مطالب آموزشی

راهنمای خرید لوستر چوبی

خرید لوستر چوبی: لوسترهای چوبی به خاطر داشتن تنوع زیاد، یکی از پرطرفدارترین انواع لوسترهای موجود در بازار هستند. در لوسترهای چوبی مدرن امکان استفاده از لامپ های مختلف کم مصرف ال ایی دی وجود دارد. لوسترهای چوبی هیچ محدودیتی در خرید ایجاد نمی کنند؛ چون برای سلیقه های مختلف از مینیمال تا کلاسیک وجود دارند. این لوسترها در مکان های مختلف خانه از جمله سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و راهرو قابل هستفاده هستند.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر آویز
خرید لوستر چوبی با حباب شیشه ای

خرید لوستر چوبی با حباب شیشه ای

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور رو میزی

نکات مهم برای انتخاب لوسترهای چوبی

در هنگام خرید لوستر چوبی باید به نکات زیادی توجه کرد و لوستری انتخاب کرد که از هر نظر با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. این لوسترها در مدل های سقفی، شاخه ای و آویز موجود هستند.  در ادامه این مقاله کارشناسان ما در چشمه نور، نکات کلیدی در مورد انتخاب لوسترهای چوبی را توضیح می دهند.

  • جنس و کیفیت چوب لوستر: لوسترهای چوبی با چوب های مختلفی تولید می شوند ولی یکی از با کیفیت ترین چوب ها برای ساخت لوسترهای چوبی، چوب روس است. چوب روس بسیار خوش تراش است و همچنین استحکام زیادی دارد و حشرات به هیچ عنوان به این چوب نفوذ نمی کنند. قیمت لوسترهای چوبی که از جنس چوب روس ساخته می شوند بیشتر از سایر لوسترها است. لوسترهای چوب روس در تمام شرایط آب و هوایی حتی شرجی و مرطوب قابل استفاده هستند.
  • مدل لوستر: این لوسترها در مدل های مختلفی از جمله لوسترهای چوبی مدرن تا کلاسیک، سنتی و فانتزی طراحی می شوند. در انتخاب مدل لوستر باید به دکوراسیون و سایر وسایل خانه توجه داشته باشید. لوستر چوبی روستیک یکی از انواع لوسترهای چوبی است که از چوب طبیعی ساخته می شود.
  • رنگ لوستر: لوسترهایی که از جنس چوب هستند بیشتر در رنگ های قهوه ای تیره، فندقی، گردویی و سفید تولید می شوند.
  • نور پردازی لوستر: از دیگر نکات مهم در هنگام خرید لوستر چوبی، توجه به میزان نورپردازی آن است. مناسب ترین نوع نورپردازی، نور پردازی به طرف پایین است؛ چون نور بیشتری به محیط می دهد.
  • اندازه لوستر: اندازه لوستر یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب آن است. به عنوان مثال لوسترهای بلند و ریسه ای بیشتر برای خانه هایی مناسب است که سقف بلندی دارند. این لوسترها سقف های کوتاه را کوتاه تر از چیزی که هست، نشان می دهند.
مطلب مرتبط  مبل مصری
مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر دایکاست آلمینیوم

سئوالات متداول در مورد لوسترهای چوبی

  1. آیا لوسترهای چوبی ام دی اف کیفیت خوبی دارند؟

خیر. مقاومت لوسترهای ام دی اف در برابر رطوبت خیلی کم است و زود شکل اصلی خود را از دست می دهند.

  1. لوسترهای روستیک چه ویژگی هایی دارند؟

لوسترهای چوبی روستیک خیلی ساده هستند و به راحتی نصب می شوند. این لوسترها کاملاً طبیعی هستند و به محیط زیست آسیب وارد نمی کنند.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر سبک روستیک

جمع بندی

مناسب ترین لامپ، برای لوسترهای چوبی مدرن و سایر لوسترهای چوبی، لامپ های کم مصرف هستند. استفاده از لامپ های پرمصرف و منسوخ شده موجب خراب شدن سرپیچ این لوسترها می شود. بهترین لامپ برای لوسترهایی که از جنس چوب هستند، لامپ های کم مصرف الی ای دی و اس امی دی هستند. این لامپ ها مصرف کمی دارند و حرارت آنها باعث به وجود آمدن مشکل در لوستر نمی شود.

برای اطلاع از قیمت لوسترهای چوبی و همچنین خرید انواع با کیفیت این لوسترها می توانید با کارشناسان ما در چشمه نور تماس بگیرید.

میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

خواندن این مطلب را هم به شمت پیشنهاد میکنیم:

خرید لوستر آشپزخانه | لوستر آشپزخانه را از کجا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید