مطالب آموزشی

لوستر آشپزخانه ارزان را از کجا بخریم؟

لوستر آشپزخانه

انتخاب لوستر آشپزخانه  ارزان مناسب ، کاری دشوار به حساب می اید از جمله اگر این انتخاب برای یک آشپزخانه ی ایرانی باشد ، لوستر مناسب فضای آشپزخانه باید فاکتور های خاصی را دارا باشد از جمله این فاکتور ها می توان به تامین نور کافی ،تحمل حرارت  و دارا بودن جنسی که به توان به راحتی آ ن را تمیز کرد .

درمیان  همه ی نکات و فاکتور هایی که به هنگام انتخاب و خرید لوستر مناسب فضای آشپزخانه باید به آن توجه کرد داشتن کیفیت و قیمتی متناسب بسیار اهمیت دارد .

برای همه افراد قیمت لوستری که می خواهند بخرند از اهمیت زیادی برخوردار است ، قیمت لوستر جز مهم ترین عوامل در خرید این دسته از وسایل روشنایی مطرح می شود با توجه به گستردگی انواع لوستر ها از نظر جنس ،سایز و عواملی دیگر ؛ رنج قیمتی متفاوتی در بازار موجود میباشد که این مسئله خود باعث سردرگمی خریدار می شود .

انتخاب لوستر آشپزخانه ارزان و شیک

خرید لوستر آشپزخانه ارزان در کیفیت مناسب رویای دور از دسترس نیست! شما میتوانید انواع لوستر آشپزخانه ارزان را با قیمت و کیفیت مناسب از چشمه نور خریداری کنید. این لوسترها در سبک ها و مدل های متنوعی وجود دارند شما میتوانید با مقایسه ویژگی ها و قمیت هر کدام از آنها خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید. چشمه نور این فرصت را برای شما مهیا کرده است که بتوانید لوستری با ضمانت اصالت کالا و تخفیف‌‌‌‌‌های ویژه را خریداری کنید. جهت اطلاع بیشتر درباره نحوه خرید لوستر آشپزخانه ارزان تا انتهای این مطلب از وبلاگ چشمه نور تا انتها همراه ما باشید.

لوستر آشپزخانه ارزان

لوستر آشپزخانه ارزان

نکات مهمی که باید برای خرید لوستر آشپزخانه ارزان بدانید.

انتخاب لوستر آشپزخانه با کیفیت و قیمت مناسب به هیچ عنوان سخت یا زمان‌بر نیست. برای رسیدن به این هدف تنها کافی است که چند نکته ساده را رعایت کنید. این نکات به شرح زیر هستند:‌

  • مقایسه قیمت: برای انتخاب لوستر آشپزخانه ارزان قیمت‌ها را از فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید و به دنبال تخفیف‌های فصلی و ویژه باشید.
  • خرید آنلاین: خرید اینترنتی این امکان را برای شما فراهم ساخته تا بتوانید درکمترین زمان، انبوهی از محصولات را در دسته بندی دقیق با یکدیگر مقاسه کنید و از تخفیف‌های آن‌ها بهره‌‌مند شوید.
  • خرید از فروشگاه‌های تخصصی: همچنین میتوانید با خرید از فروشگاه‌های تخصصی، لوستر باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. فروشگاه هایی که به صورت حرفه ای و تخصصی لوستر عرضه می‌کنند، معمولا تخفیف های ویژه ای را برای مشتریان در نظر می گیرند
  • بازدید از نمایشگاه داخلی: خرید لوستر آشپزخانه ارزان را میتوانید از نمایشگاه های برپا شده در زمینه لوستر انجام دهید. شما می بایست محصولات موجود در نمایشگاه را بررسی کرده و درباره تخفیف ویژه آنها اطلاعات کسب کنید.
  • خرید لوستر آشپزخانه دست دوم: شما میتوانید با خرید لوستر آشپزخانه دست دوم، هزینه های خودتان را کاهش دهید و لوستر با کیفیتی را با قیمتی ارزانتر تهیه کنید.
  • انتخاب مدل ساده: بهتر است که در زمان انتخاب لوستر آشپزخانه ارزان،‌ مدل های ساده را انتخاب کنید. با انتخاب مدل ساده، می‌توانید لوستر آشپزخانه با کیفیتی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

لوستر مولکولی برای بالای جزیره آشپزخانه

چگونه با تخفیف‌های فصلی، لوستر آشپزخانه ارزان بخریم

تخفیف‌های فصلی، فرصتی خوب برای خرید لوستر آشپزخانه با قیمت مناسب هستند. برای اطلاع از این تخفیف ها میتوانید در خبرنامه ها ثبت نام کنید. برای این کار، بهتر است ایمیل خود را در سایت‌های مختلف ثبت کنید تا به روز رسانی‌های لازم در ایمیل خود دریافت کنید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید چراغ ریلی به همراه کاربرد و انواع چراغ ریلی 2023

همچنین خرید از فروشگاه‌های آنلاین، می‌تواند بسیار مفید باشد. با خرید اینترنتی، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه آن‌ها بهره ببرید و به آسانی لوستر آشپزخانه با کیفیت و ارزان را پیدا کنید. فروشگاه‌ها معمولاً کدهای تخفیف را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهند. با استفاده از این کدها، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه برای خرید لوستر آشپزخانه بهره مند شوید.

لوستر آشپزخانه ارزان

قیمت لوستر آشپزخانه ارزان

میزان قیمت لوستر آشپزخانه به عوامل مختلفی از جمله فروشگاهی که از آن خرید می کنید ، جنس لوستر و المان های دیگر  بستگی دارد که برای انتخاب لوستر آشپزخانه ی مورد نظر خود  باتوجه به طیف گسترده ی آن باید به موارد زیادی از جمله متراژ فضای خود ،میزان نوری که می خواهید داشته باشید ، دکوراتیو فضای مد نظر و مقدار بوجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید توجه کنید .

دراین مقاله ما سعی داریم با معرفی چند مدل لوستر آشپزخانه ی زیبا و باکیفیت به شما درانتخاب لوسترآشپزخانه ی مناسب فضای خود کمک کنیم  اگر قصد انتخاب یک لوستر برای فضای آشپزخانه ی خود دارید که هم دارای قیمتی مناسب و هم دارای جنس با کیفیتی کم نظیر باشد دراین مقاله با ما همراه باشید.

لوستر آشپزخانه ارزان

لوستر آشپزخانه ارزان

ظاهر لوستر آشپزخانه

طراحی آشپزخانه ی خود را بشناسید و متناسب با سبک و سیاق آن به دنبال یک لوستر آشپزخانه ای مناسب بگردید، با آن که دارای قیمتی در رنج بودجه ی شما نیز باشد بگردید. 

معمولا آشپزخانه ها به دو مدل طراحی می شوند یا دارای ارتباط با طراحی و سبک دکوراسیون سالن هستند و یا دارای طراحی مجزا می باشند  برای مثال مثلا کابینت ها و رنگ های به کار رفته در آن هم رنگ با دکوراسیون سالن است که در این صورت باید برای آن یک لوستر مانند ،لوستر سالن انتخاب شود و یا دارای طراحی و رنگ متفاوت است .

نکته دوم در انتخاب لوستر آشپزخانه  جنس و رنگ متریال به کار رفته در آشپزخانه است .

اگر در طراحی آشپزخانه از کابینت های ام دی اف و چوب و میز ناهار خوری چوبی استفاده شده است قطعا لوستر مناسب آن فضا یک لوستر چوبی می باشد اگر در طراحی آشپزخانه از متریال فلزی مانند کابینت های فلزی و یا جنس های دیگر  استفاده شده است ما لوسترهایی که بر پایه مواد فلزی طراحی شده اند را به شما پیشنهاد می دهیم .

اگر طراحی آشپزخانه ی شما مدرن است و ترکیبی از چند متریال مختلف است بهتر است به سراغ لوسترها و آویز های ساده و مدرن بروید که در چند سال اخیر رشد زیادی نیز این تایپ لوسترها کرده است .

لوستر آشپزخانه ارزان

لوستر آشپزخانه ارزان

نکته ی سوم این است که اگر در آشپزخانه خود میز ناهار خوری را قرار می دهید باید متناسب با شکل میز ناهارخوری به انتخاب و خریدن میز اقدام کنید.

مطلب مرتبط  لوستر کریستالی برای خانه های کلاسیک و مدرن

 برای مثال اگر میز ناهارخوری شما مستطیل شکل است بهترین مدل برای شما آویز های مستطیلی شکل و اگر میز شما دایره ای شکل است مدل های تک شعله و یا سه شعله دایره ای بسیار مناسب می باشد .

اگر میز ناهارخوری و طراحی آشپزخانه شما مربعی شکل است آویز های ریسه ای و چهار ضلعی بسیار مناسب هستند .

نکته ی چهارمی که باید به آن توجه کنیم این است که معمولا بالای اپن و یا جزیره آشپزخانه از نور های هالوژن برای کمک به منبع نور آشپزخانه استفاده می شود  شما می توانید بسته به طراحی آشپزخانه خود از آویز های تک شعله و یا لامپ های ادیسونی استفاده کنید .

همچنین براساس تحقیق هایی که انجام شده است برخی از نورها در تحریک اشتها و باز شدن آن اثر بسزایی دارند بهتر است در انتخاب رنگ نور دریافتی نیز دقت کنید برای مثال نورهای قرمز و زرد و نارنجی بسیار تحریک کننده ی اشتها می باشد و درمقابل این رنگ ها نور خاکستری اشتها را به قدر چشم گیری کم می کند .

لوسترهای مناسب فضای آشپزخانه :

همان طور که گفتیم بسته به طراحی و سبک به کار رفته در آشپزخانه شما باید به انتخاب و خرید لوستر برای آن فضا اقدام کنید ، برای مثال لوسترهای کلاسیک ، شاخه ای و چند طبقه به علت طراحی خاصی که دارند مناسب فضای آشپزخانه نمی باشند مگر اینکه آشپزخانه ای با طراحی خاص و مجلل داشته باشید ؛ در مقابل لوستر های مدرن و ساده بسیار برای این فضا ها مناسب می باشند در ادامه به بررسی چند مدل بسیار زیبا و کاربردی می پردازیم با ما همراه باشید .

لوستر آشپزخانه ارزان

لوستر آشپزخانه ارزان

اگر دارای یک فضایی با دکوراسیون مدرن هستید و به دنبال یک لوستر با قیمت مناسب ولی در عین حال زیبا می گردید این مجموعه لوسترهای چشمه ی نور کاملا مناسب با اهداف شما می باشد، از این لوستر می توان به زیبایی در بالای میز ناهار خوری گرد نیز استفاده کرد .

لوستر آشپزخانه ارزان

لوستر آشپزخانه  فوق بسیار مناسب فضا های آشپزخانه ای با دکوراسیون مدرن می باشد البته در اکثر آشپزخانه های ما ایرانی ها بیشترین متریال چشم گیری که استفاده می شود چوب های کابینت های می باشد.

  این لوستر دارای قیمتی مناسب است و در طراحی آن از نور SMD بهره برده اند که نور قابل توجه ای را ن به محیط می دهد و جنس بدنه ی آن فلزی است که می توان به راحتی آن را تمیز کرد .

لوستر آشپزخانه ارزان

لوستر آشپزخانه ارزان مدرن

اگر دارای یک آشپزخانه به سبک مدرن و مینیمال هستید و به دنبال لوستر آشپزخانه می گردین که متناسب با سبک شما و قیمت پایین و ارزان باشد  مجموعه ی لوستر های  SMD چشمه ی نور کاملا با هدف جوابگویی به نیاز های یک سبک مدرن و مینیمال طراحی شده است و دارای طرح های متنوع زیادی می باشد و به شما کمک می کنید ضمن داشتن یک لوستر آشپزخانه مناسب، ارزان  و با کیفیت از خرید محصولات خارجی بی نیاز شوید.

مطلب مرتبط  قیمت لوستر ارزان

این مجموعه با ایده گرفتن از طرح های مشابه خارجی ولی با متریالی کاملا مرغوب طراحی شده است تا هم وطن های عزیز بتوانند یک لوستر آشپزخانه مدرن و زیبا را با قیمتی متناسب بدون نیاز به پرداختن هزینه هایی نوجومی تهیه کنند و از حضور آن در فضای خود لذت ببرند .

شما می توانید نمونه های بیشتری از محصولات چشمه نور را در وب سایت این مجموعه مشاهده نمایید و از هزاران طرح و سبک لوسترهای این مجموعه لوستر مورد نظر خود را انتخاب نمایید ، کمپانی چشمه نور برای تمامی محصولات خود هر روزه تخفیفاتی خارج العاده را در نظر می گیرد که شما می توانید با مراجعه به وب سایت این کمپانی محصول مورد نظر خود را با قیمتی کاملا مناسب و ارزان تهیه نمایید  همچنین این مجموعه برای تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش قابل توجه ای را در نظر گرفته است.

شما می توانید محصول خود را به حمل و نقلی کاملا رایگان در هرجایی ایران که باشید تحویل بگیرید و درصورت بروز هرگونه مشکلی در سفارش خود با  گرفتن ارتباط با پشتیبانی های شبانه روزی این مجموعه مشکل خود را حل کنید و یا حتی محصول خود را مرجوع نمایید .

امیدوارم این مقاله به شما در زمینه ی لوستر آشپزخانه با قیمت ارزان و مناسب برای فضای آشپزخانه ی شما کمک کرده باشد .

سخن پایانی | لوستر آشپزخانه ارزان

لوستر آشپزخانه ارزان را میتوانید در مدل ها و رنگ های متنوع از فروشگاه های آنلاین و تخصصی خریداری کنید. انتخاب فروشگاه معتبر، به خوبی میتواند شما را به هدف تان در زمینه خرید محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه برساند. مجموعه چشمه نور با داشتن سابقه طولانی در زمینه تولید و عرضه لوسترهای باکیفیت این بستر را برایتان فراهم ساخته تا با کمترین اتلاف وقت خریدی بهینه را تجربه کنید.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ ( که زیر مجموعه ی چشمه نور است ) میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده همه ی مقالات وارد وبلاگ چشمه نور شوید.

سوالات متداول | لوستر آشپزخانه ارزان

چگونه می‌توانم لوستر آشپزخانه ارزان خریداری کنم؟

شما میتوانید با خرید آنلاین،‌ خرید از فروشگاه های تخصصی و همچنین بازدید از نمایشگاه ها از تخفیف های ویژه لوستر برخوردار شوید و در نهایت محصولی مقرون به صرفه را خریداری کنید.

آیا لوستر آشپزخانه با کیفیت و ارزان می‌تواند به صورت دست دوم خریداری شود؟

بله. لوستر های دست دوم زیادی هستند که علی رغم داشتن قیمت مناسب از کیفیت مطلوبی هم برخوردار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید