقف متصل می شوند. جنس بدنه لوستر و براق بودن آن تاثیر مستقیمی در قیمت لوستر دارد.
لوستر کریستالی شیک

لوستر کریستالی شیک

گالری عکس مدلهای لوستر سقفی کریستالی

لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستالی

لوستر سقفی کریستالی

لوستر سقفی کریستالی مجلل

لوستر سقفی کریستالی مجلل

لوستر سقفی کریستال مدرن1

لوستر سقفی کریستال مدرن

لوستر سقفی کریستال مجلل

لوستر سقفی کریستال مجلل

لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستال برای اتاق خواب

لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستال مدرن

لوستر سقفی کریستال مدرن

لوستر سقفی کریستال جدید

لوستر سقفی کریستالی جدید

لوستر سقفی کریستال اتاق نشیمن

لوستر سقفی کریستال اتاق نشیمن

لوستر سقفی کریستال جدید اتاق خواب

لوستر سقفی کریستال جدید اتاق خواب

جمع بندی

لوسترهای سقفی کریستال جدید با طراحی زیبا و نورپردازی بی نظیر، نقش مهمی در دکوراسیون داخلی محیط های مختلف دارند.

مطلب مرتبط  قیمت لوستر در زمستان ۱۴۰۱ اعلام شد

فروشگاه چشمه نور، عرضه کننده انواع لوستر از جمله لوسترهای سقفی کریستالی است. با مراجعه به این فروشگاه، می توانید به راحتی لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید