مطالب آموزشی

مزایای لامپ های LED برای لوستر کریستالی

لامپ های LED

این وبلاگ مزایای لامپ های کریستال لوستر LED و آنچه را که باید به دنبال آن باشد را توضیح می دهد. انتخاب لامپ های LED مناسب می تواند گیج کننده باشد. وات در مقابل لومن چیست؟ تفاوت بین لامپ روشنایی روز و لامپ روشن چیست؟ آیا می توانم از لامپ LED در وسایل خود استفاده کنم؟ آیا لوستر کریستالی من LED است یا فقط لامپ های جایگزین LED خریداری می کنم؟ در نهایت، آیا من واقعاً چراغ های LED را برای خانه ام می خواهم؟

لامپ های LED

با توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی، بسیاری از لوسترهای کریستالی GLOW ما با لامپ های LED سازگار هستند. علاوه بر این، LED ها کم مصرف ترین لامپ ها هستند و سازگار با محیط زیست هستند. LED ها تقاضای کمتری برای نیروگاه های آبی دارند و بنابراین انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد. به خاطر داشته باشید که خرید آنها گران تر است. با این حال، صرفه جویی در قبوض برق شما در نهایت هزینه شروع لامپ را در طول زمان پوشش می دهد. به طور کلی ، لامپ LED با کیفیت خوب دوام بالایی دارد.

مانند هر چیز دیگری کیفیت مهم است. یک لامپ با کیفیت بالا باعث می شود لوستر کریستالی شما بترکد. در نهایت، با وسایل روشنایی GLOW و چگونگی دستیابی لامپ LED یا به ظاهر آب نبات چشم آشنا شوید. وبلاگ ما در راهنمای لوستر کریستال نهایی و دیگر مقالات لوستر کریستال ما قبل از انتخاب وسایل شما خواندن ارزشمندی است.

لامپ های LED

برای شروع لومن چیست؟

به طور سنتی، ما لامپ های خود را بر اساس وات خریداری کردیم ، که اساساً به میزان انرژی مصرفی آن ها تبدیل می شود. در حالی که این روزها ما میزان نوری که لامپ تولید می کند را اندازه گیری می کنیم، به عبارت دیگر لومن. به عنوان مثال: ۴۰W = 450 لومن، ۶۰W = 800 لومن، ۷۵W = 1100 لومن و ۱۰۰W = 1600 لومن. بنابراین هنگام خرید لامپ های LED، به لومن فکر کنید نه وات.

مطلب مرتبط  20 مدل ساعت دیواری مدرن و شیک برای دکوراسیون خانه و دفتر کار

لوسترهای کریستالی مدرن ما از سوکت GU10 استفاده می کنند. به عبارت دیگر، ممکن است از لامپ جایگزین LED با پایه GU10 استفاده کنید. علاوه بر این، لوسترهای کریستالی ما ولتاژ خط هستند و این بدان معناست که هیچ ترانسفورماتوری برای نگرانی وجود ندارد. در حالی که چراغ های LED را نصب کرده اند، لوسترهای ما چنین ندارند. شما می توانید یک هالوژن GU10 یا یک لامپ LED داشته باشید. این واقعاً به ترجیح شخصی بستگی دارد.

نحوه انتخاب لامپ LED

انتخاب نور مناسب بر فضا و محیط یک اتاق تأثیر می گذارد. انتخاب لامپ LED مناسب برای وسایل شما بهترین راه برای دستیابی به جلوه دلخواه اتاق شما است. باز هم، شکل و عملکرد آن است. نیازهای فضا چیست؟ نکته دیگری که باید از خود بپرسید این است که آیا من به نور زیاد یا روشنایی ظریف تر نیاز دارم؟ انتخاب لامپ های لوستر کریستالی مناسب، باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و ناامیدی می شود.

رنگ روشن بر حسب درجه اندازه گیری می شود که به آن کلوین (K) گفته می شود. یک لامپ با دمای پایین در میان نور ملایم زرد سفید قرار می گیرد، جایی که دمای بالاتر دارای رنگ آبی است.

به عنوان مثال: سفید ملایم رنگ زرد بیشتری دارد و بین ۲۰۰۰k تا ۳۰۰۰k متغیر است و برای اتاق خواب ها، اتاق نشیمن و چادرها استاندارد است. بیشتر شبیه به چراغی است که از لامپ های رشته ای خارج می شود.

رنگ سفید گرم ۳۱۰۰ تا ۴۵۰۰ کیلوگرم است و کاملاً سفید به نظر می رسد که برای روشنایی در آشپزخانه، حمام و فضای کار به خوبی کار می کند.

مطلب مرتبط  ۴ نکته مفید برای نورپردازی پس از اسباب کشی به خانه جدیدتان!

نور روز یا سفید سرد با ۴۶۰۰k تا ۶۵۰۰k بعد است و دارای رنگ سفید آبی است که برای خواندن مناسب است. برای روشنایی کار ایده آل است.

آخرین و مهمترین نکته، رنگ سفید روشن بیش از ۶۵۰۰k با کیفیت آبی روشن است و برای فضاهایی که نیاز به شدت نور زیاد دارند بسیار ایده آل است.

ما برای دست یابی به بهترین کیفیت نور و درخشندگی در لوستر کریستالی، یا سفید گرم یا سفید ملایم را پیشنهاد می کنیم. ۲۷۰۰k برای چراغ های کریستالی ایده آل است. رنگ های گرم می دهد و بهترین را در لوستر شما نشان می دهد. علاوه بر این سفید گرم یا سفید ملایم کیفیت بازتابی کریستال را افزایش می دهد.

از آنجا که LED ها کوچک و جهت دار هستند، برای روشنایی میزهای آشپزی و خواندن دستور العمل ها ایده آل هستند. رنگ می تواند سردتر یا آبی تر از آن چه که معمولاً در آشپزخانه مطلوب است به نظر برسد و در برخی از وسایل ممکن است سایه بیش از حد ایجاد شود، بنابراین مقایسه محصولات برای یافتن بهترین وسایل برای فضای شما بسیار مهم است.

لامپ های LED

برای جمع بندی

به طور خلاصه، لامپ های LED یک گزینه کم مصرف برای روشنایی لوستر کریستالی شما هستند. لامپ های ال ای دی به معنای واقعی پدیده ی روشنایی هستند و علاوه بر بازدهی بالاتر و تولید گرمای کمتر، عمر طولانی تری دارند و استفاده بسیار بهتری به شما ارائه می کنند. نصب لامپ های ال ای دی راحت تر است، مقاوم تر و محکم تر هستند و در کل ایمنی بالاتری دارند، چه برای شما و چه برای کودک خردسالتان! با بهبود عملکرد و کاهش قیمت، لامپ های LED می توانند لامپ های رشته ای ۴۰، ۶۰ و حتی ۷۵ وات را جایگزین کنند. مهم است که برچسب حقایق روشنایی را بخوانید تا از روشنایی و رنگ مناسب محصول در محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. در صورت انتخاب دقیق، محصولات جایگزین LED می توانند گزینه ای عالی باشند.

مطلب مرتبط  قیمت لوستر ارزان

LED های مسکونی حداقل ۷۵٪ انرژی کمتری مصرف می کنند و ۲۵ برابر بیشتر از روشنایی لامپ های رشته ای عمر می کنند. استفاده گسترده از روشنایی LED بیشترین تأثیر بالقوه را بر صرفه جویی انرژی دارد. با انتخاب لامپ های ال ای دی نه تنها هزینه های شما را کاهش می دهد بلکه به محیط زیست نیز کمک خواهد کرد، چه راهی بهتر و راحت تر از این برای محافظت از محیط زیست کشورمان!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید