مطالب آموزشی

راهنمای نصب لوستر برنزی

راهنمای نصب لوستر برنزی

لوسترهای برنزی یکی از زیباترین انواع لوسترهای سقفی هستند و جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه می دهند. نصب لوستر برنزی در مقایسه با سایر لوسترها کمی سخت تر است چون لوسترهای برنزی وزن سنگین تری دارند. معمولاً لوسترهای برنزی از یک فلز تو پر از جنس برنز در مدل های ۶ شاخه و ۸ شاخه تولید می شوند. در بعضی از لوسترهای برنزی برای نور دهی بیشتر از کریستال استفاده می شود.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر دایکاست آلمینیوم
نصب لوستر برنزی

نصب لوستر برنزی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر آویز

مراحل نصب لوسترهای برنزی

به خاطر سنگین بودن لوسترهای برنزی و احتمال آسیب رسیدن به شاخه های این لوستر در هنگام حمل و نقل، این لوسترها به صورت قطعات جدا از هم به فروش می رسند. بعد از خرید لوسترهای برنزی می توانید به راحتی در خانه کار نصب و مونتاژ آنها را انجام دهید. در ادامه مراحل نصب لوستر سقفی برنزی را توضیح می دهیم.

  • در مرحله اول برای نصب این لوستر باید شاخه های لوستر را به پیچ های بلند موجود در کارتن نصب کنید. این کار باید به نحوی انجام شود که سیم از بین پیچ ها عبور کند. پیچ های لوستر باید تا انتها چرخانده شوند تا به خوبی سفت شوند. در صورتی که پیچ ها به درستی سفت نشوند، ممکن است بعد از نصب لوستر برنزی، شل شوند.
  • بعد از وصل کردن پیچ راکور به شاخه های لوستر، شاخه ها را به طوقه لوستر وصل کنید. در این مرحله نباید حباب لوستر را نصب کنید، حباب ها باید در مرحله آخر نصب شوند.
  • لوسترهای برنزی یک لبه خمیده به سمت داخل دارند. طوقه لوستر باید طوری قرار بگیرد که به سمت پایین باشد. همچنین یک کاسه در وسط لوستر برنزی وجود دارد و شاخه های لوستر باید طوری وصل شوند که انتهای هر شاخه به یکی از این سوراخ های روی کاسه وصل شود.

نصب لوستر برنزی با آویز کریستال

  • یک مهره نزدیک طوقه لوستر و یک مهره در ته پیچ و داخل کاسه وجود دارد. برای نصب لوستر سقفی برنز، مهره نزدیک به طوقه را تا ته سفت نکنید تا همه شاخه ها به طور کامل وصل شوند. در مرحله بعدی می توانید مهره ها را سفت کنید.
  • بعد از وصل کردن شاخه ها به طوقه و کاسه وسط لوستر، نوبت به وصل کردن نگهدارنده بالای لوستر و ستون اصلی لوستر می رسد. ستون لوستر از دو بخش تشکیل می شود که قسمت تاج آن موجب تعادل لوستر می شود و قسمت وسط آن وظیفه نگه داشتن لوستر را به عهده دارد.
  • در مرحله بعدی از نصب لوستر برنزی، باید ستون را به طوقه ای که شاخه ها به آن وصل شده، نصب کنید. در این مرحله باید پیچ وسط ستون لوستر را به داخل کاسه وسط لوستر ببریم و مهره را سفت کنیم. سپس تاج ستون لوستر را به سوراخ های باقی مانده روی طوقه وصل می کنیم.
نصب لوستر برنزی

نصب لوستر برنزی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن
مطلب مرتبط  اصول چیدمان در دکوراسیون داخلی

سئوالات متداول در مورد لوسترهای برنزی

  1. آخرین مرحله برای نصب کردن لوستر برنزی چیست؟

در مرحله آخر از نصب لوستر برنزی، بعد از وصل کردن طوقه به ستون لوستر، باید سیم برق را از میله وسط لوستر رد کنید. سپس سیم های نول و فاز لوستر را به سیم های نول و فاز سقف وصل کنید و همه سیم ها را در زیر کاسه لوستر جمع کنید.

  1. کریستال های لوسترهای برنزی چگونه به آن وصل می شوند؟

کریستال ها به وسیله یک سیم فلزی به سوراخ های موجود در پایین شاخه های لوستر وصل می شوند.

جمع بندی

یکی از نکات مورد توجه در مورد نصب لوستر برنزی این است که حباب لوستر نباید درون طوقه قرار بگیرد. حباب باید در مرحله آخر و در زیر طوقه نصب شود.

برای خرید انواع لوستر برنزی و همچنین آشنایی با روش های نصب لوسترهای سقفی، با کارشناسان ما در چشمه نور تماس بگیرید. همچنین میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید