مطالب آموزشی

لوستر شاه عباسی

لوستر

در این مقاله قصد داریم لوستر شاه عباسی را تشریح کنیم ولی قبل از آن بهر است با تاریخچه ی لوستر ها را بشناسیم.

 تاریخچه اختراع لوستر چیست؟

به شمعدان های تکمیل شده لوستر میگویند که در دوره قرون وسطی بوجود آمدند.در حقیقت آن ها منبع نور خود را شمع می گذاشتند.که امروزه با پیشرفت تکنولوژی به جای شمع در لوستر ها از لامپ ها استفاده می شود .

تعریف کلی لوستر چیست؟

بطور کلی لوسترها وسیله غیرضروری و تجملی  تصور می شدند  که البته گران قیمت هم هستند.در گذشته بیشتر قشر ثروتمند جامعه از لوسترها استفاده می کردند.و منحصر قشر خاصی بود .

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی وضعیت این وسیله از حالت انحصاری ثروتمندان به حالت عمومی تغییر پیدا کرد.لوسترها برای نصب روی سقف طراحی شدند در گذشته بیشتر در ساختار لوستر از لامپ های رشته ای استفاده میشد ولی در دوران معاصر و طرح های جدید و اوروپایی طور نبست استفاده میشود.

لوستر

لوستر شاه عباسی چیست؟

یکی از لوستر های معروف لوستر شاه عباسی است. در طزاحی و ساخت این لوستر ها از فلز برنج و برنز به همراه کریستال های خاصی استفاده می شود.لوسترهای شاه عباسی مدل های مختلف و متفاوتی دارد.برای مثال لوستر شاه عباسی ده شعله یکی از انواع مختلف آن است.طراح این لوستر از کریستال های بسیاری استفاده کردند.این لوستر به علت اینکه در آن از فلز یا برنج استفاده می شود قیمت بالایی دارد  خیلی گران قیمت به نسبت دیگر انواع مختلف این لوستر می باشد . لوستر های شاه عباسی به کریستال های زیادی که در طراحی آن استفاده می شود شناخته می شوند و بسته به این که از چه جنس کریستال های به کار رفته در آن دارای رنج قیمتی متفاوتی می باشد. این دیدگاه که حتما در طراحی لوسترهای شاه عباسی از فلز برنز و برنج استفاده شود دیدگاهی غلط است می توان در ساخت لوسترهای شاه عباسی از فلز آلومینیوم و دایکاست نیز استفاده شود که این طراحی باعث می شود لوستر های شاه عباسی دارای قیمت های مقرون به صرفه تری داشته باشد .

مطلب مرتبط  راهنمای بهترین ایده های لوستر برای اتاق غذاخوری شما

کمپانی چشمه نور با هدف طراحی لوسترهای شاه عباسی با قیمت مقرون به صرفه ای که همه ی قشر های جامعه توانایی خریداری لوسترهای شاه عباسی را داشته باشند اقدام به طراحی و ساخت لوسترهای اقتصادی کرده است .

این لوسترها علاوه براینکه دارای کیفیت عالی می باشند دارای قیمتی کم نیز هستند .

در ادامه با هم به بررسی چندین مدل لوستر شاه عباسی را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید .

لوستر شاه عباسی

اگر شما برای یک فضایی با متراژ زیاد هستید که برای تامین روشنایی محیط احتیاج به یک لوستر دارید ما لوستر فوق را که از کمپانی چشمه ی نور است را پیشنهاد می دهیم . این لوستر عباسی دارای کریستال هایی به جنس فوق العاده یم باشد که به زیبایی هرچه تمام تر مانند یک الماس درخشان نور را منعکس می کند . لوستر فوق به جنس فلز فلز برنز می باشد و داری حباب های رو به بالا می باشد که به خوبی نرو را در فضا رو به بالا پخش می کند . لوستر فوق ده سعله می باشد و به علت کریستال های آویزان رو به پایین و انعکاس حاصل از آن می توانید یک درخشش خاصی به محیط بدهید .

اگر علاقه به خریدن لوسترهای شاه عباسی دارید ولی برای امکان هزینه کردن برای خرید لوسترهای شاه عباسی را ندارید . کمپانی چشمه ی نور به فکر شما نیز بوده است و برای شما عزیزان لوستر های شاه عباسی را با فلز های دایکاست و آلومینیوم طراحی کرده است که با وجود این که قیمتی مناسبی دارد دارای بهترین کیفیت نیز می باشد . لوستر فوق بسیار مناسب فضاهایی با متراژ بزرگ می باشد و به راحتی می تواند نور مورد نیاز فضای شما را تامین کند . اینکه لوستر انتخابی شما متناسب با متراژ محیط شما باشد بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که مهم ترین المان ها در داشتن یک محیط زیبا و دلنشین نور مناسب آن محیط می باشد . لاله های به کار رفته در ساخت و طراحی این لوستر دارای بهترین کیفیت می باشد که برخلاف تصور افراد که فکر می کنند که لوسترهای شاه عباسی که دارای قیمت کمی  می باشد کریستال های به کار رفته در آن ها کیفیت مناسبی ندارند و بعد از مدتی کدر می شوند و دیگر درخشندگی ندارد این لوستر ها دارای بهترین کریستال های موجود در بازار می باشد که به زیبایی همچون منشوری نور از خود منعکس می کند .

مطلب مرتبط  لوستر کریستالی برای خانه های کلاسیک و مدرن

لوستر فوق دارای بهترین طراحی درمیان لوسترهای شاه عباسی است و بسیار مناسب فضاهایی مانند لابی هتل ها ،مساجد ،حرم های مقدس و تالار ها می باشد .

لوستر فوق به جنس دایکاست می باشد و دیگر سنگینی لوسترهای برنز و برنج رت ندارد و از همه مهم تر دارای بهترین قیمت می باشد . این لوستر ده شعله می باشد و اگر شما دارای یک نشیمن و یا لابی با ارتفاع سقف بلندی است این لوستر کاملا مناسب برای نیاز شما می باشد .

اگر برای فضا های کوچکتون نیاز به یک لوستر شاه عباسی مقرون به صرفه ای هستید ما لوستر فوق را به شما پیشنهاد می دهیم که درساخت آن از کریستال ها فوق العاده درخشانی استفاده شده است . این لوستر کاملا مناسب استفاده در محیط آشپزخانه ،راهروها و نشیمن های با متراژ کوچک می باشد .

شما می توانید با مراجعه به وب سایت چشمه ی نور از میان هزاران لوستر شاه عباسی موجود در فروشگاه اینترنتی چشمه نور ، لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید . خرید اینترنتی به شما این فرصت را می دهد که زمان خود را حفظ کنید و تنها با یک کلیک لوستر مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید و لوستر مورد نظر را با حمل و نقلی رایگان درب منزل ئر صحت و سلامت دریافت نمایید .

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

مطلب مرتبط  چراغ های LED

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید