مطالب آموزشی

راهنمای جامع خرید لوستر مدرن ۱۴۰۱

خرید لوستر مدرن

خرید لوستر مدرن

لوستر در انواع سبک و مدل های مختلف در بازار وجود دارد. در صورتی که اهل مد و دکوراسیون مدرن باشید، بدون ترید سمت خرید لوستر مدرن خواهید رفت. خرید لوستر مدرن برای خانه هایی که معماری و دکوراسیون داخلی آن ها از سبک مدرن پیروی میکنند، توصیه میشود. خوشبختانه در بازار ایران می توان انواع مدل های لوستر مدرن را خریداری کرد.

فروشگاه آنلاین چشمه نور نیز به نوبه خود بستری برای مشتریان خود فراهم کرده است تا انواع لوستر مدرن را به صورت اینترنتی مشاهده کنند و در صورت پسند اقدام به خرید لوستر مدرن کنند. با مراجعه به فروشگاه آنلاین چشمه نور می توانید انواع لوستر مدرن با لامپ، رنگ و طراحی ها متنوع مشاهده کنید. با توجه به طیف وسیع این لوستر ها، ما در این مقاله وبلاگ چشمه نور به راهنمای خرید لوستر های مدرن خواهیم پرداخت.

لوستر مدرن چیست؟

لوسترهای مدرن با این ویژگی که دارای طراحی ساده هستند، شناخته میشوند. این لوستر ها دارای ویژگی های ظاهری برعکس لوستر های کلاسیک هستند. این نوع لوستر ها میتوان در طرح ها و اشکال هندسی پیچیده و نامتقارن در بازار پیدا کرد. ولی به طور کلی طراحی این لوستر ها به گونه ای است که ظاهر ساده آن حفظ شود. در ایران لوستر های مدرن از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. تقریبا سه دهه است که این لوستر ها جایگاه خود را در بازار حفظ کرده اند و اکنون نیز طرفداران خود را دارند.

خرید لوستر مدرن

خرید لوستر مدرن

پیشنهاد میکنیم: راهنمای خرید لوستر ارزان ویژه نوروز ۱۴۰۲

مطلب مرتبط  ست رنگ مبل با پرده و فرش

ویژگی لوسترهای مدرن

برای اینکه قبل از خرید لوستر مدرن تصویر کلی در مورد این لوستر داشته باشید، در این بخش به ویژگی های این لوستر می پردازیم. خصوصیات منحصر به فرد لوستر مدرن به صورت زیر است:

طراحی ظاهری: همان طور که اشاره شد طراحی این لوستر ها با وجود اینکه در طرح های هندسی پیچیده مختلف صورت می گیرد، ولی ظاهر ساده ای دارند. در ساختار این نوع لوستر از المان های مختلفی استفاده می شود.

جنس بدنه: جنس بدنه لوستر های مدرن بسیار گسترده میباشد. می توان بدنه آن ها را از جنس پلاستیک، فلز یا شیشه ساخت.

لامپ‌ها: از ویژگی های دیگر لوستر مدرن میتوان به لامپ های آن اشاره کرد. لامپ ها در این مدل لوستر ها متنوع هستند. میتوان در این نوع لوستر ها از لامپ‌های رشته‌ای معمولی گرفته تا لامپ‌های LED، لامپ‌های اشکی و لامپ‌های فیلامینی استفاده کرد.

شیوه نورپردازی: میزان نور در لوستر های مدرن به دلیل اندازه های گوناگون متفاوت است. با این وجود این لوستر ها دارای نوردهی و قوی هستند.

وزن: لوستر های مدرن برخلاف لوسترهای کلاسیک بسیار سبک هستند. این ویژگی موجب نصب راحت تر این نوع لوستر ها شده است.

خرید لوستر مدرن

خرید لوستر مدرن

بهترین مکان برای نصب لوسترهای مدرن

بهترین مکان برای نصب لوستر مدرن کجا است؟ در صورتی که قصد خرید لوستر مدرن دارید، بدون ترید این سوال را از خود پرسیده اید. در این قسمت چند بخش از خانه را برای شما پیشنهاد خواهیم کرد.

لوستر اتاق پذیرایی: اولین مکان که اکثرا خریداران برای آن دنبال لوستر میگرددند، پذیرایی است. برای خرید لوستر مدرن مناسب پذیرایی بهتر است لوستری خریداری کنید که هماهنگ با سایر وسایل دکوراسیون باشد.

مطلب مرتبط  آیا خرید آباژور ضروری است؟

لوستر اتاق خواب: لوستر های مدرن مناسب اتاق خواب ها اندازه کوچک داشته و نورپردازی آن ها ضعیف تر است. این لوستر ها را میتوان به صورت آویز و دیوارکوب نصب کرد.

لوستر آشپزخانه: از .ویژگی های لوستر مدرن مناسب آشپزخانه می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر حرارت و رطوبت اشاره کرد.

قیمت و خرید اینترنتی لوستر مدرن

با کیفیت ترین انواع لوستر اعم از لوستر مدرن را میتوانید از برند معتبر چشمه نور تهیه و خریداری کنید. برای خرید آنلاین لوستر با قیمت مناسب و تخفیف های ویژه میتوانید به فروشگاه اینترنتی دکورشاپ که نماینده فروش انحصاری ماست مراجعه کنید.

ایده و عکس انواع لوستر مدرن

خرید لوستر مدرن

لوستر مدرن ریموت دار

لوستر مدرن سقفی کریستالی

لوستر مدرن

خرید لوستر مدرن

لوستر مدرن سبک روستیک

خرید لوستر مدرن

لوستر مدرن مولکولی

لوستر مدرن پذیرایی

خرید لوستر مدرن

لوستر مدرن آشپزخانه

لوستر مدرن کریستالی

لوستر آویز مدرن کریستالی

لوستر مدرن

دیدگاهتان را بنویسید