مطالب آموزشی

قیمت لوستر برنزی ۱۴۰۲

قیمت لوستر برنزی 1402

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت لوستر برنزی، نوع آبکاری لوستر است. لوسترهای برنزی یکی از شیک ترین انواع لوستر در دکوراسیون داخلی هستند و جزء لوسترهای گران قیمت محسوب می شوند. اگر می خواهید برای نورپردازی و دیزاین خانه خود از لوسترهای برنزی استفاده کنید، در این مقاله از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن

عوامل موثر در قیمت لوستر برنزی

جنس بدنه اصلی لوسترهای برنزی، از فلز برنج است. لوستری با وزن ۱۰ تا ۳۰ کیلوگرم که کاملاً از برنز ساخته شده باشد، قیمت خیلی بالایی دارد. به این ترتیب منظور از برنج، در حقیقت همان برنز است و فلز برنج هم مانند برنز از کیفیت بالایی برخوردار است. در بعضی از لوسترها برای کاهش قیمت لوستر برنزی، در قسمت هایی از بدنه از فلزاتی مانند آلومینیوم، آهن و دیگر فلزات استفاده می شود.

بعضی از لوسترهای برنزی دارای آویز کریستال هستند و در صورتی که این کریستال ها درجه یک باشند، قیمت این لوستر بالاتر است. کریستال های با کیفیت، ماندگاری و درخشش بالایی دارند و با انعکاس نور، نور بهتری ایجاد می کنند.

قیمت لوستر برنزی

قیمت لوستر برنزی

قیمت گذاری لوسترهای برنزی با توجه به نوع آبکاری

تمام لوسترهای برنزی متشکل از یک بدنه اصلی هستند که روی آن آبکاری انجام می شود. این آبکاری در رنگ های مختلفی به روی لوسترهای برنزی انجام می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون خود، رنگ لوستر برنزی را انتخاب کنید. ممکن است لوسترهای برنزی بعد از مدتی تغییر رنگ دهند ولی اصلاً نگران این موضوع نباشید؛ چون می توانید دوباره  آن را آبکاری کنید. همان طور که اشاره شد، قیمت لوستر برنزی به آبکاری آن بستگی دارد. در ادامه شما را با انواع آبکاری لوستر برنزی آشنا می کنیم.

  • آبکاری آنتیک: آبکاری آنتیک یکی از جذاب ترین انواع آبکاری برای لوسترهای برنزی است. این مدل لوستر به خاطر انجام کهنه کاری و داشتن تم طلایی، شبیه به لوسترهای قدیمی است.
  • آبکاری کروم: در این مدل آبکاری، رنگ لوستر نقره ای می شود و قیمت لوستر برنزی با آبکاری نقره ای در مقایسه با لوسترهای طلایی کمتر است.
  • آبکاری طلایی: با استفاده از آبکاری طلایی، بدنه لوستر برنزی به رنگ طلایی در می آید. البته آبکاری طلایی چند مدل است و هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند. آبکاری با آب زرد یکی از ارزان ترین انواع آبکاری برای لوسترهای برنزی است. آبکاری فورتیک نوع دیگر آبکاری طلایی است و قیمت لوستر برنزی با آبکاری فورتیک بیشتر از آبکاری با آب زرد است. آبکاری با طلای ۲۴ عیار، گران ترین آبکاری لوستر برنزی است و موجب افزایش قیمت لوستر می شود.

معرفی لوستر طبقه ای برنز

لوسترهای طبقه ای برنز که یکی از لاکچری ترین انواع لوسترهای برنز هستند، دارای ساختاری چند طبقه هستند. این مدل لوستر برنز برای خانه هایی با سقف بلند مانند خانه های دوبلکس مناسب هستند. قیمت لوستر برنزی چند طبقه با توجه به تعداد طبقات و همچنین کریستال های به کار رفته در آن مشخص می شود.

لوستر مدرن برنزی

لوستر مدرن برنزی

سوالات متداول در مورد لوسترهای برنزی

مهم ترین مزیت آبکاری طلایی فورتیک چیست؟

مطلب مرتبط  ۴ نکته اساسی برای انتخاب سایز لوستر مناسب برای خانه های مدرن

در این مدل آبکاری، لوستر برنزی دارای شفافیت و جلای زیادی است و رنگی کاملاً براق دارد.

قیمت لوستر شاخه ای برنزی به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از مهم ترن عوامل در تعیین قیمت لوستر برنزی مدل شاخه ای، تعداد شاخه های لوستر است.

جمع بندی

هر کدام از لوسترهای برنزی ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این لوسترها بیشتر در سبک کلاسیک استفاده می شوند ولی با این وجود از مدل های ساده آن در دکوراسیون مدرن هم استفاده می شود. قیمت لوستر برنزی کلاسیک به خاطر استفاده از کریستال، گران تر از نمونه های مدرن است.

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده انواع لوسترهای برنزی در طرح ها و مدل های مختلف است. برای خرید انواع لوستر می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید