مطالب آموزشی

لوسترهای اتاق نشیمن سنتی

لوستر

در این مقاله به لوسترهای اتاق نشیمن سنتی می پردازیم. علاوه بر این، بهترین لوسترهای کریستالی اتاق نشیمن و ایده های روشنایی، طرح های کلاسیک را برجسته می کند. ما سوالات زیادی در مورد چگونگی دستیابی به ظاهری خاص در حالی که هنوز نور خوبی دارید، دریافت می کنیم. لوسترهای اتاق نشیمن سنتی ما بر روی وسایل نور کریستالی و گزینه های دیوارپوش تمرکز می کنند. راهنمای لوستر کریستال چشمه نور انواع و سبک های مختلف لوسترهای کریستالی را که برای اتاق نشیمن ایده آل هستند توضیح می دهد. هدف از این وبلاگ ارائه ایده ها و نکات عالی برای روشنایی اتاق نشیمن است.

انواع مختلف لوستر اتاق نشیمن

اولین قدم، تعیین میزان استفاده از اتاق نشیمن است. آیا این یک اتاق خانوادگی غیر رسمی است که همه در آن برای تماشای تلویزیون، خواندن کتاب و بازی انجام می دهند؟ یا اتاق نشیمن رسمی تری است؟ عملکرد اتاق نوع روشنایی مورد نیاز را تعیین می کند.

سه نوع اصلی نورپردازی وجود دارد: محیط؛ لایه ای و متمرکز بیایید با روشنایی محیط شروع کنیم که نور کلی اتاق است. این نور طبیعی روز و همچنین نور مصنوعی ایجاد می کند. به عنوان مثال، یک لوستر بازوی کریستالی چشمگیر، نور محیط را در اتاق فراهم می کند. علاوه بر این، لوسترهای کریستالی اتاق نشیمن سنتی و آویزهای سبک امپراتوری درخشش عمومی ملایمی را از خود ساطع می کنند.

بعد روشنایی لایه لایه ای کار است. همانطور که از نامش مشخص است، نورپردازی وظیفه شما را برای انجام کار فراهم می کند. راحت بخوانید یا تلویزیون تماشا کنید. شما می خواهید نوری داشته باشید که باعث ایجاد خیره کننده یا ایجاد سایه نشود. نورپردازی لایه ای شامل نورپردازی ثابت مدل لایه ای مانند نورپردازی فرورفته و چراغ های مسیر است. نوع دیگری از نورپردازی وظیفه، لامپ های رومیزی است.

آخرین و مهم ترین نکته، نورپردازی برجسته است. این نوع نور به ایجاد علاقه در فضا کمک می کند. چراغ های رومیزی تزئینی کریستالی که از ویژگی های طراحی اتاق نشیمن هستند، نورپردازی برجسته محسوب می شوند. بسیاری از لامپهای کریستالی به عنوان هنرهای روشن کننده در نظر گرفته می شوند. نورپردازی متمرکز نیز برای برجسته کردن آثار هنری استفاده می شود. نورپردازی های فرورفته و روشنایی مسیرها نیز در این دسته قرار می گیرند.

مطلب مرتبط  معرفی مدل لوستر مدرن جدید ۱۴۰۱

همانطور که می بینید نورپردازی بسته به نوع استفاده به دسته های مختلف تقسیم می شود. نورپردازی لایه ای نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. من به نورپردازی لایه ای در بسیاری از وبلاگ های ما اشاره می کنم، فقط به این دلیل که برای هر نوع طراحی نورپردازی حیاتی است. این به ویژه برای یک طرح روشنایی مناسب برای اتاق نشیمن اهمیت دارد. انواع مختلف نورپردازی را متناسب با فضای خود ترکیب کنید.

راه حل های روشنایی اتاق نشیمن

بسیاری از مردم می خواهند بدانند بهترین برنامه برای فضای زندگی آن ها چیست. بیایید دو سناریو را بررسی کنیم، اولین مورد یک اتاق نشیمن چند منظوره گاه به گاه است. خانواده زمان زیادی را در اتاق به تماشای تلویزیون و معاشرت می گذرانند. چه نوع نورپردازی لازم است تا فضا کار کند و همچنان خوب به نظر برسد؟

ما با سقف شروع می کنیم. اگر اتاق دارای نور پردازی است، چراغ های قوطی بسته به ارتفاع سقف باید بین ۴-۵ فوت فاصله داشته باشند. که باعث توزیع یکنواخت تر نور می شود. در مرحله بعد روشنایی محیط می آید. عرض و ارتفاع صحیح وسایل برای تعادل اتاق مهم است.

بار دیگر بهترین لوسترهای کریستالی اتاق نشیمن و چراغ های سقفی ما نقش آفرینی می کنند. اگر اتاق نشیمن بزرگ است، چند سقف را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، نورپردازی عمومی را می توان با دو لوستر آهنی و کریستال کلاسیک ایجاد کرد. وسایل روشنایی جالب به تنظیم رنگ اتاق کمک می کند. به همان اندازه که از اهمیت برخوردار است، نور خروجی است.

مطلب مرتبط  با لوستر لهستانی آشنا شوید

در نهایت، نور متمرکز می آید. در فضایی غیررسمی که ممکن است لامپ های کف و میز معمولی باشد. یکی دیگر از گزینه های نور برجسته، دیوارکوب است. چراغ های دیواری سنتی، انتقالی یا مدرن که در کنار شومینه قرار دارند ، نور ملایمی ایجاد می کنند. علاوه بر این، دیوارکوب ها به دیوار گرما و ابعاد می بخشند. با بازی شومینه با نورپردازی دیوار، آن را تبدیل به یک نقطه کانونی در اتاق نشیمن می کند.

حالا، اجازه دهید در مورد یک اتاق نشیمن رسمی بحث کنیم. با یک لوستر خیره کننده بازوی کریستالی یا شاید یک لوستر امپراتوری سلطنتی شروع کنید. لوسترهای فرفورژه و کریستال یکی دیگر از انتخاب های مناسب هستند. لوسترهای اتاق نشیمن سنتی آیسینگ روی کیک است. یکبار دیگر دیوارها را با دیوارهای کریستالی ساده بپوشانید و نور ملایم را اضافه کنید. دیوارکوب ها می توانند با لوستر هماهنگ شوند یا به سادگی ترکیب شده و مهر شخصی شما را بر روی طراحی اتاق بگذارند. با چراغهای رومیزی کریستال براق ظاهر را کامل کنید.

مبلمان مدرن و لوسترهای سنتی کریستالی و آهنی را برای یک اتاق گرم و جذاب ترکیب کنید. طراحی مناسب نورپردازی به دستیابی به آن احساس گرم و خانگی کمک می کند.

تلفیق طرح های مدرن و سنتی

بسیاری از خوانندگان ما می خواهند بدانند که آیا ترکیب سبک های مختلف نورپردازی کریستالی با هم خوب است یا خیر. پاسخ یک بله ی به تمام معناست! نکته مهم این است که مطمئن شوید همه چیز با هم کار می کند تا ظاهری منسجم ایجاد کند.

برای مثال می توانید با یک لوستر سنتی امپراتوری شروع کنید. طراحی کلاسیک که تحت تأثیر کلاسیک قرار گرفته است، کاملاً با یک شیشه مدرن تر ترکیب می شود. چراغ آویز را با شمشیرهای بلور هشت ضلعی تزیین کنید. نخ مشترک، قاب کروم صیقلی شده و هشت ضلعی کریستالی است. اگرچه سبک ها متفاوت هستند، اما عناصر مشترک رنگ قاب فلزی و هشت ضلعی کریستالی هستند.

مطلب مرتبط  خرید لوستر آشپزخانه

در صورت وجود نورپردازی فرو رفته، با سقف ترکیب می شود و با چراغ های تزئینی رقابت نمی کند. ظاهر ارگانیک را با یک چراغ رومیزی ساده کامل کنید. اختلاط و تطبیق شمع های دیواری با لوستر کریستالی چطور؟ اگر لوستر کریستالی سنتی دارید که با انواع کریستال های مختلف تزئین شده است، می توانید یک شکل را به عنوان تزئین دیوارپوش های خود انتخاب کنید. در این مثال اگر می خواهید گلوله های کریستالی را برجسته کنید، دیوارکوب ها را می توان با گلوله های کریستالی بر روی یک قاب کرومی صیقلی تراش داد. همه اینها به هم متصل هستند اما ساختگی به نظر نمی رسد. بار دیگر، یک چراغ رومیزی کریستالی می تواند طراحی اتاق را تکمیل کند.

و برای جمع بندی

با نورپردازی اتاق نشیمن خود لذت ببرید. فقط دکوراسیون اتاق و استفاده از فضا را برای تعیین نوع نورپردازی مورد نیاز خود در نظر داشته باشید.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید