مطالب آموزشی

لوستر مناسب پذیرایی کوچک | مدلهای ۲۰۲۴

لوستر مناسب پذیرایی کوچک | مدلهای 2024

لوستر مناسب پذیرایی کوچک، بهتر است تا حد امکان کوچک و بدون تزئینات اضافی باشد. با توجه به اهمیت لوستر در طراحی دکوراسیون داخلی، لوستر باید از هر نظر با دکوراسیون خانه هماهنگ باشد. در حال حاضر، لوسترهای پذیرایی تنوع بالایی دارند و در طرح های کوچک و بزرگ طراحی می شوند.پیش تر مقاله ای با عنوان ۵ نکته خرید لوستر برای پذیرایی کوچک خدمتتان ارائه کردیl، حال اگر خانه ای کوچک دارید و نمی دانید چه مدل لوستری انتخاب کنید، در این مطلب از وبلاگ چشمه نور ما را همراهی کنید.

چند نکته مهم برای خرید لوستر مناسب پذیرایی کوچک

مهم ترین فاکتور برای خرید لوستر مناسب پذیرایی کوچک، ابعاد مناسب لوستر است. لوستری که برای سالن های پذیرایی کوچک انتخاب می کنید، نباید خیلی بزرگ باشد و فضای زیادی اشغال کند. لوسترهای بزرگ، فضاهای کوچک را دلگیر و خفه می کنند و در حقیقت اصلاً مناسب خانه های کوچک نیستند. در ادامه به نکات مهم دیگر در این زمینه اشاره می کنیم.

لوستر مناسب پذیرایی کوچک

  • لوستر مناسب پذیرایی کوچک نباید خیلی پر نور و پر زرق برق باشد. لوستری که برای فضاهای کوچک استفاده می شود باید با داشتن نور مناسب و ملایم، موجب حس آرامش شود. لوسترهایی با نور زیاد، فضای پذیرایی را خسته کننده می کنند و حس خوبی ایجاد نمی کنند.
  • لوسترهایی با طرح و رنگ ساده، بهترین انتخاب برای خانه هایی با پذیرایی کوچک هستند. بهتر است لوستری انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی شما هماهنگ باشد، این کار موجب جذابیت بیشتر خانه شما می شود.
  • لوستر مناسب پذیرایی کوچک باید ارتفاع مناسبی داشته باشد و خیلی بلند نباشد. به طور کلی بهتر است در فضاهای کوچک لوستر آویز نصب نکنید؛ چون این لوستر با فضاهای کوچک همخوانی ندارند.
مطلب مرتبط  راهنمای خرید آباژور ایستاده کنار سالنی – بررسی کامل انواع و کاربردها

معرفی بهترین مدل لوستر برای پذیرایی های کوچک

لوسترهای مختلفی در سبک و طرح مختلف در بازار وجود دارد و شما می توانید در میان آنها لوستری مناسب پذیرایی کوچک خود انتخاب کنید.

لوستر مدرن و مینیمال:

در انتخاب لوستر برای سالن‌های کوچک، انواع لوستر مدرن و مینیمال از جمله گزینه‌های ایده‌آل محسوب می‌شوند. این لوسترها با طراحی ساده و کم‌فضای خود، به‌خوبی با ابعاد کوچکتر از لوسترهای سنتی کلاسیک سازگاری دارند. با نورپردازی ملایم که ارائه می‌دهند، به زیبایی و شکوه محیط کمک می‌کنند و فضایی آرام و دلپذیر را ایجاد می‌کنند. از این رو، در دکوراسیون سالن‌های کوچک، انتخاب لوسترهای مدرن و مینیمال به عنوان یک گزینه متناسب و جذاب مطرح می‌شود.

لوستر مناسب پذیرایی کوچک - لوستر مدرن

با انتخاب لوسترهای مدرن و مینیمال، می‌توانید از فضای محدودی که در اختیار دارید، به بهترین نحو استفاده کنید و همچنین طراحی مدرن و زیبایی را به سالن خود بیافزایید. این لوسترها با توجه به ویژگی‌هایشان، انتخابی مناسب و عالی برای ایجاد یک فضای شیک و مدرن در سالن‌های کوچک محسوب می‌شوند. با نصب یک لوستر مدرن و مینیمال، شما می‌توانید به‌راحتی به یک فضای دلباز و دلپذیر تبدیل کنید و از زیبایی و شکوه آن لذت ببرید.

به طور کلی برای سالن های کوچک بهتر است لوستری در سبک مدرن یا مینیمال انتخاب کنید. چون این لوسترها ساده هستند و ابعاد کوچک تری در مقایسه با لوسترهای سبک کلاسیک دارند. لوسترهای مدرن و مینیمال با نورپردازی ملایمی که ایجاد می کنند، تاثیر مثبتی در زیبایی محیط دارند.

لوستر مناسب پذیرایی کوچک - لوستر مدرن

لوستر مناسب پذیرایی کوچک – لوستر پذیرایی

لوستر سقفی | لوستر مناسب پذیرایی کوچک:

لوسترهای سقفی در دکوراسیون مدرن و مینیمال، گزینه‌ای ایده‌آل برای سالن‌های کوچک محسوب می‌شوند. این لوسترها با طراحی ساده و ابعاد کمتر، به طور مخصوص برای فضاهای کوچک به‌کار می‌روند. زیرا لوسترهای سقفی مناسب برای پذیرایی‌های کوچک باید ارتفاع کمتری داشته باشند تا از فضای محدود بهینه‌سازی شده و جلویی نشوند. با این ویژگی‌هایشان، لوسترهای سقفی بهترین انتخاب برای ایجاد جلوه‌ای زیبا و کم‌فضایی در سالن‌های کوچک محسوب می‌شوند.

لوستر سقفی چشمه نور ۲۲ شعله کد A85021/13-C کروم

لوستر سقفی چشمه نور ۲۲ شعله کد A85021/13-C کروم

لوسترهای سقفی کوچک، یکی از ایده آل ترین انواع لوسترها برای پذیرایی های کوچک محسوب می شوند. همان طور که اشاره شد، لوستر مناسب پذیرایی کوچک نباید ارتفاع زیادی داشته باشد، به این ترتیب لوسترهای سقفی گزینه خوبی در این مورد هستند.

مطلب مرتبط  بررسی کیفی تولید مبلمان

لوستر خطی | لوستر مناسب پذیرایی کوچک:

لوسترهای خطی با طراحی منحصر به فرد و اشغال کمترین فضا، یکی از گزینه‌های شیک و جذاب در دکوراسیون مدرن به ویژه برای فضاهای کوچک هستند. این لوسترها با پیچیدگی کم و نور یکنواختی که ایجاد می‌کنند، به خوبی محیط را روشن می‌کنند و از فضای محدود بهینه‌سازی شده استفاده می‌کنند. با این ویژگی‌ها، لوسترهای خطی به عنوان یک گزینه مناسب برای پذیرایی‌های کوچک و فضاهای کم‌فضای دیگر، انتخابی بسیار عالی به‌شمار می‌آیند.

لوستر مناسب پذیرایی کوچک - لوستر خطی

لوستر مناسب پذیرایی کوچک – لوستر خطی

لوسترهای خطی با اشغال کمترین فضا، یکی از شیک ترین انواع لوستر به ویژه در دکوراسیون مدرن هستند. لوسترهای خطی، پیچیدگی خاصی ندارند و با ایجاد نور یکنواخت، به خوبی محیط را روشن می کنند. لوسترهای خطی به عنوان لوستر مناسب پذیرایی کوچک، کاربرد گسترده ای در فضاهای کوچک دارند.

لوستر اس ام دی:

لوسترهای اس ام دی با طراحی ساده و اشکال متنوع، جزو بهترین انتخاب‌ها برای فضاهای کوچک محسوب می‌شوند. این لوسترها علاوه بر ارائه نور مناسب، با استفاده از بهترین المان‌های روشنایی و طراحی منحصر به فردشان، جلوه‌ای شیک و زیبا به فضا می‌بخشند. به‌همین دلیل، لوسترهای اس ام دی انتخابی عالی برای افرادی هستند که به دنبال یک لوستر مدرن و کم‌فضای برای فضاهای کوچک خود هستند.

لوستر مناسب پذیرایی کوچک - لوستر ای ام دی ریموت دار

لوستر مناسب پذیرایی کوچک – لوستر ای ام دی ریموت دار

لوسترهای اس ام دی با طراحی ساده و اشکال متنوعی که دارند، یکی از بهترین لوسترها برای فضاهای کوچک هستند. این لوسترها علاوه بر داشتن نور مناسب، به خاطر طراحی خاصشان از بهترین المان های روشنایی محسوب می شوند.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه جدید 1403
لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

جمع بندی

انتخاب لوستر مناسب پذیرایی کوچک، به عنوان یک عنصر کاربردی برای روشنایی و همچنین یک وسیله دکوراتیو، اهمیت زیادی در طراحی دکوراسیون دارد. بسیاری از افراد بر این باورند که فضاهای کوچک نیازی به لوستر ندارد. در حالی که لوستر ها بهترین و شیک ترین عنصر دکورایتو حتی برای فضاهای کوچک هستند.

برای خرید شیک ترین و مدرن ترین انواع لوستر پذیرایی به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید