مطالب آموزشی

چگونگی ست کردن لوستر کلاسیک در دکوراسیون

ست کردن لوستر کلاست;- لوستر کلاسیک با چی ست میشه

لوستر کلاسیک با چی ست میشه؟ یکی از پرطرفدارترین انواع لوستر ها، لوستر کلاسیک است. ست کردن لوستر کلاسیک با سایر وسایل خانه، با رعایت کردن چند اصول ساده به راحتی امکان پذیر است. لوسترها با دادن ظاهری جذاب به منزل، موجب زیباتر شدن دکوراسیون خانه می شوند. لوسترهای کلاسیک دارای تنوع زیادی هستند و در مدل های مختلف تولید می شوند. این لوسترها همراه با دکوراسیون کلاسیک، محیطی جذاب و زیبا ایجاد می کنند. در ادامه این مقاله از وبلاگ چشمه نور نکات مهم در مورد ست کردن لوستر کلاسیک با دکوراسیون منزل را مورد بررسی قرار می دهیم.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر دایکاست آلمینیوم

نحوه ست کردن لوستر کلاسیک با وسایل خانه

ست کردن لوستر کلاسیک

ست کردن لوستر کلاسیک

اتاق پذیرایی یکی از بخش های مهم خانه است و باید نورپردازی خوبی داشته باشد. لوسترهای کلاسیک یکی از بهترین لوسترها برای اتاق پذیرایی هستند؛ چون به راحتی با بیشتر وسایل ست می شوند. برای ست کردن لوستر کلاسیک با فرش، مبلمان و پرده باید به دکوراسیون توجه زیادی داشته باشیم. یکی از موارد مهم در دکوراسیون خانه، نحوه ست کردن لوستر کلاسیک با پرده های خانه است. در صورتی که لوستر شما شلوغ است، پرده های ساده و بدون طرح مناسب تر هستند.

یکی از مهمترین نکات برای خرید لوستر کلاسیک، تناسب لوستر با سبک و مدل خانه است. در صورتی که مبلمان مدرن و راحتی دارید، بهتر است از لوسترهای ساده در همین سبک استفاده کنید. ست کردن لوستر کلاسیک با مبلمان راحتی، اشتباه است؛ چون این دو با هم هماهنگی ندارند. در صورتی که مبلمانی کلاسیک دارید، می توانید از لوسترهای پر زرق و برق استفاده کنید. به طور کلی مهم ترین وسایلی که باید با لوستر ست شوند عبارتند از:

  • مبلمان
  • میز نهار خوری
  • پرده ها
  • فرش ها
مطلب مرتبط  راهنمای خریدمبل چرمی
مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن

نکات مهم در مورد استفاده  لوستر کلاسیک در اتاق غذا خوری و اتاق خواب

در صورتی که تمایل دارید در اتاق خواب از لوستر کلاسیک استفاده کنید، بهتر است از لوسترهای که کلاهک پارچه ای دارند، استفاده کنید. این لوسترها نور را به صورت غیر مستقیم پخش می کنند. برای ست کردن لوستر کلاسیک با اتاق خواب، باید از لوسترهایی استفاده شود که سایز آنها کوچک تر است. لوسترهای کلاسیکی که رنگ روشن تری دارند، فضا را بزرگ تر نشان می دهند.

لوستری که برای بالای میز نهار خوری انتخاب می شود، باید با اندازه میز متناسب باشد. اگر لوستر کلاسیک بیش از اندازه بزرگ باشد، ممکن است نور آن آزار دهنده باشد. لوستری هم که خیلی کوچک باشد، به طور یکنواخت و کامل میز را روشن نمی کند.

ست کردن لوستر کلاسیک در دکوراسیون

ست کردن لوستر کلاسیک در دکوراسیون

سوالات متداول در مورد ست کردن لوستر کلاسیک با دکوراسیون خانه

  1. لوسترهای کلاسیک با چه رنگ هایی هماهنگ می شوند؟

ست کردن لوستر کلاسیک با رنگ های روشن، دکوراسیونی بی نظیر ایجاد می کند. ولی به طور کلی این لوسترها با هر رنگی ست می شوند و می توانید مطابق با سلیقه خود، رنگ آن را انتخاب کنید.

  1. بهترین رنگ برای لوستر کلاسیک چه رنگی است؟

با توجه به این که لوستر از لوازمی است که مدام آن را عوض نمی کنید، لوستری انتخاب کنید که با همه وسایل هماهنگ باشد. ست کردن لوستر کلاسیک با رنگ مبلمان، پرده ها و فرش ها اهمیت زیادی در دکوراسیون دارد.

مطلب مرتبط  پرفروش ترین لوستر های 1403 کدامند
مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور کنار سالنی و ایستاده

جمع بندی

لوسترهای کلاسیک به خاطر داشتن طرح های متنوع، یکی از پرفروش ترین انواع لوستر در بازار هستند. ست کردن لوستر کلاسیک با سایر وسایل، تا حدی بستگی به سلیقه و انتخاب رنگ شما دارد.

انواع لوسترهای کلاسیک با کیفیت را می توانید از فروشگاه چشمه نور خریداری کنید. کارشناسان ما در چشمه نور به شما در انتخاب بهترین لوستر کمک می کنند.

خرید اینترنتی لوستر چشمه نور

کلیه لوستر های چشمه نور را در مدل های مختلف میتوانید از طریق وب سایت چشمه نور سفارش دهید.

همچنین میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ  هم تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد میکنیم:

خرید لوستر آشپزخانه | لوستر آشپزخانه را از کجا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید