مطالب آموزشی

راهنمای جامع خرید لامپ بلالی ۳ حالته

راهنمای جامع خرید لامپ بلالی 3 حالته

با خرید لامپ بلالی برای لوستر، نور مناسب و ایده آل و سه حالته در محیط خواهید داشت. لامپ های بلالی با توجه به نور خوبی که دارند، جایگرین مناسبی برای لامپ های اشکی معمولی هستند و نور بهتری از آنها دارند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و کاربرد این لامپ، تا انتهای این مطلب از چشمه نور ما را همراهی کنید.

مزیت های خرید لامپ بلالی

خرید لامپ بلالی با توجه به طراحی خاص و کارایی بی نظیرش، مزیت های زیادی دارد. لامپ های بلالی با وجود داشتن نور زیاد، مصرف خیلی پایینی دارند و در گروه لامپ های کم مصرف قرار می گیرند. این لامپ ها علاوه بر داشتن تنوع بالا، کیفیت بسیار بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال یک لامپ با کیفیت هستند، بهترین انتخاب هستند. لامپ بلالی برای خانه ها، دفترهای اداری، رستوران ها، هتل ها کاربرد فراوانی دارد. این لامپ ها همچنین به راحتی برای لوسترهایی با لاله های بلند و لاله های کوتاه قابل استفاده هستند.

خرید لامپ بلالی

ویژگی های لامپ بلالی

لامپ های بلالی ال ای دی، ۵ برابر لامپ های کم مصرف انرژی تولید می کنند. این لامپ های پرکاربرد، نوری زیبا و یکنواخت دارند و زاویه تابش آنها ۳۶۰ درجه است. با خرید لامپ های بلالی، علاوه بر داشتن نور زیاد در محیط، می توان تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. این لامپ ها در دو مدل ZB48 و ZB32 در بازار لوازم روشنایی موجود هستند.  در ادامه به مهم ترین ویژگی های لامپ های بلالی اشاره می کنیم.

  • لامپ های بلالی علاوه بر داشتن کارایی بالا، ظاهر زیبایی دارند.
  • خرید لامپ های بلالی برای لوسترهای حباب گرد و مولکولی انتخاب بسیار خوبی است.
  • بدنه این لامپ از جنس پلاستیک و پایه آن از آلیاژ آلومینیوم است.
  • خرید لامپ بلالی تا حد زیادی موجب کاهش هزینه های جانبی شما می شود. این لامپ ها بسیار با دوام هستند و عمری طولانی دارند، به همین دلیل نیاز کمتری به تعمیر و تعویض پیدا می کنند.
مطلب مرتبط  لوستر امن برای اتاق کودک

لامپ بلالی سه حالته چیست؟

لامپ بلالی سه حالته یک نوع لامپ است که امکان تنظیم سطوح نوری مختلف را فراهم می‌کند. این لامپ‌ها قادرند که در سه حالت مختلف نوری عمل کنند، به طور معمول عبارتند از:

  • نور روشن: در این حالت، لامپ بلالی به حداکثر شدت نور خود رسیده و فضا را به شکل کاملاً روشن و پرنور نمایش می‌دهد.
  • نور متوسط: این حالت برای مواقعی که نیاز به نور کمتر از حالت روشن دارید، مفید است. لامپ بلالی در این حالت، مقداری کمتر از نور خود را ارائه می‌دهد که فضا را بازتر و مطبوع‌تر نشان می‌دهد.
  • نور کم: این حالت برای مواقعی که نیاز به نور کمتری از حالت متوسط دارید، مناسب است. لامپ بلالی در این حالت، نوری کمتر از حالت متوسط را ارائه می‌دهد که برای ساعات شب و محیط‌هایی که نور کمتری نیاز است، مناسب است.

به طور کلی، این لامپ‌ها از سه حالت نوری مختلف برای تأمین نیازهای مختلف روشنایی در فضاهای مختلف استفاده می‌کنند و امکان تنظیم شدت نور را به کاربران ارائه می‌دهند.

انواع لامپ بلالی

لامپ های بلالی در دو مدل با پایه ها و قدرت های مختلف در فروشگاه چشمه نور موجود هستند. این لامپ ها به خاطر طراحی خاص و مصرف انرژی خیلی کم، بسیار پر فروش هستند. توان بعضی از این لامپ های بلالی ۴.۵ وات و توان بعضی دیگر ۶ وات است. این لامپ با ایجاد نوری یکنواخت بدون تابش مستقیم، از بهترین لامپ های موجود در بازار است. در صورتی که قصد خخرید لامپ بلالی را دارید، بهتر است با مدل های آن آشنا شوید.

  • لامپ بلالی ۶ وات ای ای دی مدل ZB48 با پایه E27
  • لامپ بلالی۶ وات ای ای دی مدل ZB48 با پایه E14
  • لامپ بلالی ۴.۵ وات ال ای دی مدل ZB32 با پایه E14
  • لامپ بلالی ۴.۵ وات ال ای دی مدل ZB32 با پایه E27
مطلب مرتبط  معرفی انواع مدل لوستر اداری +قیمت

خرید لامپ بلالی

جمع بندی

فناوری موجود در لامپ های بلالی، آنها را تبدیل به یکی از بهترین لامپ های موجود در بازار کرده است. این لامپ ها دارای مزایای بیشماری هستند و ویژگی های مثبت این لامپ آن را تبدیل به اولین انتخاب برای کاربردهای مختلف روشنایی کرده است. با خرید لامپ بلالی، نور به طور یکنواخت در محیط پخش می شود و روشنایی پایداری در محیط به وجود می آید.

فروشگاه لوازم روشنایی دکورشاپ، با ارائه بهترین لوازم روشنایی و همچنین بهترین نوع و مدل لامپ، بهترین مرکز برای خرید حضوری است. در صورتی که قصد خرید لامپ بلالی یا هر مدل لامپ دیگر را دارید، می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید