مطالب آموزشی

لوسترهای کریستالی آشپزخانه برای روشنایی جزیره

لوسترهای کریستالی

ما وسواس زیادی در زمینه روشنایی آشپزخانه داریم، به ویژه هنگامی که صحبت از لوسترهای کریستالی به ایده های نورپردازی جزیره آشپزخانه می آید. آشپزخانه قلب خانه است و جزیره محل تجمع است. جایی است که خانواده و دوستان دور هم جمع می شوند تا غذاها را آماده کرده و بخورند. کارهای اداری به همراه تکالیف کودکان در آنجا نیز به پایان می رسد.

همه چیز درباره ایده های روشنایی آشپزخانه ما و همچنین ایده های روشنایی آویز جزیره آشپزخانه را بخوانید. در نهایت، مقاله ما در انتخاب لوسترهای کریستالی آشپزخانه اطلاعات بسیار خوبی برای انتخاب منطقه ناهار خوری آشپزخانه شما ارائه می دهد.

لوسترهای کریستالی

ایده های روشنایی(لوستر کریستالی ) آشپزخانه

ایده لوستر جزیره آشپزخانه سایه مستطیل مشکی را با لوستر مهره ای کریستال صاف روی جزیره آشپزخانه ایده لوستر جزیره آشپزخانه را تکمیل می کند سایه مستطیل مشکی با لوستر مهره کریستال صاف بر جزیره آشپزخانه

می دانیم که جزیره فضایی چند منظوره است. بنابراین روشنایی جزیره آشپزخانه باید کاربردی و تزئینی باشد تا بتواند با تمام نیازهای خانواده کار کند. انتخاب لامپ ها تصمیمات حیاتی در طرح روشنایی هستند. اگر می خواهید چراغ LED داشته باشید یا از لامپ های جایگزین LED استفاده کنید، به خاطر داشته باشید. شخصا، در حال گرم کردن لامپ های جایگزین LED در چراغ های آویز جزیره هستم. یک لامپ با کیفیت خوب خروجی خوبی از نور را در یک منطقه کاری منتشر می کند. تصمیم دیگر تصمیم صرفه جویی در انرژی و مسائل زیست محیطی در مقابل زیبایی شناسی است. آیا ترجیح می دهید مسیر رشته ای یا هالوژن را با آویز بلوری یا شاید LED یا cfl طی کنید؟ صرف نظر از نوع و سبک چراغ، مجموعه وبلاگ چشمه نور به شما در انتخاب نوع لامپ مناسب بینش مهمی می دهد.

وقتی صحبت از وسایل روشنایی می شود، خارج از جعبه فکر کنید. بگذارید سلیقه شخصی شما بدرخشد. به عنوان مثال، ویژگی های غیر منتظره مانند آویزهای پوسته کاپیز، به آشپزخانه شخصیت می بخشد. علاوه بر این، هنگام انتخاب سبک و طراحی، انتخاب های متنوعی وجود دارد. چراغ های آویز کریستالی، درخشش خیره کننده ای به طراحی نورپردازی جزیره آشپزخانه مدرن شما می بخشد.

مطلب مرتبط  ایده های طراحی اتاق مهمان

علاوه بر این، هدف از چراغ های آویز این است که در عین ایجاد نور، تزئینی باشند. قابل توجه ترین چراغ های آویز آشپزخانه کوچک، متوسط ​​و بزرگ در طرح ها و شکل های متنوعی وجود دارند. نورپردازی آویزان جزیره طیف وسیعی از مدرن تا سنتی را با بسیاری از سبک ها در میان پوشش می دهد. وسایل تزئینی از کریستال تا پوسته تا فلز و شیشه متغیر است. آویزهای کریستال رنگی Fuzion X یک گزینه سفارشی عالی هستند. بخش سفارشی ما می تواند توصیه های متخصص را ارائه دهد. آویزها را می توان به صورت زنجیری آویزان کرد، دارای طناب شفاف یا دارای استاتیک بیشتر با میله های کروم صیقلی است.

لوسترهای کریستالی شما در مورد نورپردازی جزیره آشپزخانه تصمیمات مهمی هستند ، بنابراین ایده های خود را یادداشت کنید. انتخاب شما همه به ترجیح شخصی بستگی دارد. هر آنچه که در وبلاگ ما درباره نحوه تمیز کردن لوستر کریستالی تصمیم می گیرید، یک انتخاب مهم است.

