مطالب آموزشی

قیمت ساعت دیواری ارزان

ساعت دیواری ارزان

آیا قیمت ساعت دیواری ارزان که یکی از رایج ترین دکوراتیو های موجود در بازار ؛ ساعت های دیواری می باشند را میدانید ؟  حتی با پیشرفت بشری و آمدن ابزار های متنوع برای سنجش زمان هنوز جایگاه خود را درمیان افراد حفظ کرده است .

طراحی داخلی عالی می تواند فضای شما  را به محیط زیبا و چشم گیری تبدیل کند. وقتی سعی می کنید از ظاهر موردنظر کلی خود قدردانی کنید ، فضاهای دیواری بزرگ اغلب می تواند مشکل باشد. خوشبختانه ساعت های دیواری به دلیل ترکیبی از کاربردی و جذابیت دیروز ، با سبک مدرن و بیان خلاق ، به شکوه قبلی خود بازگشته اند. آنها به روند طراحی داخلی منبسط شده اند و هم به عنوان یک مکمل اضافی برای سبک کلی شما استفاده می شوند و هم به عنوان یک قطعه کاربردی در دکوراسیون شما اظهارنظر می کنند.

ساعت دیواری ارزان

این روزها طیف وسیعی از ساعت های دیواری معاصر شگفت انگیز برای برجسته جلوه دادن به دکوراسیون شما وجود دارد. روندهای فعلی شامل خطوط براق برای طراح صنعتگر مدرن و تنه چوب بلوند برای دوستداران مینیمالیست اسکاندی دراین صنعت وجود دارد و این امکان را برای خریداران با هر سبک و سلیقه ای به وجودآورده است که ساعت مناسب با دکوراسیون خود را انتخاب کرده و از حضور ان در محیط خود لذت ببرد .

افراد زیادی هستند که برای دکوراسیون خود به سراغ ساعت های دیواری می روند ولی اکثر این افراد در هنگام انتخاب و خرید یک ساعت دیواری خوب و مناسب به مشکل برمی خورند و نمی دانند که باید برای خرید به کجا بروند و اصلا چه نوع ساعتی را انتخاب کنند .

بیاییم بدون اتلاف وقت به سراغ این موضوع برویم که باید از کجا شروع کنیم .

ساعت دیواری ارزان مد نظر شما در کدام اتاق نصب می شود؟

سبک و طراحی ساعت انتخابی شما بستگی زیادی به مکانی دارد که قصد استفاده از آن را دارید. اگر ساعت دیواری را برای اتاق کودک انتخاب می کنید ، باید یک ساعت زنده و سرگرم کننده برای تحریک فضای دیوار انتخاب کنید. انتخاب رنگهای روشن و هیجان انگیز که می آیند انرژی کلی اتاق را افزایش می دهد و یک ابزار آموزشی درخشان و جذاب برای کودک شما است. از طرف دیگر آشپزخانه شما ممکن است نیاز به رویکرد ظریف تری داشته باشد. یک طرح باریک و براق را می توان برای کاربردی بودن و فقط یک اشاره رنگ اضافه کرد.

مطلب مرتبط  لوسترهای اتاق نشیمن سنتی

ساعت دیواری ارزان

ساعت دیواری چه سایزی را باید انتخاب کنید؟

انتخاب اندازه ساعت شما تا حد زیادی به اندازه دیوار و نوع ساعت انتخابی شما که در تلاش برای دستیابی به آن هستید بستگی دارد. با استفاده از طرح های ساعت دیواری آویزان کوچکتر و ظریف تر می توانید جلوه های ظریف برای افزایش ظاهر کلی اتاق خود بدست آورید. اما اگر به دنبال ساعت هایی هستید که برای موضوع داخلی شما مهم هستند ، یک ساعت مقیاس بزرگ با یک مدل بافت دار ، طرح دار یا رنگی بیشترین تأثیر را خواهد گذاشت.

چه رنگی باید باشه؟

رنگ یک راه عالی برای روشن تر کردن فضای کسل کننده است. افزودن ساعت دیواری با تن رنگ پر جنب و جوش می تواند جذابیت زیبایی داخلی شما را بهبود بخشد. رنگ ها و الگوهای متضاد کاملاً در روند و مطابق با پیش های طراحان دکوراسیون برای جدیدترین پالت های  رنگی است. لیموترش تند و رنگ های قرمز فلفل قرمز به عنوان یکی از پرطرفدارترین سایه های سال آینده است.

ساعت دیواری خود را کجا باید قرار دهید؟

طبق نظر اکثر طراحان داخلی درجه یک ، محل قرارگیری باید در سطح چشم ایستاده باشد. اگرچه ساعت علاوه بر طراحی داخلی شما خیره کننده است ، اما یک عنصر کاربردی را نیز به ارمغان می آورد. شما باید بتوانید زمان را به راحتی و بدون مانع بخوانید. با توجه به طیف قابل توجهی از ساعت های دیواری بزرگ ، نصب ساعت شما روی دیوار کاملاً یک گزینه است و می تواند فضای داخلی شما را کمی بزرگتر نشان دهد. برای انجام این کار ، همیشه باید حدود ۹ اینچ بین سقف و ساعت انتخابی خود بگذارید که ظاهر زیبایی را ایجاد می کند.

مطلب مرتبط  مبلمان سلطنتی یا راحتی کدام بهتر است

به وسایل دیگر موجود در اطراف ساعت و همچنین پالت رنگی هوایی که قرار است ساعت دیواری هود را در آن محیط بیاویزید توجه کنید . اگر دیوارشما با کاغذ دیواری و یا طرح خاصی پوشیده شده است بهتر است ساعت دیواری را انتخاب کنید که با طرح و نقش دیوار پشت آن در تناسب باشد .

در ادامه چندین مدل از ساعت های دیواری ارزان ولی بسیار شیک و مدرن را باهم بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

ساعت فوق یکی از پرفروش ترین ساعت های موجود در در وب سایت فروش اینترنتی چشمه نور می باشد . شما اگر به دنبال یک طرح روستیک که تلفیق چوب و فلز می باشد، هستید . این طرح کاملا با دیدگاه هایی که از یک ساعت. در این زمینه می خواهید را دارا می باشد و به راحتی می توانید با دکوراسیون خود ترکیب و تلفیق کنید و از حضور ین ساعت دیواری در فضای خود لذت ببرید .

یکی از تصورات این است که افراد زیادی بر این باور هستند که برای یک دکوراسیون کلاسیک باید به سراغ یک ساعت پاندول دار با طرح و جنس برنج و نقره و… بروند ولی میخواهیم  بگوییم که ابدا این طور نیست شما می توانید از یک ساعت که تلفیق فلز و آینه است دراین فضا استفاده کنید و تمام معیار هایی که از یک دکوراسیون مناسب فضای کلاسیک احتیاج دارید از این ساعت دریافت کنید .

ساعت دیواری ارزان

یکی از سخت ترین کار راه پیدا کردن یک ساعت دیواری مناسب در فضای اتاق خواب های دخترانه و یا اتاق هایی با تم های گل گلی و زنده است . چشمه نور با تولید این محصول شما را یک قدم به داشتن یک اتاق رویایی و زنده نزدیک کرده است و مشکل شما را بر طرف کرده است .

مطلب مرتبط  پارچه های مناسب مبل تختخواب شو

جنش این ساعت از چوب می باشد که بر روی ان طرح فوق زده شده است و موتور ساعت فوق از برند کوارتز می باشد .

شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروش اینترنتی چشمه نور (چنکو ) ضمن مشاهده ی چندین هزار طرح ساعت موجود در این وب سایت ، ساعت مناسب با سبک دکوراسیون خود را یافته و تنها با یک کلیک خرید نمایید و ساعت دیواری خود را در کم ترین زمان ممکن و با محل و نقلی رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید .

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید