مطالب آموزشی

لوستر پذیرایی مدرن از کجا بخریم؟

لوستر پذیرایی مدرن از کجا بخریم

لوستر و نور پردازی سالن پذیرایی از مهم ترین کارهایی است که باید در زمان طراحی دکوراسیون به آن توجه کرد. در صورتی که خرید لوستر پذیرایی مدرن را به مناسب‌‌‌ترین وجه انجام دهید، طبیعتا میتوانید نورپردازی ایده آلی هم به فضای پذیرایی ببخشید. با توجه به اینکه میزان گستردگی مدل ها برای لوستر پذیرایی، بسیار است. انتخاب بهترین نوع آن برای منزل کار دشواری است. از همین رو امروز در وبلاگ چشمه نور قصد داریم تا بیشتر به این مسئله بپردازیم. برای داشتن خریدی بهینه تا انتها همراه ما باشید.

لوستر پذیرایی مدرن کریستالی

لوستر پذیرایی مدرن کریستالی

راهنمای خرید لوستر پذیرایی مدرن

اگر قصد خرید لوستر پذیرایی مدرن را دارید، به شما تبریک می گوییم؛ زیرا این لوسترها از قیمت مناسب تری نسبت به لوسترهای کلاسیک  برخوردار هستند. همچنین میزان تنوع طرح و زیبایی نیز در آنها بیشتر است. منتهی برای داشتن تجربه بهتر در زمان خرید باید یک سری المان ها را در نظر بگیرید. در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

ارتفاع سقف

در زمان خرید لوستر پذیرایی مدرن به ارتفاع سقف توجه کنید. در صورتی که ارتفاع سقف سالن پذیرایی شما کوتاه باشد، می بایست از لوسترهای مدرن سقفی برای نصب استفاده کنید. همچنین اگر میزان ارتفاع سقف بیشتر است میتوانید از لوسترهایی با طول زیاد مانند لوسترهای آویز برای پذیرایی استفاده کنید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن

ابعاد پذیرایی

توجه به ابعاد پذیرایی در زمان خرید لوستر پذیرایی مدرن نیز مهم است. هر چقدر ابعاد فضای داخلی بیشتر باشد، طبیعتا شما میتوانید از لوسترهایی با ابعاد بزرگ در مدل های متنوع نیز استفاده کنید. در صورتی که ابعاد پذیرایی کوچک است میتوانید از لوستر پذیرایی مدرن در سبک مینیمال برای نورپردازی کمک بگیرید.

مطلب مرتبط  کاربرد میز عسلی

هماهنگی

هماهنگی و حفظ هارمونی دکوراسیون از نکات کلیدی است که باید در زمان خرید لوستر پذیرایی مدرن به آن توجه کنید. برای رعایت کردن این مسئله کافی است که به رنگ دیوارها، نوع مبلمان، طرح پرده ها و حتی رنگ کف سالن پذیرایی نگاهی بیندازید. با در نظر گرفتن این معیارها میتوانید هماهنگی بهتری میان ظاهر لوستر و دکوراسیون ایجاد کنید.

جنس

لوسترهای مدرن در جنس و سبک های متنوعی ارائه می شوند. در زمان خرید این نوع لوسترها باید به مرغوب بودن جنس آنها توجه کنید. چراکه سالهای متمادی از آن استفاده خواهید کرد. فراموش نکنید که کیفیت محصول به اندازه ظاهر آن اهمیت دارد و نباید آن را نادیده بگیرید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر دایکاست آلمینیوم

چند نمونه از لوسترهای پذیرایی

در زمان خرید لوستر پذیرایی مدرن با مدل های متنوعی روبرو خواهید شد. از همین رو در این بخش برای کمک به شما قصد داریم به چند نمونه از لوسترهای پذیرایی مدرن اشاره کنیم.

لوستر پذیرایی کریستالی

یکی از معروف ترین نمونه ها که ممکن است در هنگام خرید لوستر پذیرایی مدرن با آن مواجه شوید، لوسترهای کریستالی است. این لوسترها در ابعاد نسبتا بزرگی قرار دارند و برای سالن هایی با ارتفاع بلند، مناسب می باشند. همچنین این لوسترها برای خانه هایی با دکوراسیون پر زرق و برق ایده آل هستند.

لوستر پذیرایی مدرن

لوستر پذیرایی مدرن

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور کنار سالنی و ایستاده

لوستر پذیرایی برنزی

در دنیای مدرنیته امروزی لوستر پذیرایی برنزی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این لوسترها نسبت به نمونه های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار هستند. همچنین میزان ابعاد و وزن آنها نسبت به لوسترهای دیگر بیشتر است. معمولا جنس این لوسترها ترکیبی از برنج و مس می باشد به همین دلیل از درخشش و زیبایی خاصی برخوردار هستند. اگر سبک سالن پذیرایی شما بر پایه سلطنتی است، توصیه می کنیم که از این لوسترها جهت نورپردازی خانه خود بهره مند شوید.

مطلب مرتبط  ۷ سبک صندلی گرد تاب دار برای گوشه دنج اتاق در خانه شما

لوستر پذیرایی روستیک

اگر سالن پذیرایی شما دارای ظاهر ساده ای است و همچنین بیشتر اجزای دکوراسیون آن از جنس چوب می باشد، توصیه می کنیم در زمان خرید به لوستر پذیرایی روستیک نیز نگاهی بیندازید. بخش اعظم این لوسترها را چوب تشکیل میدهد که در شکل های متنوع خطی و خوشه ای عرضه می شوند.

قیمت و خرید لوستر پذیرایی مدرن از چشمه نور

برای اینکه بتوانید در خرید لوستر پذیرایی مدرن عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشید، باید به اعتبار فروشگاهی که خریداری می کنید هم توجه نمایید. به عبارتی فروشگاه معتبر به خوبی میتواند لوستر مدرن با قیمت و کیفیت مناسب را در اختیار مشتری بگذارد. فروشگاه چشمه نور با عرضه انواع لوسترهای مدرن در طرح های متنوع به خوبی توانسته رضایت کاربران را جلب سازد. این فروشگاه با داشتن سابقه ای نزدیک به سی سال یکی از بزرگترین عرضه کنندگان لوستر در ایران محسوب می شود.

جهت استعلام قیمت و خرید لوستر پذیرایی مدرن به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

همچنین میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ  هم تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد میکنیم:

خرید لوستر آشپزخانه | لوستر آشپزخانه را از کجا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید