مطالب آموزشی

راهنمای خرید لوستر smd

راهنمای خرید لوستر smd

یکی از مهم ترین موارد برای دکوراسیون جذاب، نور پردازی محل زندگی است. لوسترها از بهترین و زیباترین وسایل برای نورپردازی، محسوب می شوند. با خرید لوستر smd می توان فضایی زیبا و دلنشین در محیط خانه ایجاد کرد. لوسترهای smd یکی از انواع لوسترهای مدرن هستند و کاربرد زیادی در دکوراسیون خانه های مدرن دارند. لوسترهای اس ام دی معمولاً ساده هستند و شاخه های پر حباب ندارند. این لوسترها از چوب، شیشه و فلز تولید می شوند و افراد می توانند جنس آنها را با توجه به دکوراسیون خانه خود انتخاب کنند. با ما تا انتهای این مطلب وبلاگ چشمه نور همراه باشید.

خرید لوستر smd - لوستر دو حلقه اس ام دی

خرید لوستر smd | لوستر دو حلقه اس ام دی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور کنار سالنی و ایستاده

مزایای لوستر smd

خرید لوستر smd  به خاطر وجود لامپ های smd مزیت های زیادی دارد. لامپ های اس ام دی نوعی از لامپ های ال ای دی محسوب می شوند که فاقد بورد ثابت هستند. در حقیقت این لامپ ها متشکل از چند برد ال ای دی هستند. این لامپ ها در مقایسه با لامپ های قدیمی عمر طولانی تری دارند و نور آنها با گذشت زمان تغییر نمی کند. لوسترهای مدرن smd به خاطر بهره بردن از این تکنولوژی، کیفیت و ماندگاری زیادی دارند. در ادامه این مقاله سایر مشخصات این لوستر را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • قابلیت تنظیم ارتفاع: یکی از مزیت های خرید لوستر اس ام دی، قابلیت تنظیم ارتفاع این لوستر است. با استفاده از یک ریموت می توانید به راحتی ارتفاع این لوستر را تغییر دهید. به این ترتیب نور کافی در فضای اطراف وجود دارد و به لامپ های اضافه نیازی نیست.
  • وجود دیمر و قابلیت تنظیم نور: دیمر نوعی وسیله است که در مسیر فاز قرار می گیرد و با وجود آن می توان ولتاژ برق را تنظیم کرد. دیمر به صورت نا محسوس در مدار گذاشته می شود و با استفاده از آن می توان نور لوستر را تنظیم کرد. در حقیقت دیمر یه صورت یک کلید تک پل به روی این لوستر قابل نصب است و با تنظیم آن، شدت نور هم کم و زیاد می شود.
مطلب مرتبط  ۱۰ نکته کلیدی در خرید لوستر!

مهم ترین مزیت خرید لوستر smd، وجود دیمر است؛ چون دیمر نقش مهمی در صرفه جویی انرژی دارد. در لوسترهای قدیمی امکان تنظیم نور وجود نداشت. ولی لوسترهای مدرن این امکان را به شما می دهند که در طول روز نور را به شکل دلخواه تنظیم کنید.

  • سینک شدن به یک کنترل: لوستر مدرن smd در حقیقت نوعی چراغ هوشمند است که با استفاده از یک ریموت می توان آن را تنظیم کرد. امکانات این لوسترها خیلی از لوسترهای سنتی بیشتر است. با استفاده از یک ریموت می توانید لوستر را روشن و خاموش کنید و همچنین یک طیف رنگی تنظیم کنید. علاوه بر این می توانید همه لوسترهای اس ام دی خانه را با یکدیگر سینک کنید و از یک کنترل برای تنظیم نور استفاده کنید.

 

خرید لوستر smd - لوستر اس ام دی

خرید لوستر smd | لوستر اس ام دی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر دایکاست آلمینیوم

سوالات متداول در مورد لوستر smd

  1. نور پرداری لامپ های اس ام دی چگونه است؟

با خرید لوستر smd می توان بهترین نوردهی را در فضا ایجاد کرد. لامپ های smd زاویه نور ۱۲۰ درجه دارند و درنتیجه فضای بیشتری را نوردهی می کنند.

  1. لوسترهای اس ام دی دارای چه نوع طیف های رنگی هستند؟

با خرید لوستر اس ام دی می توان از سه طیف رنگی آفتابی، مهتابی و صدفی بهره برد.

جمع بندی

لوسترهای smd در مدل های مختلفی از جمله رینگی موجود هستند. قیمت لوستر smd مدل رینگی به تعداد طبقات آن بستگی دارد و لوسترهای دو طبقه قیمت بالاتری دارند.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر حصیری

با مراجعه به فروشگاه چشمه نور می توانید انواع لوسترهای با کیفیت smd را مشاهده کنید. برای خرید لوستر smd در فروشگاه چشمه نور، می توانید با کارشناسان این فروشگاه تماس بگیرید.

همچنین میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ  هم تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد میکنیم:

خرید لوستر آشپزخانه | لوستر آشپزخانه را از کجا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید