مطالب آموزشی

لوستر ماریا ترزا چیست؟

لوستر ماریا ترزا

شاید برای شما هم سوال باشد که لوستر ماریا ترزا چیست؟ لوسترهای ماریا ترزا سبک خاصی از لوسترهای کریستالی هستند. آن ها لوسترهای بازویی بلوری هستند. علاوه بر این، لوسترهای بازویی شیشه ای با الهام از اروپا دارای عناصر کریستالی هستند. احتمالا اگر اهل فیلم های کلاسیک باشید آن ها را به کرات دیده اید و یا حتی اسمشان را شنیده اید. ، لوسترهای بازویی شیشه ای با الهام از اروپا دارای عناصر کریستالی هستند. ریشه لوسترهای ماریا ترزا در اتریش در دربار مادر ماری آنتوانت، ماریا ترزا آغاز شد. طرح های بازوی شیشه ای به سبک باروک تزئین شده یا سبک روکوکو بسیار محبوب است.

لوستر ماریا ترزا

طرح های بازوی شیشه ای به سبک باروک تزئین شده یا سبک روکوکو سبک تر و هوادارتر است. صرف نظر از این، اگر آن ها روکوکو، باروک یا نسخه به روز شده باشند، امروزه مانند دهه ۱۸۰۰ اهمیت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوسترهای کریستالی، راهنمای لوستر کریستالی نهایی ما نقشه راه بسیار مفیدی است.

لوسترهای سنتی کریستال ماریا ترزا

نکته هیجان انگیز در مورد لوسترهای بازویی کریستالی نحوه سازگاری آن ها با دکوراسیون سنتی و مدرن است. به شخصه من دوست دارم لوستر کریستالی را خنثی در نظر بگیرم. منظور من از آن این است که می تواند با مبلمان چوبی کلاسیک و اثاثیه شیشه ای براق ست شود. چرم؛ پارچه های chintz و طرح های انتزاعی نیز به خوبی ترکیب می شوند. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که دکوراسیون اتاق باید کم رنگ باشد. این به لوستر اجازه می دهد تا نقطه کانونی اتاق باشد. علاوه بر این، لوسترهای سنتی ماریا ترزا برای اتاقهای غذاخوری رسمی، سرسرا و اتاق خواب اصلی ایده آل هستند. تصورش را بکنید در یک اتاق ناهارخوری مینیمالیست یک لوستر  ماریا ترزا خودنمایی کند! محشر نیست؟

مطلب مرتبط  بهترین نکات نورپردازی برای روشنایی دفتر کار شما!

به عنوان مثال، سنتی ترین تزیین کریستال، نقوش کلاسیک برگ است. عناصر شکل منشوری با بازوهای کریستالی برازنده جفت شده اند. آستین های شمعی کرومی با روکش زیبا و جلا، سبک دنیای قدیم را تکمیل می کند. چراغ های زیبا به تنهایی یا به صورت جفت روی میز ناهارخوری بزرگتر عالی هستند.

لوستر ماریا ترزا

لوسترهای مدرن ماریا ترزا

تعجب نکنید درست خواندید! بله لوستر های مدرن ماریا ترزا یکی دیگر از طرح های جالب با پیچ و تاب مدرن، پیرایش کریستال وجهی است. ترکیبی از بلورهای کریستالی؛ بازوهای شیشه ای و شمع نقره ای با گلوله های کریستالی جفت می شود. لوستر هنوز به سبک ماریا ترزا وفادار است.

چرخش دیگر روی لوستر بازوی شیشه ای ماریا ترزا، تزیین چراغ با کریستال های صاف است. طرح نیم تنه گلابی و بادبادک و روکش منجوق، حالت رسمی کمتری دارد. بار دیگر قاب واقعی به سبک طراحی ماریا ترزا وفادار می ماند. این انتخاب برای علاقه مندان به هنر قدیم و سبک کلاسیک که خانه ای مدرن دارند فوق العاده است.

ماریا ترزا چگونه در قرن ۲۱ جای می گیرد؟

طرح های Regina Sturrock دقیقاً به ما نشان می دهد که چگونه طرح ماریا ترزا را به قرن ۲۱ بیاوریم. او در پروژه خود دو لوستر ۹ تایی ماریا ترزا را انتخاب کرد که با پارچه های منجوق و کریستال صاف مدرن و نیم گلابی و بادبادک تزئین شده بود. با ترکیب قاب کلاسیک و تزئین کریستال صاف، ظاهری مدرن به دست می آید. تضاد مبلمان اتاق ناهار خوری سنتی و طراحی کریستالی معاصر، اتاق جالبی را ایجاد می کند.

بیایید نمونه ای دیگر از لوسترهای بازوی کریستالی را به مجموعه سلسله نگاه کنیم. طومار زیبا در بالای لوستر لحن را تنظیم می کند. علاوه بر این، بازوهای کریستالی زیبا با کریستال های خیره کننده پوشانده شده اند. عناصر کریستالی چشمگیر در پایین، طراحی را تکمیل می کند. این لوسترهای سنتی ماریا ترزا در اندازه های مختلف وجود دارند، از یک لوستر سبک ۶ طبقه گرفته تا یک لوستر بزرگ ۲۵ فوری. دیوارهای تطبیق پذیر مجموعه را کامل می کند. در این مثال، ما به نسخه سبک Dynasty 8 پیش رفته ایم. اتاق ناهار خوری و خانواده باز مفهومی ندارند. سادگی چوب گرم لوستر را به ستاره تبدیل می کند. در اتاق خانواده، ما از یک دیوار شمع روشن شمع با رول قوچ استفاده کردیم تا همه چیز را به هم وصل کنیم.

مطلب مرتبط  آباژور مدرن فلزی مناسب چه دکوراسیونی است؟

اضافه کردن شید به بازوی لوستر ماریا ترزا

زیبایی لوستر بازوی شیشه ای ماریا ترزا همه کاره بودن آن است. با افزودن سایه درام می توانید ظاهری کاملاً متفاوت ایجاد کنید. با استفاده از سیستم جادویی شفاف ما ، آداپتور سایه به شما این امکان را می دهد تا به راحتی سایه درام براق و روشن را به لوسترهای اتاق ناهار خوری Glow’s Maria Theresa اضافه کنید. در این مثال ما از لوستر بازوی کریستال پالاس ۱۸ اینچی استفاده کرده ایم. برای لوستر با قطر ۱۸ اینچ، سایه طبل ۲۱ اینچی و ضمیمه Clip & Slide Shade مورد نیاز است.

سخن پایانی چشمه نور برای جمع بندی

وقتی می پرسید لوسترهای ماریا ترزا چیست؟ پاسخ این است که آنها لوسترهای بازویی کریستالی با سبک هستند. ؟ لوسترهای ماریا ترزا سبک خاصی از لوسترهای کریستالی هستند. آن ها لوسترهای بازویی بلوری هستند. علاوه بر این، لوسترهای بازویی شیشه ای با الهام از اروپا دارای عناصر کریستالی هستند. ریشه لوسترهای ماریا ترزا در اتریش در دربار مادر ماری آنتوانت، ماریا ترزا آغاز شد. طرح های بازوی شیشه ای به سبک باروک تزئین شده یا سبک روکوکو بسیار محبوب است. سنتی ترین تزیین کریستال لوستر مدل ماریا ترزا، نقوش کلاسیک برگ است. عناصر شکل منشوری با بازوهای کریستالی برازنده جفت شده اند. آستین های شمعی کرومی با روکش زیبا و جلا، سبک دنیای قدیم را تکمیل می کند. چراغ های زیبا به تنهایی یا به صورت جفت روی میز ناهارخوری بزرگتر عالی هستند. ترزا یکی دیگر از طرح های جالب با پیچ و تاب مدرن، پیرایش کریستال وجهی است. ترکیبی از بلورهای کریستالی؛ بازوهای شیشه ای و شمع نقره ای با گلوله های کریستالی جفت می شود. لوستر هنوز به سبک ماریا ترزا وفادار است.

مطلب مرتبط  لوستر کلاسیک مناسب چه فضایی است؟

چرخش دیگر روی لوستر بازوی شیشه ای ماریا ترزا، تزیین چراغ با کریستال های صاف است. طرح نیم تنه گلابی و بادبادک و روکش منجوق، حالت رسمی کمتری دارد. بار دیگر قاب واقعی به سبک طراحی ماریا ترزا وفادار می ماند. این انتخاب برای علاقه مندان به هنر قدیم و سبک کلاسیک که خانه ای مدرن دارند فوق العاده است.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید