مطالب آموزشی

مبل راحتی شما برای اثاث کشی ارزش دارد؟!

مبل راحتی

روکش مجدد مبل راحتی به جای تعویض آن می تواند به طور بالقوه در هزینه شما صرفه جویی کند، اما هزینه معمولاً مهم ترین عنصر تصمیم گیری نیست. استخدام یک اثاثه در اثاث کشی یا لوازم داخلی خوب می تواند تقریباً به اندازه خرید یک قطعه جدید گران باشد، بنابراین چیزهایی که کار را ارزشمند می کند شخصی تر هستند – مانند ارزش احساسی مبل راحتی ، مناسب بودن با فضای شما و کیفیت عتیقه.

روکش مجدد مبلمان همچنین قاب را از محل دفن زباله دور نگه می دارد و آن را به اقدامی سازگار با محیط زیست تبدیل می کند. اگر در ابتدا مبل ارزان و بی کیفیت بود، اما روکش مجدد آن احتمالاً استفاده ضعیف از پول است.

مبل راحتی

برای شروع ابتدا سن قطعه را بررسی کنید

تعیین کنید که مبل راحتی بیش از ۱۰ سال سن دارد یا خیر. اگر قصد خرید آن را در حیاط یا از فروشنده مبلمان دست دوم دارید ، از فروشنده در مورد تاریخچه قطعه سوال کنید. مبلمان ساخته شده در ۱۰ سال گذشته معمولاً آنقدر محکم نیست که بتواند روکش مجدد را تحمل کند، اما قطعات قدیمی اغلب کیفیت بهتری دارند. اگر از ۱۰ تا ۱۵ سال پیش استفاده می شود و هنوز از نظر ساختاری از هم جدا نشده است، این نیز نشانه خوبی است.

تعیین کنید که مبل راحتی (برای اثاث کشی) چقدر محکم است

مبل راحتی را با هر بازو و پشت تکان دهید. بررسی کنید که آیا تکان می خورد یا احساس ناپایداری می کند. اگر چنین است، احتمالاً مبل برای روکش مجدد مناسب نیست. اگر احساس می کنید محکم و خوب ساخته شده است، ممکن است نامزد خوبی برای خانه جدید شما باشد.

مبل راحتی

قاب مبل راحتی را بررسی کنید

برای اینکه مبل راحتی دوباره روکش شود، قاب باید از چوب سخت با گره های نسبتاً کمی ساخته شود و اتصالات باید با رولپلاک و چسب به جای منگنه محکم شوند. اگر مطمئن نیستید که قاب چوب سخت است، تمام بالشتک ها را برداشته و سعی کنید مبل را بلند کنید. اگر نسبت به اندازه آن سنگین به نظر برسد، احتمالاً کیفیت بالایی دارد. اگر سبک به نظر برسد احتمالاً چوب آنقدر محکم نیست که بتوان آن را نگه داشت.

مطلب مرتبط  راهنمای ۷ مرحله ای خرید مبل برای خانه شما

به چشمه های موجود در قاب نگاه کنید. مبل های باکیفیت دارای چشمه هایی هستند که با نخ به هم چسبیده و به صورت ستاره در سراسر سکو قرار گرفته اند. اگر مبل راحتی به جای فنر یا فنرهایی به شکل “s” به جای کلاف، دارای پنل لاستیکی است، احتمالاً این قطعه ارزش روکش مجدد را ندارد. اگر مطمئن نیستید که فنرها پیچ خورده اند یا نمی توانید آن ها را ببینید، قسمت زیرین مبل را بکشید و احساس کنید که پوشش گرد و خاک کشیده شده است. پوشش محکم گرد و غبار نشان دهنده ساخت خوب است.

بالشتک های مبل را فشار دهید

روی بالشتک ها فشار دهید و بازوهای پر شده و پشت مبل را فشار دهید. اگر احساس سستی یا فشردگی داشته باشند، احتمالاً از فوم با کیفیت پایین ساخته شده اند، که باعث می شود روکش مبل دوباره سرمایه گذاری ضعیفی باشد. در صورت احساس سفتی یا برآمدگی، اثاثه یا لوازم داخلی شما می تواند با این مواد کار کند و مبل را راحت و قابل استفاده نگه دارد.

سبک و کیفیت و هارمونی مبل خود را با فضای جدید بسنجید

اولین سوالی که چشمه نور به شما توصیه می کند این است که از خود بپرسید “آیا من از سبک و کیفیت مبل راحتی خود خوشم می آید؟” اگر کیفیت خوبی دارد اما در مورد هزینه کردن پول برای روکش مجدد حصار می کنید، از خود بپرسید که آیا به احتمال زیاد قطعه دیگری را که آنقدر دوست دارید پیدا خواهید کرد. پیدا کردن شکل و اندازه مناسب مبل برای خانه شما می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین اگر آن را در جلوی خود دارید و فقط به تعمیرات و پارچه های جدید نیاز دارد، روکش مجدد آن احتمالاً انتخاب خوبی است.

مبل راحتی

نکته

قبل از انتخاب یکی از متخصصان روکش مبلمان، یکی را انتخاب کنید. کسی را انتخاب کنید که دارای نظرات خوب، نمونه کارها و نرخ های قابل پرداخت شما باشد.

راهنمای مبل راحتی چرمی: مبل راحتی چرمی برای خانه جدید و راهنمایی روکش مبل چرمی قدیمی تان!

قبل از خرید مبل راحتی برای منزل، توجه داشته باشید چه کسی از آن استفاده می کند، فضای موجود کف اتاق و ترجیحات شخصی شما. از آنجا که یک مبل راحتی خوابیده اغلب یک سرمایه گذاری مالی قابل توجه است، وقت بگذارید تا قطعات مورد علاقه خود را با قرار دادن در مغازه مبلمان مانند خانه خود مقایسه کنید. علاوه بر این، بودجه ای برای مبل خوابیده خود تنظیم کنید که با آن احساس راحتی می کنید و به آن پایبند باشید.

مطلب مرتبط  صحیح ترین چیدمان مبل در منزل

رنگ و لوازم داخلی

برای مبل تخت خود یک پارچه رنگ و روکش انتخاب کنید که با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد. اگر کودکان و حیوانات خانگی روی آن تکان می دهند و دراز می کشند، به پارچه ای با دوام مانند میکرو فیبر نیاز دارید. روکش چرم بسیار بادوام است، اما گرانتر از میکروفیبر است و به راحتی خراشیده می شود. برای افزایش مبلمان موجود، رنگی برای مبل خوابیده انتخاب کنید. مبل های تخت خواب دار با رنگهای خنثی مانند قهوه ای، مشکی و خاکستری به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز به تغییر دکوراسیون، به راحتی یک اتاق را به یک پالت رنگی متفاوت تبدیل کنید.

مبل های خوابیده ساخته شده با چارچوب محکم ساخته شده اند تا وزن قابل توجهی را تحمل کرده و برای مدت طولانی دوام بیاورند. چارچوب ممکن است از چوب مانند کاج یا بلوط، فولاد یا حتی پلاستیک ساخته شود. برخی از مبل های خوابیده امکان قرار دادن زیرپایی برای قرار دادن افراد بلندتر را فراهم می کنند. اگر می خواهید یک مبل تخت خوابیده کاربردی تر داشته باشید، سبکی را انتخاب کنید که دارای گزینه های حرکتی اضافی باشد و بتواند آن را تکان دهد یا سر بخورد. در مورد ضمانت نامه مبل تختخواب شده در مورد مکانیزم تخت، روکش و ساختار کلی بپرسید. تولیدکنندگان مبل های خوش ساخت به دنبال محصولات خود با ضمانت در برابر نقص و نقص هستند.

اندازه و محل قرارگیری مبل

صندلی های مبلی معمولاً بزرگ هستند و ممکن است در درهای کوچک یا راه پله های باریک قرار نگیرند. راهرو یا راه پله منتهی به اتاقی را که می خواهید مبل را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید و اندازه ها را با ابعاد واقعی مبل مقایسه کنید. انجام این کار قبل از خرید مبل خوابیده می تواند از ناامیدی و دردسرهای غیر ضروری در خرید آن جلوگیری کند، اما متوجه می شوید که در خانه شما مناسب نیست. بین مبل راحتی استاندارد و دیوار پشت آن حداقل ۴ اینچ فاصله بگذارید. برخی از صندلی های دیواری همگر یا صاف کننده صفر نیازی به فضای خالی در پشت خود ندارند، در حالی که صندلی های بزرگ سایز ممکن است بیشتر از فاصله ۴ اینچی توصیه شده نیاز داشته باشند. به یاد داشته باشید که فضای کافی را در جلوی مبل خوابیده خود بگذارید تا جای پای شما بدون برخورد با میز قهوه باز شود.

مطلب مرتبط  مزایا و معایب مبل ال

ویژگی های ویژه

صندلی های مبل با طیف گسترده ای از ویژگی های خاص برای برآوردن نیازهای صندلی و ترجیحات شخصی در دسترس هستند. به خاطر داشته باشید که اقلام اضافی می توانند به سرعت هزینه نهایی مبل خوابیده شما را افزایش دهند. مبل های خوابیده مقرون به صرفه دارای اهرم های دستی هستند، در حالی که صندلی های برقی گران تر، تنظیم مکانیزم تکیه را با لمس یک دکمه آسان تر می کند. از دیگر ویژگی های ویژه می توان به پد های گرم کننده که روی مبل تعبیه شده اند ظروف پلاگین رایانه لپ تاپ که روی مبل متصل شده اند، حبه های ذخیره سازی که در بازوی مبل تعبیه شده است و کنسول مرکزی تاشو با جا فنجانی اشاره کرد.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید