مطالب آموزشی

راهنمای خرید لوستر تک شاخه

راهنمای خرید لوستر تک شاخه مدرن

معرفی مدل های لوستر تک شاخه

خرید لوستر تک شاخه: لوسترها از اجزای مهم دکوراسیون داخلی محسوب میشوند. با بکار بردن انواع لوستر در اتاق ها یا پذیرایی می توان بر زیبایی دکوراسیون داخلی افزود. در صورتی که شما نیز قصد خرید لوستر برای منزل خود دارید، با مجموعه چشمه نور همراه باشید. در این محتوا به معرفی یکی از انواع لوستر ها یعنی لوستر تک شاخه خواهیم پرداخت. به هنگام خرید لوستر بدون شک اولین انتخاب شما لوستر های بزرگ تر است. ولی بهتر است بدانید مدل های مختلف لوستر دارای کاربرد های متفاوتی میباشد.

لوستر های تک شاخه را می توانید در اتاق ها، راهروها، ایوان و تراس آویزان کنید. در ادامه با معرفی مدل های مختلف لوستر تک شاخه و بررسی ویژگی های آن ها جامع ترین راهنمای خرید لوستر تک شاخه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. در ادامه با وبلاک چشمه نور همراه باشید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر آویز

لوستر تک شاخه برنزی

یکی از محبوب ترین مدل های لوستر تک شاخه میان کاربران، لوستر برنزی تک شاخه میباشد. امروزه لوستر برنزی نسبت به سایر مدل ها فروش بیشتری در بازار دارد. استفاده از این مدل در دکوراسیون داخلی موجب شیک و لوکس به نظر رسیدن خانه شما خواهد شد. در صورتی که طرفدار سبک سلطنتی و کلاسیک دکوراسیون داخلی هستید، این مدل به شما عزیزان توصیه میشود. در ضمن لوستر های برنزی ماندگاری و دوام بیشتر با توجه به جنس آنها نسبت به سایر مدل ها دارند. در فروشگاه اینترنتی چشمه نور می توانید نمونه هایی از لوستر های برنزی تک شاخه را مشاهده کنید.

خرید لوستر تک شاخه

خرید لوستر تک شاخه

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن
مطلب مرتبط  آشنایی با انواع میز تلفن

لوستر تک شاخه کریستال

یکی دیگر از مدل های لوستر، لوستر کریستال تک شاخه ای است. همانطور که از نام آن مشخص است اجزای اصلی این مدل از لوستر ها کریستار و بلور است. لوستر کریستالی دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک است. در صورتی که فضایی مجلل و زیبا میخواهید این مدل برای شما عزیزان بهترین گزینه است. لوستر تک شاخه کریستالی با توجه متریال بکار برده شده در ساختار آن دارای روشنایی بیشتری نسبت به سایر مدل ها می باشد. لوستر کریستال تک شاخه ای گزینه مناسبی برای اتاق ها می باشد.

خرید لوستر تک شاخه مدرن

خرید لوستر تک شاخه مدرن | چراغ آویز مدرن چشمه نور کد A1335/1-BK

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور ایستاده و کنار سالنی

لوستر تک شاخه مدرن

یکی دیگر از لوستر های تک شاخه که طرفداران بسیاری دارد، لوستر مدرن است. لوستر های مدرن تک شاخه ای از طراحی ظاهری مینیمال برخوردار بوده و برای سبک دکوراسیون های مدرن و مینیمال مناسب میباشد. به طور معمول این مدل لوستر ها دارای طراحی ظاهری ساده با رنگ های خنثی هستند. از این رو این مدل ها مطابق سلیقه بیشتر افراد می باشد. این مدل بیشتر برای آشپزخانه و راهرو مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید لوستر تک شاخه

خرید لوستر تک شاخه

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر دایکاست آلمینیوم

قیمت و خرید لوستر تک شاخه           

حال که با مدل ها و ویژگی های لوستر لوستر تک شاخه آشنا شده اید، مهمترین موارد قابل بحث قیمت لوستر و مرکز خرید لوستر تک شاخه  است. قیمت لوستر تک شاخه بسته به متریال به کار رفته در تولید آن، ابعاد و همچنین مدل آن متفاوت میباشد. مدل های مختلفی از لوستر های تک شاخه ای در بازار هستند که می توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. در صورتی که به دنبال محصولی با کیفیت، کارایی بالا و قیمت مناسب هستید، نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی چشمه نور کنید. همچنین میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

مطلب مرتبط  آموزش نصب لوستر سنگین در سقف کاذب | 9 نکته

 

 

دیدگاهتان را بنویسید