لوسترهای کریستالی

طرح روشنایی جزیره آشپزخانه

روشنایی آشپزخانه به موارد زیر تقسیم می شود: لوسترهای کوچک، چراغ های آویز؛ چراغ های سقفی و لوستر. امروز ما قصد داریم روی برخی اصول اولیه تمرکز کنیم تا ایده های لوستر جزیره آشپزخانه را به شما ارائه دهیم. سبک ها و انواع انتخابی شما واقعاً سلیقه ای است. با این حال، قبل از تصمیم گیری، چند نکته را باید در نظر داشته باشید. یک برنامه همیشه ایده خوبی است.

ایده های روشنایی آویز جزیره آشپزخانه

بسیار خوب است که ایده های روشنایی آویز جزیره آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید. شاید مطمئن نیستید که چند چراغ آشپزخانه برای روشنایی جزیره آشپزخانه یا شبه جزیره مناسب است. پاسخ های گوناگونی وجود دارد.

مطلب مرتبط  روشنایی حمام با لوستر کریستالی

به طور کلی، سه چراغ آویز بالای یک جزیره ظاهری متعادل ایجاد می کند. از طرف دیگر، بسته به اندازه جزیره و وسایل، ممکن است دو راه حل بهتر باشد. یک لوستر مستطیل شکل بزرگ، ظاهری مدرن و پیچیده برای یک جزیره یا شبه جزیره است. با این حال، در آشپزخانه ای با جزیره کوچک، دو آویز باید نور کافی را تامین کنند. در این حالت، سه مورد ممکن است فضا را غرق کنند. مناطق بزرگتر ممکن است به چهار چراغ آویز نیاز داشته باشند. دامنه وسایل روشنایی را می توانید کشف کنید.

قاعده کلی این است که لوستر آشپزخانه را در فاصله ۲ فوت بالاتر از جزیره قرار دهید. اندازه جزیره شما تفاوت ایجاد می کند. به عنوان مثال، یک جزیره کوچک به طول ۴ تا ۵ فوت می تواند ۱ آویز بزرگ یا ۲ آویز اندازه متوسط ​​را مدیریت کند. وقتی صحبت از جزایر بزرگتر می شود، می توانید ۲ آویز بزرگ یا ۳ آویز متوسط ​​انتخاب کنید. همه چیز در مورد تعادل، تناسب و ترجیحات شخصی است.

ارتفاع آویز آویز نیز عامل مهمی است که باید در نظر بگیرید. به طور متوسط ​، یک لوستر جزیره ای باید ۳۰ اینچ بالاتر از سطح پیشخوان باشد و آن ها را بالاتر از سطح چشم نگه دارد. به این ترتیب شما دید واضحی از قسمت دیگر جزیره خواهید داشت. خطوط دید یک عامل مهم در طرح روشنایی است.

علاوه بر ارتفاع و تناسب، افزودن کلیدهای کم نور برای چراغ های آویز آویز را نیز در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که هرگز نور زیادی در فضای کار وجود ندارد. دیمرها باعث روشنایی بیشتر برای کارهای آماده و یا نور محیط ملایم می شوند و فضایی برای غذا خوردن ایجاد می کنند.

مطلب مرتبط  چگونه لوستر کلاسیک خوب انتخاب کنیم ؟

به طور کلی، هیچ قانون سخت و سریع برای روشنایی آویز آشپزخانه تعیین نشده است. ما دستورالعمل های کلی در مورد چگونگی فضاسازی و آویزان کردن نورپردازی روی جزیره را به شما ارائه کرده ایم. بقیه به خودت مربوطه. امیدوارم این روند را آسان تر کند. پست ما انتخاب لوسترهای کریستالی آشپزخانه می تواند یک ابزار مفید در تصمیم گیری شما باشد.

سخن پایانی چشمه نور  در مورد ایده های روشنایی جزیره آشپزخانه

به طور خلاصه در مورد سبک و طراحی، انتخاب های متنوعی وجود دارد. چراغ های آویز کریستالی، درخشش خیره کننده ای به طراحی نورپردازی جزیره آشپزخانه مدرن شما می بخشد. علاوه بر این، آن ها در عین ایجاد نور تزئینی هستند. نورپردازی جزیره آویز به آشپزخانه شما فضایی می دهد که نه تنها کاربردی بلکه قلب و روح خانه شما است.

مثل همیشه، دوست داریم نظرات و تصاویر خود را با ما در میان بگذارید.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید