مطالب آموزشی

رنگ سال ۲۰۲۲

ترند شدن یک رنگ در هر سال به عنوان رنگ سال یک مسئله اتفاقی نیست. انتخاب رنگ برای هر سال طی جلسات متعددی صورت می گیرد. طی این جلسات صاحب نظران در زمینه رنگ و مد به بررسی عوامل متععد اثرگذار بر جامعه می پردازند. در نهایت مطابق و با وقایع و رویدادهای سال به انتخاب رنگ سال می پردازند. رنگ سال ۲۰۲۲ نیز مطابق با تاثیر اتفاقات متعدد طی سال اخیر انتخاب شده است. در ادامه با همراه باشید تا به بررسی رنگ انتخاب شده برای سال ۲۰۲۲ توسط شرکت پنتون و عوامل موثر بر آن باشیم.

رنگ سال

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟

همه ساله با نزدیک شدن به سال نو میلادی شرکت پنتون رنگ را اعلام می کند. این معرفی یکی از رویدادهای مورد استقبال عموم مردم دنیا است. بعد از انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲ انتظار می رود که این رنگ را پشت ویترین برندهای مختلف مد و لوازم آرایشی ببینیم. علاوه بر مد و لباس صنایعی مانند دکوراسیون داخلی و مبلمان نیز تحت تاثیر انتخاب رنگ سال هستند. در کل تمام طراحی ها بر پایه رنگ سال انجام می شود.

این رنگ جذاب و جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است. زیرا پس از شیوع همه گیری زندگی همه ما دچار تغییر شده است. حالا که از یک دوره که همگی شدیدا منزوی و دور از اجتماع بوده ایم بیرون آمده ایم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند؛ این رنگ به ما اعتماد به نفس می بخشد. همچنین روح خلاق ما را زنده خواهد کرد. تا این تغییرات را در آغوش بگیریم و دید تازه ای به زندگی داشته باشیم.

مطلب مرتبط  راز مهم خرید آباژور

دلیل انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲

در سال جدید مفاهیم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند و زندگی دیجیتالی و فیزیکی ما  روش های جدیدی در هم ادغام شده اند. در این دوره طراحی دیجیتال به ما کمک می کند تا محدودیت های دنیای واقعی را گسترش دهیم و دری رو به دنیای مجازی پویا بازکنیم. دنیایی که در آن بتوانیم امکانات رنگی جدیدی را کشف و ایجاد کنیم. با روندهای بازی، محبوبیت روز افزون متاورس و جامعه هنری رو به رشد در فضای دیجیتال  very peri  یک رنگ برای ادغام زندگی مدرن و چگونگی تجلی ترندهای رنگی دنیای دیجیتال در زندگی عادی و بالعکس را نشان خواهد داد.

رنگ سال 2022

روند انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲

انتخاب رنگ یکی از رویدادهای جذاب برای عموم افراد دنیا است. همه افراد از سر تا سر دنیا از این اتفاق استقبال می کنند. مردم منتظر اعلام رنگ سال هستند تا انتخاب های خود رابر اساس رنگ سال انجام دهند. شرکت پنتون بیش از ۲۰ سال است که با توجه به عوامل موثر بر جهان به انتخاب رنگ سال می پردازد.

هدف رنگ سال ۲۰۲۲

در واقع هدف در این فرایند انتخاب رنگی است که به خوبی منعکس کننده اتفاقات سال پیش رو باشد. متخصصان و صاحب نظران در این مجموعه به دقت اتفاقات رخ داده و ترندهای روز در دنیا را بررسی می کنند. سپس به بررسی تاثیر رنگ جدید انتخاب شده بر دنیا می پردازند. رویدادهایی مثل بیماری، جنگ، خشک سال و غیره جزء مواردی هستند که روند گزینش رنگ سال را تحت تاثیر قرار می دهند.

مطلب مرتبط  بهترین لوستر فروشی لاله زار ۱۴۰۱

رنگ برای تعریف یک فضا و محیط بسیار مفید است. روحیه و انرژی ایجاد می کند و کاملا با طراحی ها آمیخته می شود. بدون شک رنگ مهم ترین عنصر در طراحی دکوراسیون و پوشاک است. در این میانه رنگ اهمیت بیشتری دارد. زیرا چشم اندازهای دنیای مد و طراحی بر اساس رنگ سال ۲۰۲۲ تعیین می شود. رنگ سال به صورت مستقیم بر صنایعی مانند پوشاک، لوازم منزل، چاپ و گرافیک و بسته بندی اثر گذار است. شرکت پنتون در بیش از بیست سال گذشته به معرفی رنگ پرداخته است. فرایند انتخاب رنگ یک فرایند پیچیده است. انتخاب رنگ به اقتضای اتفاقاتی که در طی سال قبل سبب تغییر و تحول جهان شده است انجام می شود. بلایای طبیعی، جنگ، بیماری و عواملی از این قبیل می توانند بر فرایند انتخاب رنگ سال اثر گذار باشند. در واقع رنگی انتخاب می شود که متاثر از تمام عوامل اثرگذار بر جامعه در طی سال گذشته باشد.

رنگ سال 2022

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

مطلب مرتبط  25 مدل آباژور ایستاده برای پذیرایی 2023

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید