مطالب آموزشی

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی ۱۴۰۲

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی 1402

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی  بستگی به مواردی مانند طرح، مدل و سبک آن دارد. این روزها آباژورها در سبک های مختلف و متناسب با انواع دکوراسیون ساخته می شوند. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور انواع آباژور کنار مبلی را به شما معرفی می کنیم. در صورتی که قصد خرید یک آباژور شیک برای سالن پذیرایی خود دارید، در این مقاله ما را همراهی کنید.

نقش آباژور ایستاده کنار مبلی در دکوراسیون داخلی

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

آباژورها تامین کننده روشنایی اصلی نیستند و در حقیقت مکمل نورپردازی لوسترها هستند. به طور کلی انواع آباژور علاوه بر ایجاد نورپردازی، به کامل شدن تزیینات داخلی دکوراسیون کمک می کند. قرار دادن آباژورها در قسمت های مختلف خانه از جمله کنار مبل ها و میز غذاخوری، نور خوبی در محیط ایجاد می کند. قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی در مقایسه با آباژورهای رومیزی بیشتر است؛ چون این مدل نسبت به مدل رومیزی پایه های بلند تری دارند. با قرار دادن این مدل آباژور در کنار مبلمان، چیدمان سالن پذیرایی شما جذاب تر می شود.

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

آشنایی با انواع آباژور ایستاده کنار مبلی

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

آباژورهای ایستاده در طرح ها و متریال مختلف در بازار لوازم روشنایی موجود هستند. قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی بر اساس جنس و سبک آن مشخص می شود و معمولاً آباژورهای مدرن به خاطر ساده بودن، قیمت کمتری دارند. در ادامه انواع آباژور ایستاده را بر اساس سبک و متریال معرفی می کنیم.

  • آباژور کنار مبلی مسی: آباژورهای ایستاده مسی یکی از شیک ترین و جدید ترین آباژورهایی هستند که در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند. از این آباژور می توانید هم در کنار مبلمان سبک مدرن و هم سبک کلاسیک استفاده کنید. قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی برنزی، به کیفیت برنز آن بستگی دارد.
  • آباژور سه پایه کنار مبلی: این آباژور ارتفاع بلندی دارد و به خاطر مشرف بودن به محیط، نور خوبی در فضا ایجاد می کند. این مدل آباژور برای فضاهایی که جای خالی زیادی کنار مبل دارند، بهترین انتخاب است.
  • آباژور سه تکه کنار مبلی: آباژورهای سه تکه متشکل از سه بخش بزرگ، متوسط و کوچک هستند و شما می توانید همه آنها را در یک بخش از خانه بچینید. همچنین می توانید هر تکه از آباژور را در قسمت های مختلف خانه قرار دهید. قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی سه تکه به خاطر تعداد آباژورها گران تر از سایر آباژورها است.
مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر برای پذیرایی 30 متری

عوامل موثر در قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

 آباژور ایستاده کنارسالنی و کنار مبلی

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی و کنار سالنی

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی تا حدی به برند تولید کننده آن دارد و با توجه به جنس، اندازه و طراحی آن متغیر است. آباژورهای ایستاده از برندهای معروف، معمولاً قیمت بیشتری دارند ولی آباژورهایی از برندهای معمولی که طراحی ساده تری دارند، ارزان تر هستند. به طور کلی قیمت آباژورهای کنار مبلی در بازار بسیار مختلف است.

هماهنگی لوستر با آباژور کنار مبلی

در هنگام خرید آباژور کنار مبلی ابتدا باید سبک سالن پذیرایی و اتاق نشیمن خود را در نظر بگیرید و آباژوری متناسب با دکوراسیون بخرید. آباژورها در واقع مکملی برای نورپردازی لوسترها هستند؛ پس بهتر است آباژوری که انتخاب می کنید از نظر سبک و طرح با لوستر شما هارمونی داشته باشد.

هماهنگی لوستر با آباژور کنار مبلی

هماهنگی لوستر با آباژور کنار مبلی در دکوراسیون اتاق نشیمن

خرید آباژور ایستاده کنار مبلی

خرید آباژور ایستاده کنار مبلی می‌تواند به تزئین و نورپردازی مناسب فضای مبلمان کمک کند. آباژورها علاوه بر ایفای نیاز نورپردازی، به دکوراسیون و استایل اتاق کمک می‌کنند و انتخاب آنها باید با توجه به ابعاد فضا، سبک دکوراسیون، نیازها و سلیقه شما انجام شود. در زیر چند نکته برای خرید آباژور ایستاده کنار مبلی آورده شده است:
  1. اندازه و ارتفاع: قبل از خرید آباژور، ابتدا اندازه فضای مورد نظر و ارتفاع مبلمان را اندازه‌گیری کنید. آباژور باید به اندازه مناسبی با مبلمان هماهنگ شده و نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد تا انسجام و تعادل در دکوراسیون حاکم شود.
  2. سبک و طرح: آباژورها با توجه به سبک دکوراسیون فضا و مبلمان موجود، باید با طرح و رنگ مناسبی انتخاب شوند. آیا می‌خواهید آباژور با طرح کلاسیک، مدرن، مینیمال یا روستیک داشته باشید؟ بر اساس پاسخ به این سوال، آباژور مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. جنس و مواد: آباژورها از مواد مختلفی مانند شیشه، فلز، پارچه و چوب ساخته می‌شوند. انتخاب جنس و مواد آباژور نیز باید با سبک دکوراسیون و مبلمان مورد نظر همخوانی داشته باشد.
  4. نوع نورپردازی: بررسی نوع نورپردازی آباژور نیز مهم است. آیا نیاز به نور پردازی قوی و روشن دارید یا ترجیح می‌دهید که آباژور تنها به عنوان نور محیطی در ساعات شب عمل کند؟
  5. کیفیت ساخت: در هنگام خرید آباژور، به کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در آن توجه کنید. انتخاب آباژور با کیفیت برای استفاده طولانی‌مدت و همچنین مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی اهمیت دارد.
قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

در نهایت، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید آباژور ایستاده کنار مبلی، مدل‌ها و طرح‌های مختلف را مقایسه کنید و با توجه به نیازها و سلیقه خود، آباژوری را انتخاب کنید که بهترین انتخاب برای فضای مورد نظر شما باشد.

مطلب مرتبط  لوستر مناسب پذیرایی کوچک | مدلهای 2024

جمع بندی

قبل از خرید آباژور ایستاده کنار مبلی ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. اگر خانه شما سقف بلندی دارد، آباژورهای بلند با ابعاد بزرگ، بهترین انتخاب برای گوشه های خالی کنار مبل است.

برای خرید و اطلاع از قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی می توانید از کارشناسان ما در فروشگاه چشمه نور کمک بگیرید.

سوالات متداول در مورد آباژورهای کنار مبلی

کدام سبک از آباژور کنار مبلی قیمت بییشتری دارند؟

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی کلاسیک به خاطر وجود طراحی و جزیئیات بیشتر، گران تر از آباژورهای مدرن است.

مهم ترین نکته قبل از خرید آباژور کنار مبلی چیست؟

در نظر گرفتن متراژ خانه و همچنین روشنایی مورد نیاز، اهمیت زیادی در انتخاب این آباژور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید