مطالب آموزشی

راهنمای خرید آباژور ایستاده کنار سالنی – بررسی کامل انواع و کاربردها

راهنمای خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

خرید آباژور ایستاده کنار سالنی با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از مجموعه چشمه نور امکان پذیر است. شما میتوانید انواع آباژور ایستاده کنار سالنی را از این مجموعه در کمترین زمان خریداری کنید. منتهی برای اینکه بتوانید انتخابی مطمئن و مطابق با بودجه شخصی تان را تجربه کنید،‌ بهتر است که یک سری نکات مهم را در زمان خرید بدانید. برای مثال به هماهنگی میان ابعاد آباژور و پذیرایی توجه کنید. البته این تمام ماجرا نیست. برای آشنایی بیشتر پیرامون این موضوع و شناخت انواع و کاربردهای این ابزار دکوراتیو، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

خرید اینترنتی لوستر و محصولات چشمه نور

خرید اینترنتی لوستر و محصولات چشمه نور

 انواع آباژور ایستاده کنار سالنی

ممکن است که در زمان خرید آباژور ایستاده کنار سالنی،‌ با انواع محصولات روبرو شوید. آنها از نظر جنس،‌ سبک،‌ طرح و ابعاد با یکدیگر فرق دارند؛ اما به صورت کلی این آباژورهای به دسته های زیر تقسیم می شوند:‌

  1. آباژورهای کلاسیک: این آباژورها دارای پایه‌هایی از جنس چوب، فلز و شیشه هستند. همچنین برخی از آباژورهای کلاسیک دارای صفحات شیشه‌ای هستند. اسن صفحات به افزایش ظرافت و زیبایی آنها کمک زیادی میکند.
  2. آباژورهای شیشه‌ای: آباژورهای شیشه‌ای دارای پایه‌هایی از جنس شیشه هستند. معمولا جنس شیشه نیز از نوع منبسط یا مات است. خرید این آباژور ایستاده کنار سالنی برای خانه هایی با سبک مدرن پیشنهاد می شود.
  3. آباژورهای مدرن: آباژورهای مدرن از موادی مانند فلز، پلاستیک وسرامیک ساخته می‌شوند و طراحی شیک و جذابی دارند. این آباژورها از طراحی مدرن و ساده ای برخوردار هستند.
  4. آباژورهای چوبی: همانطور که از نامش پیداست این آباژور دارای پایه‌هایی از جنس چوب است. معمولا برای تهیه آن از چوب‌هایی مانند درخت بلوط، درخت بادام و درخت گردو استفاده میشود. خرید آباژور ایستاده سالنی با پایه چوبی برای خانه هایی با سبک روستیک پیشنهاد می شود.
  5. آباژورهای فانتزی: آباژورهای فانتزی معمولا دارای طرح‌های خاصی هستند که از جمله طرح‌های هنری یا اسپرت هستند. خرید آباژور ایستاده کنار سالنی فانتزی را برای فضای داخلی با سبک مدرن توصیه می کنیم.
خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

خواند این مطلب را پیشنهاد میکنیم:

۳۰ مدل سبک مینیمال در دکوراسیون خانه و محل کار

مطلب مرتبط  خودتان لوستر بسازید

کاربرد آباژور ایستاده کنار سالنی چیست

کاربرد آباژور ایستاده کنار سالنی برای انواع فضاهای داخلی، وسیع است. در واقع از این ابزار دکوراتیو یکی از روش‌های معمول برای روشنایی دادن به سالن‌ها و فضاهای بزرگ است. این آباژورها به صورت ایستاده در گوشه ای سالن پذیرایی قرار می گیرد و از چندین لامپ برای روشنایی استفاده می‌کنند.

خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

این ابزار جهت روشنایی سالن‌های بزرگ مانند سالن‌های همایش، کنفرانس، تئاتر، سینما و سالن‌های ورزشی کارایی زیادی دارد. کاربرد آباژور ایستاده کنار سالنی در فضاهای تجاری مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز خرید نیز گسترده است و به خوبی میتواند روشنایی این مراکز را فراهم آورد. لازم به ذکر است که این محصول علاوه بر روشنایی بخشیدن به فضاهای بزرگ،‌ در افزایش زیبایی فضای داخلی نیز سهم بزرگی را ایفا می کند.

مهم ترین نکات در زمان خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

آباژور ایستاده مدرن

خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

آباژور ایستاده پایه چوبی

در خرید آباژور ایستاده کنار سالنی، باید موارد مهمی مانند نوع و شکل آباژور و همچنین میزان روشنایی آباژور را هم در نظر بگیرید و سراغ گزینه هایی با توان بالا و روشنایی قوی بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه موارد ذکر شده در زیر توجه کنید:

  • اندازه آباژور: قبل از خرید آباژور ایستاده کنار سالنی باید به ابعاد فضایی سالن توجه کنید و دقت کنید که آباژور باید به اندازه کافی بزرگ و قوی باشد تا بتواند مناسب برای روشنایی فضای سالن باشد.
  • مواد ساخت آباژور: مواد ساخت آباژور باید از جنس‌های با کیفیت و مقاوم باشد تا در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت، گرد و خاک و … مقاومت کند. بنابراین در زمان خرید حتما درباره کیفیت آباژور اطمینان حاصل کنید
  • قیمت آباژور: قیمت یک آباژور می‌تواند متفاوت باشد و بر اساس نوع، جنس و کیفیت ساخت و… قیمت گذاری می شود. در زمان خرید آباژور ایستده کنار سالنی باید به قیمت آن توجه کرد و با توجه به بودجه خود، آباژور مناسب را خرید را انجام داد.
  • برند آباژور: انتخاب آباژور از برندهای معتبر و شاخص می‌تواند مطمئن‌تر نسبت به سایر گزینه ها باشد. برندهای معتبر خدمات پس از فروش و گارانتی های اصل را ارئه میدهند.
خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

سوالات متداول | خرید آباژور ایستاده کنار سالنی

مهمترین انواع آباژور ایستاده کنار سالنی کدامند؟

از مهمترین انواع این محصول میتوان به آباژور مدرن،‌ کلاسیک، فانتزی،‌ چوبی و شیشه ای اشاره کرد

مطلب مرتبط  معرفی انواع لوستر مربعی | 25 مدل جدید 2023

نکات مهم در زمان خرید آباژور کنار سالنی چیست؟

طرح،‌ اندازه،‌ شکل،‌ جنس، قیمت، سبک و برند تولید کننده از مهمترین نکات در زمان خرید آباژور کنار سالنی است.

دیدگاهتان را بنویسید