مطالب آموزشی

راهنمای خرید لوستر برای منزل ۱۴۰۲

راهنمای خرید لوستر برای منزل 1402

لوسترها نقش مهمی در نورپردازی و دکوراسیون محیط دارند. در هنگام خرید لوستر برای منزل باید به نکاتی همچون جنس، مدل، سبک و فضایی که لوستر در آن نصب می شود، توجه کرد. انتخاب لوستر برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و  آشپزخانه باید متناسب با طراحی دکوراسیون و چیدمان منزل باشد. تا انتهای این مقاله از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید تا با مهم ترین نکات برای خرید لوستر آشنا شوید.

خرید لوستر برای منزل

خرید لوستر برای منزل

انتخاب لوستر مناسب

انتخاب و خرید لوستر برای منزل، نیاز به توجه و دقت بالایی دارد. لوستری که برای سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن انتخاب می شود، به هیچ وجه برای اتاق خواب مناسب نیست. لوستر باید با توجه به متراژ اتاق و ارتفاع سقف انتخاب شود. به عنوان مثال لوسترهای سقفی برای فضاهایی با سقف کوتاه بهترین انتخاب هستند در صورتی که لوسترهای شلوغ و آویز مناسب سقف های کوتاه نیستند.  در ادامه نکات کاربردی در مورد انتخاب لوستر مناسب را مورد بررسی قرار می دهیم.

خواندن این مطلب را پیشنهاد میکنیم: قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲+ ۲۰ مدل لوستر آشپزخانه

در نظر گرفتن سبک دکوراسیون

قبل از خرید لوستر برای منزل، باید با انواع سبک های دکوراسیون آشنایی داشته باشید و لوستری متناسب با دکوراسیون خانه خود بخرید. برای سبک های مختلف دکوراسیون از جمله کلاسیک، مدرن، سنتی، مینیمال و روستیک مدل های مختلفی از لوستر وجود دارد. لوسترها باید با توجه به طراحی و دکوراسیون فضای خانه انتخاب شوند و با محیط همخوانی داشته باشند.

خرید لوستر برای منزل

لوستر مولکولی برای اتاق غذاخوری

در نظر گرفتن رنگ لوستر

هنگام خرید لوستر برای منزل، باید رنگی انتخاب کنیم که به خوبی با همه رنگ ها ست شود. با توجه به این که لوستر از وسایلی نیست که مدام تعویض شود، انتخاب لوستری که با همه طیف های رنگی هماهنگ باشد، اهمیت زیادی دارد.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر کریستالی کلاسیک 1402

توجه به متریال لوستر

خرید لوستر برای منزل

خرید لوستر برای خانه

یکی درگیر از نکات مهم در خرید لوستر برای منزل، در نظر گرفتن متریالی است که لوستر از آن ساخته می شود. لوستر ها در جنس های مختلفی مانند کریستال، برنز، چوب و فلز برای اتاق خواب یا اتاق پذیرایی تولید می شوند. برای داشتن دکوراسیونی بی نظیر، سایر وسایل خانه شما باید هماهنگی لازم با جنس لوستر را داشته باشد.

نگهداری و  نصب لوسترها

لوسترها باید علاوه بر نصب راحت، به سادگی قابل نظافت باشند. بعد از گذشتن مدتی از نصب لوستر، گرد و غبار زیادی روی آنها می نشیند. هر اندازه ساختار لوستر ساده تر باشد، تمیز کردن آن به مراتب راحت تر است. پس هنگام خرید لوستر برای منزل تمیز کردن آن را هم در نظر بگیرید.

خواندن این مطلب را پیشنهاد میکنیم: راهنمای خرید چراغ ریلی به همراه کاربرد و انواع چراغ ریلی ۲۰۲۳

بهترین مدل لوستر برای اتاق پذیرایی

انتخاب و خرید لوستر برای دکوراسیون خانه

انتخاب و خرید لوستر برای دکوراسیون خانه

همان طور که اشاره شد، لوسترها انواع مختلفی دارند و برای خرید لوستر برای منزل باید سبک و دکوراسیون را در نظر گرفت. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین لوسترها برای اتاق پذیرایی می پردازیم.

لوستر اتاق پذیرایی

  • لوستر کریستالی
  • بوستر برنزی
  • لوستر طرح لاله
  • لوستر کلاهک دار
خرید اینترنتی لوستر و محصولات چشمه نور

خرید اینترنتی لوستر و محصولات چشمه نور

جمع بندی

در هنگام خرید لوستر برای منزل، به تعداد لامپ های آن توجه داشته باشید. اگر جنبه دکوری بودن لوستر بیشتر از نورپردازی آن برای شما اهمیت دارد، لوستری با لامپ های کم انتخاب کنید. ولی اگر نور زیاد می خواهید، تعداد لامپ های لوستر باید بیشتر باشد.

مطلب مرتبط  چراغ های LED

برای خرید لوستر برای منزل و اطلاع از قیمت انواع لوستر، به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید.

سوالات متداول در مورد خرید انواع لوستر برای خانه

بهترین لوستر برای نورپردازی میز نهار خوری یا جزیره آشپزخانه چه لوستری است؟

لوسترهای خطی یکی از بهترین انتخاب ها برای بالای میز نهار خوری هستند.

چه رنگ لامپی برای لوستر خانه مناسب است؟

بهترین نور برای لوستر، ترکیبی از لامپ های آفتابی و مهتابی است.

دیدگاهتان را بنویسید