مطالب آموزشی

راهنمای انتخاب و خرید لوستر دیواری مدرن ۲۰۲۴

راهنمای انتخاب و خرید لوستر دیواری مدرن

لوستر دیواری مدرن یا چراغ دیوارکوب مدرن یکی از جدیدترین مفاهیم دنیای دکوراسیون است که تنها افراد باسلیقه از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دکوراسیون مدرن منزل خود اهمیت می‌دهید، به هیچ‌وجه نباید از اهمیت انتخاب لوستر دیواری مدرن غافل شوید. این لوسترها در بخش‌های مختلف خانه نصب می‌شوند و بهترین تصویر را از منزل شما می‌سازند. برای اینکه بیشتر با ویژگی‌های لوستر دیواری مدرن آشنا شوید و تمام نکات خرید این محصول را بدانید، این مقاله وبلاگ چشمه نور را تا انتها مطالعه کنید.

چراغ دیواری چشمه نور کد ۲۳۳۲/۱BK کروم مشکی

دیوارکوب دو شعله چشمه نور کد P2328/2 طوسی

چراغ دیواری چشمه نور کد A1233/2-WT&BK سفید

لوستر دیواری

از زمان‌های دور، آدم‌ها تمایل داشتند که منزل‌های بزرگ را به هر روشی که شده روشن نگه دارند. لوسترها انتخاب خوبی بودند، اما فقط می‌توانستند محیط‌های اصلی را روشن کنند و مکان‌هایی مانند راهروها، بالکن‌ها و یا حیاط‌ها از نور لوستر محروم می‌ماندند. به همین دلیل مفهومی به نام لوستر دیواری خلق شد. با وجود اینکه امروز این نوع از لوسترها را متعلق به قرن بیست و یکم می‌دانیم، اما در واقع اولین لوسترهای دیواری قدمتی هزاران ساله دارند! مشعل‌هایی که در زمان روم باستان و یا قرون وسطی، برای روشن کردن راهروهای سنگی استفاده می‌شدند در واقع همان لوسترهایی بودند که امروزه بر روی دیوارها نصب می‌کنیم. کاربرد این لوسترها نیز روشن کردن راهروها، به رخ کشیدن دیوار و یا دکور آن و یا حتی روشن کردن بالکن و حیاط است.

خرید لوستر دیواری مدرن

کاربرد لوستر دیواری مدرن

لوستر دیواری مدرن یک پس‌زمینه دکوراتیو است که برای تزئین دیوارهای داخلی فضاهای مسکونی یا تجاری استفاده می‌شود. این نوع از لوسترها به دلیل ظاهر زیبا، استایل مدرن و امکان چیدمان آنها بر روی دیوارها، جایگزین خوبی برای لوسترهای سقفی معمولی محسوب می‌شوند.

کاربردهای لوستر دیواری مدرن شامل موارد زیر می‌باشد:

  • تزیین دیوارها: لوسترهای دیواری مدرن به عنوان یک عنصر تزئینی مهم برای دیوارهای اتاق‌ها، سالن‌ها، پذیرایی‌ها و حتی پله‌ها استفاده می‌شوند. طراحی‌های مدرن این لوسترها باعث جذابیت بیشتر فضا می‌شود.
  • روشنایی فضا: علاوه بر ایفای نقش زیبایی، لوسترهای دیواری مدرن نیز می‌توانند به عنوان یک منبع نور مهم برای فضا عمل کنند. با نصب چندین لوستر دیواری در یک فضا، می‌توانید نور کافی را فراهم کنید و همچنین از طراحی زیبای آن لذت ببرید.
  • ارائه امکانات جایگزین: برخی از افراد از لوسترهای سقفی سنتی خسته شده‌اند یا به دلایل فنی ممکن است نتوانند از آنها استفاده کنند. لوسترهای دیواری مدرن یک جایگزین مناسب برای این افراد هستند که هم ظاهری جذاب دارند و هم از نظر نورپردازی موثر هستند.
  • فضای کم‌جا: در فضاهایی که فضای کمی برای لوسترهای سقفی معمولی وجود دارد، لوسترهای دیواری مدرن یک گزینه مناسب هستند. آنها به طور موثری به دیوارها نصب می‌شوند و همچنین از فضای بیشتری برخوردارند.
  • استفاده در فضاهای خاص: برخی از فضاها نیاز به طراحی‌های خاص و منحصر به فرد دارند. لوسترهای دیواری مدرن اغلب از مواد متنوعی ساخته می‌شوند و می‌توانند با توجه به نیازهای خاص محیط، شکل و سایز مورد نظر را داشته باشند.
مطلب مرتبط  معرفی 20 مدل لوستر آشپزخانه ارزان | زیبا و کاربردی

به طور کلی، لوسترهای دیواری مدرن با ترکیب ظاهر زیبا و کاربردیت نورپردازی، یک انتخاب عالی برای تزیین و روشنایی فضاهای مختلف می‌باشند.

مکان‌های مناسب لوستر دیواری مدرن

همان‌طور که بالاتر گفتیم، شما می‌توانید از لوستر دیواری مدرن برای روشن نگه داشتن مکان‌هایی مانند راهروهای خانه، بالکن‌ها و یا حیاط استفاده کنید. بهره‌مندی از استعدادهای این لوسترهای برای مکان‌هایی نظیر سرویس بهداشتی نیز ممکن است. اگر قصد دارید از چند لوستر دیواری مدرن استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل حد فاصله‌ی ۱۵ متری را میان آن‌ها رعایت کنید تا دچار انباشت نور در محیط نشوید. ناگفته نماند که همچنان بهترین مکان استفاده از لوستر دیواری مدرن، در ورودی خانه‌ها است. استفاده از این لوسترها در ورودی خانه، باعث ایجاد حس صمیمیت و شادی در مهمانان می‌شود.

لوستر دیواری مدرن پذیرایی

لوستر دیواری مدرن پذیرایی

انواع لوستر دیواری برای دکوراسیون شما

لوستر دیواری یا چراغ دیوارکوب یکی از تزئینات مهم و وسایل روشنایی کاربردی در دکوراسیون داخلی محسوب میشود. در زیر به چند نوع مدل لوستر دیواری رایج و محبوب اشاره میکنیم:

  • لوستر دیواری مولکولی: این نوع لوستر دیواری به شکل مولکول‌های شیمیایی یا ساختارهای مشابه آن طراحی شده است که با قرار دادن چندین منبع نور در نقاط مختلف، یک تصویر جذاب و منحصر به فرد را ایجاد می‌کند.
  • لوستر دیواری برنزی: این نوع لوستر دیواری از جنس برنز یا فلزات مشابه ساخته شده است و با طراحی‌های کلاسیک یا مدرن، یک لمس شیک و زیبا به دیوار می‌بخشد.
  • لوستر دیواری چوبی: این نوع لوستر دیواری از جنس چوب ساخته شده است و با ظاهر گرم و طبیعی خود، به دیوار یک حس دلپذیر و طبیعت نزدیک می‌دهد.
  • لوستر دیواری فلزی: این نوع لوستر دیواری از جنس فلزات مانند آهن، استیل یا آلومینیوم تولید می‌شود که با ظاهری مدرن و صنعتی، به دیوار ارزش افزوده می‌دهد.
  • لوستر دیواری آلومینیومی: این نوع لوستر دیواری از آلومینیوم ساخته شده است و با وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی، یک گزینه عالی برای استفاده در محیط‌های با رطوبت مانند حمام‌ها یا فضاهای بیرونی است.
  • لوستر دیواری کریستالی: این نوع لوستر دیواری با استفاده از الماس‌ها یا کریستال‌های زیبا ساخته شده است که با بازتاب نور، یک آب‌نما روشنایی و لطیف را در فضا ایجاد می‌کند.
مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر اتاق خواب

این تنوع در انواع لوسترهای دیواری، امکان انتخاب بهترین گزینه براساس سلیقه و نیازهای شخصی را برای هر فضای داخلی فراهم می‌کند.

نکاتی برای انتخاب لوستر دیواری مدرن

لوستر دیواری مدرن

با در نظر گرفتن نکاتی که در اینجا برای شما بررسی می‌کنیم، می‌توانید خریدی سودمندتر برای خود رقم بزنید:

  • اندازه: در صورتی که قصد دارید محیط کوچکی را روشن کنید، باید لوستر دیواری مدرنی را انتخاب کنید که فضای کوچکی را روشن می‌کند. در صورتی که از لوسترهای بزرگ در چنین محیط‌های استفاده کنید، تجمع نوری آن‌قدر زیاد می‌شود که چشم را می‌زند. همچنین برای محیط‌های بزرگ‌تر نظیر راهروهایی که گنجایش بیشتر از پنج نفر را دارند، می‌توانید از لوستر دیواری مدرن بزرگ استفاده کنید.
  • طرح: حدود ۹۰ درصد لوسترهای دیواری مدرن از متریال آلومینیوم هستند، پس شما دغدغه‌ای از جهت متریال تولیدی نخواهید داشت. در نتیجه خوب است که تمرکز خود را بر روی طرح لوستر دیواری مدرن قرار دهید. قبل از خرید لوسترهای دیواری نگاهی به دکوراسیون منزل خود داشته باشید تا بتوانید لوستری را انتخاب کنید که بیشترین همگونی را با منزل شما دارد.
  • قدرت نوری: بیشتر لوسترهای دیواری مدرن قابلیت پخش نور تا حدود ۲۵ متر را دارند، با این حال شما باید از عدد دقیق قدرت نوری هر لوستر آگاه شوید. آگاهی از میزان قدرت نور به شما کمک می‌کند بهترین لوستر را برای مکان موردنظر انتخاب کنید.
  • خرید: امروزه با خرید اینترنتی، دسترسی بیشتری به محصولات متنوع خواهید داشت، به‌خصوص اگر در کلان‌شهرها زندگی نمی‌کنید. دکورشاپ با افتخار اعلام می‌کند که بزرگترین انبار لوستر دیواری مدرن برند چشمه نور را برای خریداران جمع‌آوری کرده است. ما محصولات خود را از برترین تولیدکنندگان ایرانی، ایتالیایی و کره‌ای تأمین می‌کنیم و آن‌ها در قالب بهترین خدمات به شما عرضه می‌کنیم. شما از طریق باز کردن این لینک، می‌توانید نگاهی به جدیدترین محصولات دکورشاپ در حوزه لوستر دیواری مدرن داشته باشید.
مطلب مرتبط  نگهداری از تجهیزات نور پردازی خانه
لوستر سقفی چشمه نور کد L6373-WT

چراغ تزئینی چشمه نور کد CH254204 مشکی (مهتابی)

چراغ دیواری چشمه نور کد CH254402 مشکی (آفتابی)

چراغ دیواری چشمه نور کد CH252002 مشکی (آفتابی)

سؤالات متداول

لوسترهای دیواری مدرن چه کاربردی دارن؟

شما می‌توانید از این لوسترها برای تکمیل دکوراسیون دیواری و یا روشن کردن محیط‌هایی که از استعداد نوری لوسترهای اصلی محروم‌اند استفاده کنید.

از کجا لوستر دیواری بخرم؟

خرید انواع لوستر دیواری مدرن از بهترین تولیدکنندگان جهان، از طریق سایت دکورشاپ برای شما ممکن شده است.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید