مطالب آموزشی

مبلمان تختخواب شو مناسب برای خانه های کوچک

امروزه با توجه به شهری شدن اکثر زندگی ها و تمرکز جمعیت در کلان شهر ها، فضا های زندگی ها و محل سکونت افراد بسیار کوچک شده است. از این رو افراد به استفاده از وسایل که چند کاربرد دارند رو ی آورده اند تا بتوانند از فضایی که دارند حداکثر استفاده را بکنند . مبلمان تختخواب شو یکی از این وسایلی است که افراد زیادی امروزه به استفاده از این نوع مبلمان می پردازند چرا که ضمن برطرف کردن نیاز مبلمان آن ها می توانند از آن به عنوان تخت نیز استفاده کنند و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند .

نکاتی که در هنگام خرید مبل باید به آن توجه کنیم

برای اینکه مبل مناسب فضای خود را انتخاب کنید باید اول مساحت فضای خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن مبلمان مناسب را انتخاب کنید. حتی باید به فضایی که مبل در حالت باز شده اشغال می کند نیز توجه کنید که مانع از رفت و آمد نشود.

باید مدت زمان استفاده خود را از مبلمان بدانید اگر قرار است فقط برای استراحت مهمان باشد موضوع فرق می کند ولی اگر قرار است روزی دوتا سه بار باز شود باید به جنس بدنه و پایه های آن دقت بیشتری کنید .چرا که بهتر است اسکلت و پایه ها از جنس فلز باشند تا ضمن تحمل وزن شما دراثر تغییر آب و هوایی دجار مشکل نشود . معمولا مبلمان هایی که از چنس چوب هستد مناسب فضاهایی با رطوبت زیاد ، شرجی نیستند و بهتر است پایه ای به کار رفته از جنس استیل جوش داده شده به بدنه باشد تا چوبی که با چسب و میخ متصل شده است .

مطلب مرتبط  صحیح ترین چیدمان مبل در منزل

معجزه مبلمان تختخواب شو برای خانه های کوچک

شما یک خانه ای با مساحت ۳۰ متر مربع را در نظر بگیرید که گاها دارای اتاق خواب می باشد. حال شما به دنبال یک چیدمان مناسب برای این فضا هستید و می خواهید در فضای خود مبلمان داشته باشید ولی تنها فضای شما همان یک پذیرایی است و دیگر فضایی ندارید .طبعا اگر مبلمان معمولی تهییه کنید دیگر فضایی برای استراحت ندارید پس مبلمان تختخواب شو بهترین انتخاب برای شما است که ضمن داشتن فضایی برای پذیرایی از مهمان هایتان برای شما به هنگام استراحت به یک تخت راحت تبدیل می شود .

مبلمان تختخواب شو

چیدمان مبلمان تختخواب شو در خانه های کوچک

مهم ترین نکته ای که به هنگام چیدمان این مبلمان باید توجه کنید این می باشد که در صورت باز شدن مبلمان شما رفت آمدتان مختل نمی شود و یا دستری به درب های خروجی و یا سرویس ها مشکل نیست .

  • از آن جا که این مبلمان باید برای استراحت باز شود جلوی آن میز جلو مبلی سنگینی قرار ندهید که به هنگام باز کردن مبل دچار مشکل شوید و همچنین وسایل دیگر قرار ندهید که هر روز مجبور به جابه جایی آن ها باشید .
  • بهتر است اگر آباژوری دارید حال چه ایستاده و چه رومیزی در نزدیکی مبل قرار دهید تا کار چراغ خواب را برای شما انجام دهد .
  • بهتر است برای فرش کردن کف خانه از فرشی کوچک و مناسب استفاد کنید و اندازه فرش و محل قرار گیری آن به گونه ای باشد که زیر  پایه های مبل قرار نگیرد حال چه زمانی که بست است چه باز است زیرا به علت فشار وزن به پایه ها به مرور چای آن رو ی فرش می ماند .
مبل تختخواب شو

ممکن است برای شما سوالات زیادی در این زمینه مطرح شود مثلا آیا استفاده از مبلمان تختخواب شو به دو منظور باعث از بین رفتن زود هنگام مبلمان نمی شود ؟

مطلب مرتبط  10 مدل لوستر برای راهرو دوبلکس + ویژگی ها و کاربرد

باید گفت که مبلمان هایی هستد که به گونه ای طراحی شده اند که به هنگام باز کردن و تبدیل کردن آن ها به عنوان تخت قسمت نشیمن شما به پایین تخت منتقل می شود و فشار زیادی در قسمت نشیمن مبل وارد می شود . می توانید این گونه مبلمان تخت خواب شو را در سایت چشمه ی نور مشاهده کنید . همچنین به هنگام خرید دقت کنید که جنس تشک مبلمان از فوم سرد و یا اسفنج با چگالی بالا باشد چرا که مدت زمان بیشتری نسبت به مدل فوم گرم دوام می آورد .

مبلمان تختخواب شو

سوال بعدی ممکن است این طور باشد که آیا این نوع مبلمان از درب منزل و یا راه و پله های خانه ی ما رد می شود ویا بهتر است این طور سوال را بیان کرد آیا این مبلمان نسبت به مبلمان های معولی سایز و ابعاد بزرگ تری دارد ؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت معمولا همه ی مبلمان ها دارای اندازه ای استاندارد می باشند ولی مبلمان تختخواب شو به علت اینکه تبدیل به تخت می شود گاها دارای عرض بیشتری می باشد ولی جای نگرانی نیست چرا که مبلمان هایی وجود دارد که قابلیت مونتاژ شدن در منزل را دارند و شما می توانید آن ها را در منزل خود سرهم کنید. برای دیدن نمونه هایی از این مبلمان به سایت چشمه ی نور مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب به شما در این زمینه کمک کرده باشد . شما می توانید با مراجعه به وبسایت چشمه ی نور مدل های بیشتری از این مبلمان را مشاهده کنید و در صورت پسند خرید کنید .

مطلب مرتبط  15 مدل لوستر پذیرایی جدید با قیمت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید