مطالب آموزشی

ست رنگ مبل با پرده و فرش

ست رنگ مبل با پرده و فرش

چگونه مبل راحتی خود را با فرش و پرده در دکوراسیون خانه هماهنگ کنیم؟ ست رنگ مبل با پرده و فرش چه قواعدی دارد؟ چگونه بین دیوارها و کف در طراحی داخلی تعادل ایجاد کنیم؟ تا انتهای این مطلب وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

ست رنگ مبل با پرده

  • رنگ های خنثی برای سالن.
  • پارچه های پرده با مبل مطابقت دارند.

هماهنگی رنگ مبلمان راحتی با پرده ها آشناترین دکوراسیون خانه است و هنگام تهیه خانه برای خانواده مهم است که رنگ های منسجمی داشته باشند که پرده ها، فرش ها و مبل ها را به شکلی شیک و آنهایی که تهیه می کنند ترکیب کنند. خانه و دکور خاص آن همیشه به دنبال در نظر گرفتن موارد مهمی مانند استفاده از میز مقاوم ساخته شده از استیل ضد زنگ با تعدادی گلدان رنگی پاستلی برای خلق شخصیت عالی است.

ست رنگ مبل با پرده

ست رنگ مبل با پرده

رنگ های خنثی برای سالن: نکات زیبایی شناسی زیادی وجود دارد که به انتخاب اشکال ایده آل در رنگ های خنثی تر کمک می کند که به راحتی می توان با اصلاح برخی از مبلمان برای راحتی بیشتر خانه را تزئین کرد و یکی از زیباترین مولفه هایی است که می تواند به آن شادی بخشد. سالن سالن یا اتاق نشیمن خانواده پرده هایی است که درخشندگی و زیبایی می بخشد، پرده ها اجزای مهمی هستند که خانه را زیباتر و هیجان انگیزتر می کنند و هیجان در اینجا به معنای علاقه به نشستن در این قسمت از خانه است، زیرا افراد به ندرت در موارد خاص آرامش پیدا می کنند. رنگ ها، به خصوص که شخصیت افراد بر انتخاب رنگ ها و ترکیب های مختلف آن ها تأثیر می گذارد.

ست رنگ مبل با پرده

ست رنگ مبل با پرده

پارچه های پرده با مبل ها همخوانی دارند: هنگام انتخاب پرده ها باید با مبل ها همخوانی داشته باشند، با امکان انتخاب پارچه های چاپ شده یا گلدار که می تواند در اتاق نشیمن تفاوت ایجاد کند، انتخاب پرده هایی که پارچه کتان دارند مناسب نیست. به هیچ وجه با مبل های ساتن یا فرش های روشن استفاده می شود. خز، هر نوع پارچه دارای تن رنگی مناسب است که به راحتی روانی کمک می کند و در عین حال اطمینان می دهد که پرده ها به خوبی اتاق را روشن می کنند، یعنی مانع از ورود نمی شوند. از نور، بنابراین رنگ های ترمه را می توان با سایه های مبل های خاکستری انتخاب کرد تا ظاهری ملایم تر داشته باشد یا رنگ های روشن را انتخاب کرد که رنگ های تابستانی هستند که به اتاق ها شادی می بخشند و آنها را با رنگ های مات مبل ها ترکیب می کنند. وب سایت های زیادی در زمینه هماهنگی رنگ وجود دارد که می توان آنها را جستجو کرد تا بهترین رنگ های مناسب برای راحتی خانواده را نشان دهد.

ست رنگ مبل با پرده

ست رنگ مبل با فرش

  • هماهنگی دیوارها و کف.
  • تعادل و کنتراست.
مطلب مرتبط  نحوه بازکردن لوستر

هماهنگی دیوارها و کف: باید بین اجزای اتاق ها هماهنگی وجود داشته باشد حتی اگر اتاق با سیمان سفید پوشیده شده باشد و مهم است که رنگ ها به طور مناسب انتخاب شوند تا به اصطلاح تک رنگی ایجاد نشود. در مواقعی که رنگ های روشن برای دیوارها وجود دارد بهتر است رنگ های قوی تری را در فرش ها انتخاب کنید و تا زمانی که مبل دارای رنگ های ساده و فر نشده باشد، می توان فرش های چند رنگی که تیره تر از رنگ مبل باشد. قرار داده شده.

ست رنگ مبل با پرده و فرش

ست رنگ مبل با پرده و فرش

تعادل و کنتراست: تناژهای رنگی متعادل برای انتخاب رنگ عناصر مهم هستند و این اهمیت و مفهوم دارد، اگرچه ممکن است رنگ ها نامتعادل به نظر برسند، اما می توان بدون نیاز به خرید نو گران قیمت، فرش ها را با مبل ها به طور متعادل هماهنگ کرد. فقط با تغییر چند رنگ ساده، ممکن است تأثیر مثبتی در بهبود ظاهر کلی اتاق داشته باشد و یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از تعادل رنگ‌ها، جستجوی تطابق شکل کلی اتاق است. رنگ ها، که به ایجاد یک محیط متمایز کمک می کند که در آن شخصیت صاحب خانه ظاهر شود.

ست رنگ مبل با پرده

قیمت و خرید  محصولات چشمه نور | ست رنگ مبل با پرده و فرش

دیدگاهتان را بنویسید