مطالب آموزشی

راهنمای ۷ مرحله ای خرید مبل برای خانه شما

خرید مبل

برای خرید مبل هر یک از عناصر خانه شما باید به هم متصل شده و یک کل منسجم را تشکیل دهد. این رمز موفقیت در دکوراسیون داخلی است. خوشبختانه انواع مختلفی از عناصر طراحی موجود است که نیازهای طراحی شما را برآورده می کند. از مدرن گرفته تا کلاسیک، گزینه های زیادی وجود دارد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که بروید و اقلام مناسب را تهیه کنید تا شکل مشخصی به خانه شما بدهد.

خرید مبل

درست مانند هر مبلمان دیگری، مبل راحتی نیز نقش اساسی دارد. همان طور که گفته شد ، مبل می تواند ظاهر کلی اتاق نشیمن شما را ایجاد کرده یا بشکند. این بستگی به انتخاب مجموعه مبل دارد. اگر به درستی انتخاب شده باشید، اتاق نشیمن شما می تواند به مرکز فعالیت خانه شما تبدیل شود، خواه شما یک عصر بسیار دنج را با خانواده خود سپری کنید یا با مهمانان فیلم تماشا کنید. اما خرید یک ست مبل راحتی می تواند کاری دلهره آور باشد، بنابراین در نظر گرفتن یک راهنمای خرید مبل مناسب می تواند برای شما مفید باشد.

۷ مرحله ای که هنگام خرید سرویس مبل برای اتاق نشیمن خود باید در نظر بگیرید:

  1. اندازه و شکل اتاق
  2. مبل را با توجه به دکور دیوار انتخاب کنید
  3. بهترین متریال مبل را انتخاب کنید
  4. فیت بودن و راحتی مبل را در نظر بگیرید
  5. ظریف کاری ها!
  6. بازوهای مبل را تست کنید
  7. بودجه خود را در نظر بگیرید

اندازه و شکل اتاق

اولین نکته ای که هنگام خرید مبل راحتی باید به آن توجه کنید ، توجه به اندازه و شکل اتاق شما است. با در نظر گرفتن شکل و اندازه اتاق، ناحیه ای را که قبلاً برای مبل جدید خود تعیین کرده اید اندازه بگیرید. توجه به اندازه مبل و علامت گذاری آنها روی اتاق و کف خود با نخ، نکته خوبی است که باید در نظر بگیرید. این روش به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که مبل بدون هیچ زحمتی با فضا متناسب است.

خرید مبل

خرید مبل را با توجه به دکوراسیون دیوار خانه ی خود انتخاب کنید

برای اینکه هر دکوراسیونی بی عیب و نقص به نظر برسد، به تک تک عناصر نیاز دارید تا یکدیگر را تکمیل کنند. در روزهای اخیر، مینیمالیسم و ​​دکوراسیون مدرن دست به دست هم داده اند. اگر کل دکوراسیون اتاق نشیمن شما مدرن شده است، مبل را انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون و رنگ دیوار خانه باشد. می توانید برای اتاق نشیمن مدرن خود به سراغ مبل های بژ، سفید و خاکستری بروید. اما اگر موضوع اتاق نشیمن شما سنتی است، باید بر ظرافت تمرکز کنید. اتاقهای نشیمن استاندارد دارای رنگ های گرم هستند. برخی از رایج ترین سایه ها بژ و قهوه ای با کمی تغییرات هستند.

مطلب مرتبط  تعویض کوسن مبل و روکش کاناپه آسان تر از حد تصور!

بهترین متریال را برای خرید مبل را انتخاب کنید

برای خرید مبل مبل، یکی از حقایق قابل توجهی است که باید در نظر بگیرید. پارچه راحت ترین ماده مبل است. این تنوع در رنگ ها و سبک ها به طور همزمان می دهد. پارچه ها نسبتاً ارزان هستند، اما نیاز به نگهداری مناسب دارند. به غیر از پارچه، می توانید مبل چرمی نیز خریداری کنید که سال ها دوام می آورد. مبل چرمی تعمیر و نگهداری کمی دارد و تمیز کردن آن ساده است. این معمولاً در سایه های اصلی به فروش می رسد، اما این مورد در بیشتر دکوراسیون اتاق نشیمن مناسب است. چرم نه تنها، بلکه چرم نیز یکی از اشکال مصنوعی زیبای چرم است. مبل های چرمی نسبت به مبل های چرمی نسبتاً ارزان تر هستند. اینها مقاوم در برابر آب هستند و برای تمیز کردن آنها نیازی به مراحل پیچیده ای نیست. اما در عین حال، یک مبل چرمی از دوام کمتری برخوردار است.

فیت بودن و راحتی مبل را در نظر بگیرید

قبل از خرید اینترنتی مبل، باید صحت آن را بررسی کنید. اگر کاناپه ایده آل را در نظر بگیرید مناسب نیست. صندلی ها باید برای همه اعضای خانواده شما راحت باشند. هنگام خرید مبل راحتی، باید اطمینان حاصل کنید که این صندلی در موقعیت های مختلف راحت است. توجه اصلی به تناسب باید عمق صندلی ها باشد. بسته به ارتفاع متوسط ​​اعضای خانواده، صندلی های کم عمق یا عمیق را انتخاب کنید. پشتی کاناپه باید پشت شما را به طور موثر نگه دارد و پاهایتان را روی زمین قرار دهید و زانوهای شما کمی جلوتر از کوسن صندلی پایینی قرار گیرد. و اگر از افرادی هستید که دوست دارید روی کاناپه چرت بزنید، پس روی مبل دراز کشیده و بررسی کنید که آیا به اندازه کافی برای خواب راحت است یا خیر.

مطلب مرتبط  مبلمان سلطنتی یا راحتی کدام بهتر است

ظریف کاری ها!

چه یک مبل مبل چرمی انتخاب کنید یا یک مبل پارچه ای، توجه به نازک کاری ضروری است. اگرچه فرآیند چسباندن قطعات قاب در کنار هم ممکن است فوراً مشهود نباشد، اما فروشنده یا مشخصات فنی چاپ شده باید این اطلاعات را داشته باشند. شما باید به دنبال قاب هایی باشید که با بلوک های چوبی گوشه، رولپلاک چوبی، رولپلاک چوبی دوگانه یا براکت های فلزی به هم متصل شده اند. از خرید مبل که فقط با میخ، چوب یا چسب مونتاژ شده است، استفاده نکنید، اگرچه ممکن است از آن ها برای تقویت بیشتر استفاده شود.

بازوهای مبل را تست کنید

برای خرید ست مبل راحتی باید مراقب بازوهای مبل باشید. یک مبل با یک قاب چوبی سخت که با براکت گوشه و رولپلاک مونتاژ شده است باید مبلمان با کیفیتی باشد، اما این ایده ای عالی برای آزمایش بازوهای مبل با قدرت است. همیشه از محکم بودن و محکم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

بودجه خود را در نظر بگیرید

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که بخش بزرگی از هزینه شما صرف خرید مبلمان مانند مبل می شود. اما اگر فکر می کنید فقط مبل مناسب را می توانید با بودجه زیادی خریداری کنید، این یک افسانه است. به راحتی می توانید یک مبلمان با کیفیت بالا را در یک فروشگاه خریداری کنید. فقط کافی است کمی تحقیق کنید. برای پیدا کردن مبلمان ارزان قیمت بدون به خطر انداختن کیفیت و ظاهر میز، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. یک گزینه ساده این است که آنلاین شوید و در مورد آن تحقیق مناسب انجام دهید. خرید آنلاین یکی از عالی ترین روش ها برای یافتن بهترین معاملات، پیشنهادات و تخفیف های موجود در مبلمان است. مبل شاهد آن خاطرات است که با گذشت زمان می سازید. چه مسابقه کریکت باشد و چه تمام شب با خانواده به تماشای فیلم مشغول بیدار بمانید، یک مبل راحتی راحت و شیک در کنار شما قرار دارد تا در تمام این مراحل با شما همراه باشد. در حال حاضر، این مراحل ذکر شده چند نکته ضروری است که به شما در تصمیم گیری آگاهانه هنگام خرید مبل راحتی به صورت آنلاین کمک می کند. زمان آن رسیده است که از مبل مبل قدیمی خود خداحافظی کنید و اتاق نشیمن خود را با یک مدل جدید تزئین کنید.

مطلب مرتبط  مزایا و معایب لوستر کریستالی

نتیجه و سخن پایانی

بسته به اندازه اتاق نشیمن شما، مبل های راحتی را با توجه به محل قرارگیری آنها انتخاب کنید. طرح های ایده آل مبل راحتی برای یک اتاق نشیمن کوچک، صندلی های نشیمن یا یک صندلی آرامش بخش خواهد بود ، اما اگر فضای زیادی وجود دارد، به یک مبل راحتی اتاق نشیمن نیاز دارید تا اندازه اتاق را تکمیل کند. فروشگاه مبلمان چشمه نور مجموعه ای از مبل های اتاق نشیمن را با بهترین قیمت برای شما به ارمغان می آورد. سایت ما را باز کنید و بهترین ست مبل را به خانه ببرید.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید