مطالب آموزشی

معرفی انواع لوستر دایره ای | ۲۰ مدل جدید ۲۰۲۳

معرفی انواع لوستر دایره ای

یکی از جذاب ترین انواع لوستر دایره ای، لوسترهای کریستالی گرد هستند. لوسترهای دایره ای برای بیشتر محیط ها حتی محیط های رسمی مناسب هستند. برای آشنایی بیشتر با لوسترهای گرد تا انتهای این مقاله از وبلاگ چشمه نور ما را همراهی کنید.

انواع لوستر دایره ای در طراحی داخلی

انواع لوستر دایره ای

انواع لوستر دایره ای در دکوراسیون

انواع لوستر دایره ای در سال های اخیر به طور فزاینده ای در طراحی داخلی محبوبیت پیدا کرده اند و دلیل خوبی هم دارد. این چراغ های خیره کننده می توانند ظرافت، زرق و برق و پیچیدگی را به هر فضایی اضافه کنند. در ادامه این مقاله، مزایای استفاده از لوستر دایره‌ای در طراحی داخلی و همچنین نکاتی در مورد نحوه استفاده از آن در خانه را بررسی خواهیم کرد.

انواع لوستر دایره ای

مزایای لوسترهای دایره ای در طراحی داخلی

  1. یک نقطه کانونی ایجاد می کند: یک لوستر دایره ای می تواند به عنوان یک نقطه کانونی در هر اتاق عمل کند. چه در ورودی باشد، چه در اتاق نشیمن، چه در اتاق غذاخوری، یک لوستر دایره ای می تواند چشم ها را به خود جلب کند و تأثیر بصری خیره کننده ای ایجاد کند.
  2. درام می‌افزاید: لوسترهای دایره‌ای می‌توانند درام و ارتفاع به اتاق اضافه کنند و آن را بزرگ‌تر و جادارتر از آنچه هست نشان دهند. آنها همچنین می توانند حس لوکس و مجلل را ایجاد کنند، به خصوص زمانی که با مواد باکیفیت مانند کریستال یا برنج ساخته شده باشند.
  3. روشنایی محیط را فراهم می کند: لوسترهای دایره ای نور محیط را فراهم می کنند که نسبت به نورهای بالای سر، ملایم تر و خشن تر است. این نوع نورپردازی می تواند فضایی گرم و دلنشین در هر فضایی ایجاد کند.
  4. طراحی همه کاره: لوسترهای دایره ای در طرح های متنوعی از مینیمالیستی و مدرن گرفته تا تزئین شده و سنتی وجود دارند. این به این معنی است که یک لوستر دایره ای شکل وجود دارد که مناسب هر سبک طراحی یا زیبایی است.
انواع لوستر دایره ای

لوستر برنزی دایره ای

نکاتی به هنگام انتخاب انواع لوستر دایره ای در دکوراسیون

  • اندازه مناسب را انتخاب کنید: هنگام انتخاب یک لوستر دایره ای، مهم است که اندازه مناسب فضای خود را انتخاب کنید. لوستری که خیلی کوچک باشد در یک اتاق بزرگ گم می‌شود، در حالی که لوستری که خیلی بزرگ است فضای کوچک‌تری را فرا می‌گیرد. به عنوان یک قاعده کلی، قطر لوستر باید متناسب با اندازه اتاق باشد.
  • ارتفاع را در نظر بگیرید: ارتفاعی که لوستر مدور خود را در آن آویزان می کنید نیز مهم است. در اتاق‌های غذاخوری باید آن را تقریباً ۳۰ اینچ بالاتر از میز آویزان کرد، در حالی که در ورودی‌ها باید در ارتفاعی که چشم‌نواز باشد اما خیلی کم نباشد آویزان شود.
  • میکس و مطابقت: لوسترهای دایره ای را می توان با سایر وسایل روشنایی ترکیب و تطبیق داد تا یک جلوه نورپردازی لایه ای ایجاد شود. به عنوان مثال، یک لوستر دایره‌ای در اتاق غذاخوری را می‌توان با دیوارکوب یا یک چراغ رومیزی ست کرد تا فضایی گرم و دلپذیر ایجاد کند.
  • ایجاد کنتراست: از یک لوستر دایره ای می توان برای ایجاد کنتراست در اتاق استفاده کرد. به عنوان مثال، یک لوستر مدرن در یک فضای سنتی می تواند تاثیر بصری خیره کننده ای ایجاد کند.
  • جنس لوستر را در نظر بگیرید: لوسترهای دایره ای را می توان از مواد مختلفی از جمله کریستال، برنج و آهن فرفورژه ساخته شد. هنگام انتخاب متریال برای لوستر، سبک طراحی کلی فضای خود را در نظر بگیرید.

لوستر دایره ای فانتزی

انواع لوستر دایره ای

لوستر سرامیکی دایره ای

لوسترهای دایره ای شکلی خیره کننده و همه کاره برای هر خانه ای هستند. آنها می توانند درام، ظرافت و پیچیدگی را به هر فضایی اضافه کنند و در عین حال نور محیطی ملایم و جذابی را ارائه دهند. هنگام استفاده از لوستر مدور در طراحی داخلی خود، حتماً اندازه، ارتفاع و مواد را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که فضای شما را کامل می کند.

لوستر دایرای برای اتاق نشیمن

انواع لوستر دایره ای

لوستر دایره ای مدرن

انواع لوستر دایره ای

مشخصات لوسترهای دایره ای

انواع لوستر دایره ای از مدرن تا کلاسیک در بازار لوازم روشنایی موجود هستند. لوسترهای دایره ای معمولاً از جنس کریستال هستند و با انواع دکوراسیون هماهنگی دارند. بعضی از این لوسترها، از پلاستیک تولید می شوند و ال ای دی های رنگی دارند. بیشتر مدل لوسترهای دایره ای، از نوع سقفی هستند و به وسیله یک صفحه به سقف وصل می شوند.

مطلب مرتبط  چگونگی ست کردن لوستر کلاسیک در دکوراسیون

لوسترهای سقفی مدرن دایره ای، به خاطر تنوع بالایی که دارند، یکی از پرفروش ترین انواع لوستر دایره ای هستند. لوسترهای سقفی دایره ای مدرن، از نظر طرح بدنه و نورپردازی کیفیت بالایی دارند. در این لوسترها از لامپ های اس ای دی استفاده شده است و به همین دلیل روشنایی بالا و مصرف برق کمی دارند.

انواع لوستر دایره ای

انواع لوستر دایره ای

معرفی لوستر اس امی دی دایره ای

یکی از انواع لوستر دایره ای، لوستر اس ام دی است. مدل سه طبقه این لوستر، لوستری با کیفیت با نوردهی زیاد است. این مدل لوستر متشکل از چند رینگ نورانی است و در ابعاد مختلفی تولید می شود. رنگ های زیبا و خاص این لوستر، جذابیت خاصی به دکوراسیون خانه شما می دهد. این لوستر دایره ای شکل با انواع دکوراسیون هماهنگ می شود.

به خاطر وجود تکنولوژی های پیشرفته در ساخت این لوستر، این لوستر نور دهی بسیار خوبی دارد و فضا را به خوبی روشن می کند. جنس این مدل لوستر که یکی از انواع لوستر دایره ای است، از آلومینیوم است و می توان در صورت لزوم لامپ آن را تعویض کرد.  در ادامه سایر ویژگی های لوستر اس ام دی را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • قابلیت تنظیم شدت نور
  • روشن و خاموش کردن هر طبقه به طور جداگانه
  • موجود در طرح ها و رنگ های مختلف
  • استفاده از دو لامپ آفتابی و مهتابی به طور همزمان

انواع لوستر دایره ای

انواع لوستر دایره ای

لوستر چوبی دایره ای

یکی دیگر از انواع لوستر دایره ای، لوسترهای چوبی هستند. لوسترهای چوبی گرد، تنوع زیادی دارند و برای همه سبک های دکوراسیون از کلاسیک تا مدرن مناسب هستند. لوسترهای چوبی دایره ای یکی از جذاب ترین انواع لوسترها هستند و در بعضی مواقع در ساخت آنها علاوه بر چوب از شیشه هم استفاده می شود.

انواع لوستر دایره ای

لوستر دایره ای چوبی

لوستر سقفی دایره ای

انواع لوستر دایره ای

لوستر دایره ای لاکچری سرویس بهداشتی

سوالات متداول در مورد لوستر دایره ای

  1. بیشتر لوسترهای دایره ای از چه جنسی هستند؟
مطلب مرتبط  مبلمان تختخواب شو مناسب برای خانه های کوچک

انواع لوستر دایره ای از جنس کریستال، چوب، شیشه و فلز تولید می شوند.

  1. لوسترهای گرد برای چه فضاهایی مناسب هستند؟

انواع لوستر دایره ای از جنس کریستال با بیشتر فضاها هماهنگی دارند.

جمع بندی

انواع لوستر دایره ای در سبک های مختلف از مدرن تا سنتی در فروشگاه چشمه نور موجود هستند. در هنگام خرید لوستر بهتر است ابتدا سبک دکوراسیون خانه را در نظر بگیرید.

برای خرید  مدل های مختلف لوستر دایره ای می توانید به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید. کارشناسان ما در انتخاب بهترین مدل لوستر دایره ای شما را راهنمایی می کنند.

خرید لوستر

قیمت و خرید لوستر و محصولات چشمه نور

دیدگاهتان را بنویسید