مطالب آموزشی

قیمت لوستر کریستالی در سال ۱۴۰۲

قیمت لوستر کریستالی در سال 1402

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت لوستر کریستالی، تعداد کریستال های به کار رفته در لوستر و همچنین جنس کریستال ها است. علاوه بر این سایز لوستر و رنگ بدنه و جنس آن می توانند تعیین کننده قیمت لوستر باشند. به این ترتیب هر اندازه کیفیت اجزای به کار رفته در لوستر بیشتر باشد، قیمت لوستر بیشتر است. در صورتی که به نورپردازی خانه خود اهمیت می دهید و به دنبال لوستری شیک و جذاب هستید، تا انتهای این مقاله از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

قیمت لوستر کریستالی

قیمت لوستر کریستالی

مشخصات لوسترهای کریستالی

لوسترهای کریستالی یکی از پرطرفدارترین لوسترهای موجود در بازار هستند که از دانه های ریز و درشت کریستال تشکیل شده اند. کریستال هایی که در این لوسترها به کار رفته است، به خاطر انعکاس نور، جلوه زیبایی به لوستر می دهد. لوسترهای کریستالی تنوع بسیار بالایی دارند و در سبک های مختلف دکوراسیون قابل استفاده هستند. قیمت لوستر کریستالی کلاسیک به خاطر استفاده از کریستال های بیشتر، گران تر از سبک مدرن است.

عوامل موثر در قیمت لوستر کریستالی

جنس کریستال هایی که برای ساخت لوستر استفاده می شوند، نقش مهمی در تعیین قیمت لوستر کریستالی دارند. برای ساخت لوسترهای کریستالی از جنس های مختلفی از کریستال استفاده می شود و هر کدام از این کریستال ها کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. کریستال های چینی درجه یک و کریستال های مصری یکی از با کیفیت ترین انواع کریستال هستند. در ادامه سایر نکات مهم در قیمت این لوسترها را بررسی می کنیم.

  • سبک و مدل لوستر: در حال حاضر مدل های زیادی از لوسترهای کریستالی وجود دارد و این لوسترها در سبک های کلاسیک و مدرن ساخته می شوند. مدل و سبک لوستر کریستالی ارتباط مستقیمی با قیمت آن دارد. لوسترهای مدرن و کلاسیک کریستالی با توجه به مدل طراحی، قیمت های مختلفی دارند. به طور کلی قیمت لوستر کریستالی مدرن، پایین تر از مدل های کلاسیک است.
  • جنس بدنه لوستر: جنس بدنه لوسترهای کریستالی از فلزات مختلفی مانند برنز، آهن و آلومینیوم ساخته می شود. جنس بدنه لوستر در کیفیت و قیمت لوستر کریستالی موثر است. لوسترهای کریستال با بدنه برنزی قیمت بیشتری در مقایسه با بدنه های آلومینیومی و آهنی دارند.
  • جنس سرپیج لوستر: سرپیچ هایی که برای لوسترهای کریستالی استفاده می شوند، در دو جنس سرامیکی و پلاستیکی تولید می شوند. سرپیچ های سرامیکی برای لوسترهایی که در آنها از لامپ های پرمصرف استفاده می شود، مناسب تر هستند. در صورت استفاده از لامپ های ال ای دی و کم مصرف، از هر دو مدل سرپیج می توان در لوستر استفاده کرد.
  • آبکاری بدنه لوستر: از دیگر عوامل موثر در قیمت لوستر کریستالی، نوع آبکاری بدنه لوستر است. هر اندازه نوع آبکاری بهتر باشد، به همان نسبت قیمت لوستر افزایش پیدا می کند.
  • لوستر 8 شعله چشمه نور کد MO4412/50

    لوستر ۸ شعله چشمه نور کد MO4412/50

    ۰

    ۳,۳۰۶,۹۰۰ تومان

  • لوستر دایکاست آلومینیوم 6 شعله چشمه نور کد S3614/30-AO آنتیک

    لوستر دایکاست آلومینیوم ۶ شعله چشمه نور کد S3614/30-AO آنتیک

    ۴.۷۰

    ۲,۹۳۷,۹۰۰ تومان

  • لوستر ۱۰ شعله چشمه نور کد N2674/45 زیتونی

    ۰

    ۳,۵۴۲,۹۰۰ تومان

  • چراغ آویز چشمه نور ۳ شعله نامنظم کد ۷۰۳/۳H-G طلایی

    ۰

    ۲,۲۴۱,۹۰۰ تومان

  • لوستر تک شعله چشمه نور کد S3614/20-AO آنتیک

    ۰

    ۱,۹۵۸,۹۰۰ تومان

  • لوستر ۸ شعله چشمه نور کد N2672/50 طلایی

    ۰

    ۴,۴۷۰,۹۰۰ تومان

  • لوستر کریستالی چشمه نور 9 شعله کد H6670/50C کروم

    لوستر کریستالی چشمه نور ۹ شعله کد H6670/50C کروم

    ۰

    ۵,۷۲۱,۹۰۰ تومان

لوستر مدرن کریستالی

لوسترهای مدرن کریستالی ترکیبی از طراحی مدرن و جلوه‌ی زیبای کریستال هستند که به طور خاص در داخلی‌هایی که به دنبال تلفیق ظاهر مدرن با لمسی از شکوه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع لوسترها، جلوه‌ی طلایی و براق کریستال‌ها را با خطوط ساده و طراحی‌های امروزی ترکیب می‌کنند. در ادامه به ویژگی‌ها و نکاتی در مورد لوستر مدرن کریستالی می‌پردازیم:

مطلب مرتبط  لوستر آشپزخانه ارزان را از کجا بخریم؟

ویژگی‌های لوستر مدرن کریستالی:

قیمت لوستر کریستالی

قیمت لوستر کریستالی

  1. جلوه زیبای کریستال:
    کریستال‌های شفاف و براق در این نوع لوسترها به عنوان یک عنصر اصلی طراحی استفاده می‌شوند. این کریستال‌ها باعث ایجاد بازتاب‌های نوری و درخشش منحصربه‌فردی می‌شوند که به فضا جلوه‌ی ویژه‌ای می‌بخشد.
  2. طراحی مدرن:
    لوسترهای مدرن کریستالی با طراحی‌های ساده، خطوط منظم و شکل‌های هندسی به عنوان نماینده‌ی مدرنیت عمل می‌کنند. این ترکیب بین ظاهر لوستر کلاسیک کریستالی و طراحی مدرن، به شکلی منحصربه‌فرد و جذابیت خاصی به این لوسترها می‌بخشد.
  3. مواد با کیفیت:
    لوسترهای مدرن کریستالی اغلب از مواد با کیفیت برای ساخته شدن استفاده می‌کنند. این شامل فلزات مقاوم، کریستال‌های با کیفیت و تکنولوژی‌های نورپردازی پیشرفته است که در نتیجه، لوسترها همچنان علاوه بر زیبایی، دوام و کارآیی را نیز تضمین می‌کنند.

نکات در انتخاب لوستر مدرن کریستالی:

قیمت لوستر کریستالی

قیمت لوستر کریستالی

  • تعادل با فضا:
    در انتخاب لوستر مدرن کریستالی، به تعادل بین اندازه لوستر و فضای موجود در اتاق توجه کنید. لوستر نباید فضا را بیش از حد پر کند یا در مقابل آن، خیلی کوچک باشد و در فضا گم شود.
  • نورپردازی مناسب:
    با توجه به نوع کریستال‌ها و منابع نوری که در لوستر استفاده می‌شوند، تاثیر نورپردازی را در فضا بررسی کنید. انتخاب گزینه‌ای که نوری مهارت‌ورزانه ایجاد می‌کند و به همراه کریستال‌ها به نحو احسنت بازتاب می‌دهد، می‌تواند جلوه‌ی ویژه‌ای به اتاق بدهد.
  • هماهنگی با دکوراسیون:
    لوستر مدرن کریستالی باید با دیگر عناصر دکوراسیون داخلی اتاق هماهنگ باشد. انتخاب رنگ، طرح و جنس کریستال‌ها به توانایی ایجاد هماهنگی در داخلی اتاق کمک می‌کند.

لوسترهای مدرن کریستالی با ترکیبی از زیبایی کریستال‌ها و طراحی‌های مدرن، به داخلی‌ها جلوه‌ای منحصربه‌فرد و شیک می‌بخشند. با رعایت نکاتی که ذکر شد، می‌توانید بهترین انتخاب را برای فضای خود داشته باشید.

قیمت لوستر آویز کریستالی

قیمت لوستر کریستالی

از کجا می توانم جدیدترین انواع لوستر را بخرم؟

برای کسانی که به دنبال جدیدترین طرح های لوستر هستند، چشمه نور تولید کننده معتبر لوستر در ایران است. برای کاوش و خرید طیف وسیعی از لوسترها از جمله مدل های حصیری به فروشگاه دکورشاپ مراجعه کنید. دکور شاپ به عنوان فروشنده انحصاری محصولات چشمه نور، سهولت در طرح اقساطی و مشاوره تخصصی شبانه روزی را ارائه می دهد.

جمع بندی

لوسترهای کریستالی یکی از محبوب ترین انواع لوسترها در دکوراسیون داخلی هستند. فاکتورهای زیادی در قیمت لوستر کریستالی موثر هستند و هر اندازه لوستر ساده تر باشد، قیمت آن کمتر است.

مطلب مرتبط  لیست قیمت لوستر اتاق خواب 1402

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده انواع لوستر کریستالی در مدل های سقفی، آویزو در سبک های مدرن و کلاسیک است. برای خرید انواع لوستر می توانید از این فروشگاه دیدن کنید.

سوالات متداول در مورد لوسترهای کریستالی

پرفروش ترین لوستر کریستالی کدام مدل است؟

لوسترهای کریستالی شامپاینی، علاوه بر نورپردازی در شب در طول روز هم جلوه خاصی در خانه ایجاد می کنند.

کدام یک از لوسترهای کریستالی کلاسیک قیمت بیشتری دارند؟

قیمت لوسترهای کریستالی کلاسیک شاخه ای با کریستال های آویز و بلند، در مقایسه با سایر لوسترهای کریستالی بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید