مطالب آموزشی

راهنمای کامل خرید لوستر آشپزخانه | ۵۰ مدل جدید با قیمت

راهنمای کامل خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

راهنمای کامل خرید لوستر آشپزخانه: طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارای جنبه های مختلفی می باشد. یکی از این جنبه ها که تاثیر زیادی در زیبایی فضا خواهد داشت، نورپردازی است. این موضوع به خصوص اهمیت زیادی در آشپزخانه دارد. امروزه لوستر،  رینگ لایت ها و نورهای مخفی برای نورپردازی آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان، لوسترها توانسته اند همچنان جایگاه خود را حفظ کنند. اما برای انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه نیاز است که به چه مواردی توجه داشته باشیم؟ در ادامه ۳ سوال مطرح می کنیم که با پاسخ دادن به آن ها می توانید بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود انجام دهید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در زمینه انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه | لوستر آویز مدرن آشپزخانه

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن

۱- ابعاد آشپزخانه شما چقدر است؟!

یکی از مهمترین نکاتی که در تهیه و خرید لوستر آشپزخانه باید مورد توجه خود قرار دهید، تناسب ابعاد آشپزخانه و اندازه لوستر است. معمولا برای آشپزخانه ها از لوستر آویز استفاده می کنند. این محصولات در شکل ها و ابعاد بسیار متنوعی به مشتریان عرضه می شوند و معمولا در بالای میز بار یا اصلی ترین بخش آشپزخانه از لوسترهای آویز چندتایی استفاده می شود. نکته مهم و طلایی در زیباتر به نظر رسیدن این لوسترها، تناسب آن ها با ابعاد آشپزخانه است. بنابراین در هنگام خرید آن ها حتما به این نکته توجه کنید.

۲- سبک طراحی آشپزخانه شما چگونه است؟

خرید لوستر آشپزخانه

آیا سبک های دکوراسیون مدرن و فانتزی را می پسندید یا اینکه دوست دارید یک حس سنتی و کلاسیک را در آشپزخانه خود تجربه کنید؟ این موضوع در انتخاب لوستر آشپزخانه اهمیت بسیار ویژه ای دارد. همانطور که می دانید، یکی از اصلی ترین اصولی که در طراحی دکوراسیون داخلی باید مورد توجه قرار گیرد، تناسب اجزای محیط با یکدیگر است. بنابراین ابتدا سبک آشپزخانه خود را بشناسید و سپس متناسب با آن، نوع لوستر را انتخاب نمایید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر روستیک چوبی | 20 مدل

۳- نورپردازی آشپزخانه شما به چه شکل است؟

لوستر یکی از ابزارهای روشنایی است که در نورپردازی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید با سایر نورپردازی های مورد استفاده در آشپزخانه هماهنگ باشد. به عنوان مثال برخی از لوسترهای آشپزخانه نور را در همه جهت ها پخش می کنند اما برخی دیگر نور را تنها در یک جهت خاص می تابانند. بنابراین بهتر است در زمان انتخاب و خرید لوستر آویز آشپزخانه، نوع نورپردازی فضا را نیز مد نظر خود قرار دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه جدید | لوستر آویز مدرن آشپزخانه

تفاوت خرید لوستر آشپزخانه اپن با آشپزخانه بسته

وقتی صحبت از انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه شما می شود، خواه آشپزخانه اوپن باشد یا آشپزخانه بسته، فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. طراحی، اندازه، نیازهای روشنایی و نیازهای تعمیر و نگهداری بسته به چیدمان آشپزخانه می تواند متفاوت باشد. درک این تمایزات به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید. بیایید تفاوت های کلیدی بین خرید لوستر برای آشپزخانه اوپن در مقابل آشپزخانه بسته را بررسی کنیم.

لوستر برای آشپزخانه باز یا اپن:

خرید لوستر آشپزخانه برای آشپزخانه باز و اوپن

خرید لوستر آشپزخانه برای آشپزخانه باز و اوپن

در آشپزخانه اوپن، جایی که محل پخت و پز از قسمت های دیگر خانه قابل مشاهده است، لوستر باید مکمل طراحی داخلی کلی باشد. باید زیبایی شناسی فضاهای اطراف را افزایش دهد و ظاهری منسجم ایجاد کند. لوستری را انتخاب کنید که با تم کلی دکوراسیون هماهنگ باشد، چه مدرن، چه روستایی یا معاصر. روی اندازه تمرکز کنید و مطمئن شوید که لوستر متناسب با ابعاد آشپزخانه و مناطق مجاور است.

باید بدون غلبه بر فضا بیانیه ای ارائه کند. از نظر نورپردازی، لوستر در آشپزخانه اوپن معمولاً به عنوان نور محیطی یا تزئینی عمل می کند، در حالی که نور کاری اغلب از طریق چراغ های فرورفته یا وسایل زیر کابینتی تامین می شود. در نهایت، از آنجایی که لوستر در آشپزخانه اوپن بیشتر در معرض دود و چربی پخت و پز است، یکی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود و ظاهر خود را حفظ کند.

مطلب مرتبط  ۵ نکته قبل از خرید مبل

لوستر برای آشپزخانه بسته:

خرید لوستر آشپزخانه برای آشپزخانه بسته

در یک آشپزخانه بسته، که در آن منطقه پخت و پز در فضای خود قرار دارد، انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه می تواند بیشتر بر روی خود آشپزخانه متمرکز شود. هنگام انتخاب لوستر، دکوراسیون و تم خاص آشپزخانه را در نظر بگیرید. اندازه آن را با توجه به ابعاد آشپزخانه و تاثیر بصری مورد نظر در فضای محدود اندازه کنید. از نظر نیازهای روشنایی، لوستر در یک آشپزخانه بسته ممکن است به عنوان منبع اصلی روشنایی عمل کند. با توجه به عدم وجود روشنایی اضافی، باید نور کافی برای پخت و پز و تهیه غذا فراهم کند. اگر لوستر در بالای محل پخت و پز نصب شود، مطمئن شوید که با گرما و تهویه مورد نیاز سازگار است.

مدل‌های لوستر برای آشپزخانه

لوستر برای آشپزخانه

لوستر برای آشپزخانه

لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه

لوستر کریستالی برای آشپزخانه

لوستر کریستالی برای آشپزخانه

لوستر بالای جزیره

لوستر بالای جزیره

 لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

لوستر مدرن آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

لوستر مولکولی آشپزخانه

لوستر مولکولی آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

خرید لوستر آشپزخانه

نتیجه

هنگام خرید یک لوستر برای آشپزخانه خود، درک تفاوت بین آشپزخانه اوپن و آشپزخانه بسته بسیار مهم است. برای یک آشپزخانه اوپن، روی زیبایی شناسی، تناسب و سهولت نگهداری تمرکز کنید. در یک آشپزخانه بسته، نیازهای کاربردی، اندازه و روشنایی را در اولویت قرار دهید. با در نظر گرفتن این تمایزات، می توانید لوستر مناسبی را انتخاب کنید که مکمل سبک آشپزخانه شما باشد و فضای کلی فضا را بهبود بخشد.

بهترین مرکز خرید لوستر آشپزخانه کجاست؟

آیا به دنبال یک مرکز خرید لوستر آشپزخانه جدید با قیمت مقرون به صرفه هستید؟ در اینصورت پیشنهاد جذابی برایتان داریم! مجموعه دکورشاپ با عرضه مستقیم و بی واسطه جدیدترین انواع لوستر آشپزخانه، خرید این محصولات را به امری بسیار لذت بخش و خاطره انگیز برای مشتریان خود تبدیل کرده است! شما می توانید این محصولات را در جشنواره های تخفیفاتی ویژه این سایت با بهترین و نازل ترین قیمت ها خریداری نمایید. همچنین در صورتی که هر سوالی در زمینه انتخاب و خرید این لوسترها دارید، می توانید با بخش پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.
همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع بهترین برندهای لوستر، از سایت فروشگاه اینترنتی دکورشاپ دیدن کنید و مطالب مفید و کاربردی را در دکورمگ مطالعه کنید. کارشناسان ما در چشمه نور به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و مشورت شما در انتخاب و خرید بهترین لوستر برای دکوراسیون داخلی شما هستند.

مطلب مرتبط  ۸ ایده روشنایی برای خانه شما
مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مولکولی

قیمت لوستر آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید